inderdaad. Ultimate teamquote:Op maandag 12 september 2011 17:39 schreef SoldMayor het volgende:
Kei veel van die ultimate team archievements.
Dan snap je het hele FIFA-concept niet denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik speel dat dus nooit.
Of manager of tegen vrienden.
Het hele fifa concept?quote:Op maandag 12 september 2011 18:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan snap je het hele FIFA-concept niet denk ik.Sinds een aantal jaar gaat alles om de online-ervaring. (Of idd tegen vrienden) Die hele manager-optie kan me gestolen worden. Ik speel echt nooit offline.
Begin je nu weer te bashen over PES?!quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Nou morgen demo.
Ben benieuwd.
En woensdag komt ook demo voor PES.
Wat?quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begin je nu weer te bashen over PES?!
in het fifa 11 topic stond een quote van twitter dat het vanaf 2pm PST erop zou staan, oftewel 7 uur onze tijd... Of ik dat moet geloven weet ik niet, maar het zou wel baas zijnquote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef Johnbon het volgende:
Vanaf hoelaat denken jullie dat de demo er op gaat staan?
Ik las 11:00.quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in het fifa 11 topic stond een quote van twitter dat het vanaf 2pm PST erop zou staan, oftewel 7 uur onze tijd... Of ik dat moet geloven weet ik niet, maar het zou wel baas zijn
Geen xboxquote:Op maandag 12 september 2011 23:07 schreef SoldMayor het volgende:
Ben pas om 5 uur thuis van school.
Hoe een Amerikaanse account aanmaken?quote:Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Alleen eu ps3 overmorgen dus. Dus gewoon even amerikaans account aanmaken.
vrij. Jelly?quote:Op maandag 12 september 2011 23:07 schreef SoldMayor het volgende:
Ben pas om 5 uur thuis van school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |