Fifa op de PCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef Thas het volgende:
Speel al 2 jaar Fifa 10, eerst 10 op de PS3 en daarna 11 (oftewel console 10) op de PC, maar dit moet toch maar een pre-order gaan worden.. Alleen welk platform, lastig..
quote:
Maar gast, er is geen verschil. Je sluit je PC aan op je TV en je kan je xbox/ps3 controller gewoon gebruiken met de PC en het verschil is (bij fifa 12 dan he) gereduceerd tot 0 behalve waar de het cdtje instopt. Hoe kan er nou iets "beter spelen op consoles" als het precies hetzelfde is (bij fifa 12).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:15 schreef LinQ het volgende:
[..]
Maar Fifa is ongeveer de enige game die op de consoles beter spelen dan op de PC. Welke versie je dan neemt ligt dan aan je eigen persoonlijke voorkeur. Ik vind de controller van de 360 fijner, dus speel hem daar op.
Ok als je Fifa speelt met een controller aangesloten op je PC dan is het verschil 0 en gaat hetgeen wat ik zei niet opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar gast, er is geen verschil. Je sluit je PC aan op je TV en je kan je xbox/ps3 controller gewoon gebruiken met de PC en het verschil is (bij fifa 12 dan he) gereduceerd tot 0 behalve waar de het cdtje instopt. Hoe kan er nou iets "beter spelen op consoles" als het precies hetzelfde is (bij fifa 12).
dan neem jij chelsea due zijn beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle online pubertjes dus weer met Barca spelend.
Je hebt online geen schijn van kans als je met het toetsenbord speelt (is inderdaad zwaar kut) dus eigenlijk iedereen speelt wel met een console controllerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:37 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ok als je Fifa speelt met een controller aangesloten op je PC dan is het verschil 0 en gaat hetgeen wat ik zei niet op
je kan gewoon filmpjes uploaden naar EA sports hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Je hebt online geen schijn van kans als je met het toetsenbord speelt (is inderdaad zwaar kut) dus eigenlijk iedereen speelt wel met een console controller
Maar toch denk ik dat ik deze keer maar voor de PS3 versie ga omdat sowieso meer mensen die gaan spelen, alleen jammer dat ik dan niet goed filmpjes kan maken maar ach.
Ik doel dan op compilaties, je kan op de consoles alleen maar 1 highlight uploaden per keer ofzo en dan kan je hem 0 editen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan gewoon filmpjes uploaden naar EA sports hoor
Tof, heb het net ook besteld. Is ook nog eens de special edition van Fifa 12; "Pre-order FIFA 12 and receive 18 Gold packs (3 packs per month for 6 months) to build your dream club in FIFA 12 Ultimate Team."quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen al op de hoogte van de FIFA + ondergoed actie van TheHut.com
Preorder FIFA 12 + DKNY boxers voor 35 pond.
Inderdaad, erg goede deal. Even geld op m'n Paypal zetten en dan bestel ik hem daar deze week ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen al op de hoogte van de FIFA + ondergoed actie van TheHut.com
Preorder FIFA 12 + DKNY boxers voor 35 pond.
Koppel je rek nummer aan paypal hoef je dat ook nooit meer te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg goede deal. Even geld op m'n Paypal zetten en dan bestel ik hem daar deze week ook.
Niet zo vreemd, denk dat je enkel bij webshops in Nederland het op de dag van release zou krijgen. Hier staan een aantal ervaringen; http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-78.html Oftewel, best snel nog gezien het uit Engeland moet komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef Santello het volgende:
Iemand ervaringen met TheHut? Krijg het vast niet op de release
Moet je wel zo'n speciaal ding kopen enzo, kost aardig wat al wil je 720p. 480 is niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
Je kunt met xbox net zo goed alles wat je doet recorden het is alleen iets meer moeite. (http://jacobsmalls.hubpag(...)to-Desktop-or-Laptop) weet zeker dat er voor ps3 ook wel dit soort methode zijn.
Weggeven met een loting op de FOK!s.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef mash_ het volgende:
Ik kreeg gister een sms van game menia dat ik een gratis fifa 12 t shirt krijg omdat ik bij de eerste mensen hoorde die hem ge pre orderd hebwtf moet ik met een fifa shirt.
Dat wisten we toch eigenlijk al van Youtubequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:45 schreef Tim86 het volgende:
EA onthult teams voor demo FIFA 12
Bron: Twitter
Electronic Arts heeft via het heerlijke medium Twitter bekendgemaakt met welke teams we straks in de demo van FIFA 12 aan de slag kunnen. Spelers kunnen kiezen uit Barcelona, Arsenal, Manchester City, Borussia Dortmund en AC Milan.
Eerder werd al gemeld dat de demo van FIFA 12 op 13 september zal verschijnen. De volledige game ligt eind september in de winkels.
zo'n 50K pakje is in ieder geval ¤3,59. De goedkoopste is 99 centquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:11 schreef Thas het volgende:
Hoeveel kost een goldpack op de PS3 in euro's?
[..]
Dat wisten we toch eigenlijk al van Youtube?
Meer mogelijkheden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand waar ik Fifa 12 het goedkoopst kan kopen?
(Nederlandsbedrijf dus ik wil het spel binnen hebben op de release en de Fut bonus)..
You're welcome.quote:
Mediaofferquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand waar ik Fifa 12 het goedkoopst kan kopen?
(Nederlandsbedrijf dus ik wil het spel binnen hebben op de release en de Fut bonus)..
Hoe weet je dat je daar de FUT bonus krijgt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:59 schreef Romanus het volgende:
[..]
Mediaoffer
¤ 49,95 voor xbox 360 en ps3, (er staat wel dit achter: Na release 30-09-2011, 0-3 werkdagen)
¤ 37,95 voor pc
Alles met 5 at the back en Bent en Aggie als duo voorin.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef DannyDeko het volgende:
Hmm wat is de ultieme formatie voor het engelse pacehoeren team?
Ik ga denk eens 5-2-1-2 proberen. Werkt ik laatst een keer helemaal door weggetikt. Die man tikte paar keer op het middenveld en gaf vervolgens diep op aggie of odemwingie en weg was ik..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles met 5 at the back en Bent en Aggie als duo voorin.
Ik snap echt niet dat je daarmee wil spelen, maar goed. Enige wat je kan doen is je backs op laten komen met 1-2tjes en lange ballen naar voren rammen. Je hebt amper een middenveld eigenlijk en de bal is heel veel op jouw helft doorgaans. Enige voordeel is dat je zelfs met je ogen dicht de 0 kan houden als je enige skill hebt, maar het is echt saai.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ga denk eens 5-2-1-2 proberen. Werkt ik laatst een keer helemaal door weggetikt. Die man tikte paar keer op het middenveld en gaf vervolgens diep op aggie of odemwingie en weg was ik..
Maar dan heb ik helaas wel weinig aan Young en Wallcott. Welke backs komen veel op, zoals Alves?
Ach ik heb al t andere al eens geprobeerd dus dacht i kdoe eens wat andersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daarmee wil spelen, maar goed. Enige wat je kan doen is je backs op laten komen met 1-2tjes en lange ballen naar voren rammen. Je hebt amper een middenveld eigenlijk en de bal is heel veel op jouw helft doorgaans. Enige voordeel is dat je zelfs met je ogen dicht de 0 kan houden als je enige skill hebt, maar het is echt saai.
Nog nergensquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef zerokil het volgende:
Waar hebben jullie Fifa 12 gepreorderd?
Gewoon 60 euro daar neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
Game menia, nu krijg ik een gratis t shirt!
The Hut, krijg 3 onderbroeken er zomaar bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef zerokil het volgende:
Waar hebben jullie Fifa 12 gepreorderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |