als lurker kom ik zomaar even binnenvallen, ik geniet van jullie verhalen, de leuke kanten, en net zo hard de minder leuke kanten van een zwangerschap, dit alles als niet-ervaringsdeskundige
En als dan iemand aan het bevallen is zit ik denkbeeldig zowat mee te persen en geniet daarna van foto's van zulke mooie kindjes, soms kunnen ze me opdweilen, wat een moppies!
daar ik zelf geen kinderen heb mag ik misschien niet oordelen maar toch vind ik het jammer dat er soms over 'gezeur" gesproken wordt als een zwangerschap moeilijk verloopt, denk dat iedereen welke situatie of omstandigheid dan ook heel anders ervaart. De één heeft daar een direkte uitlaatklep voor in haar eigen kring, de ander heeft enkel bijvoorbeeld hier een uitlaatklep.
ik heb zelf respect voor jullie allemaal, voor degenen die zonder problemen en met veel plezier zwanger zijn zowel als voor degenen die de zwangerschap als zeer zwaar ervaren (en voor wie het ook zo is, denk bijv. aan F_R)
Van mij mogen jullie zeuren hoor, en dat het resultaat een prachtig kindje is doet niks af aan het feit dat bij sommigen van jullie dat prachtresultaat wel enorm veel pijn en moeite (heeft ge)kost. Respect daarvoor.
Ik wou het toch maar even zeggen, als buitenstaander
Maar ik vind jullie allemaal hele goede kinderbakkers hoor

jullie mogen me slaan hoor als ik me er niet mee blief te bemoeien
edit; van de minder leuke verhalen geniet ik dus niet hè, die lees ik dan mee met medeleven uiteraard. Stond er anders een beetje lullig...
[ Bericht 3% gewijzigd door Lottekoekkie op 08-06-2011 15:51:04 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden