Noa, laat je niet onzeker maken hoor! Amy is 10 maanden nu en daar zitten echt nog geen drie maaltijden en 3 tussendoortjes in het schema. Zij groeit vooral van de flessen melk of de pap. Nu weet ik niet of Amy nu zo'n goede graadmeter is

Maar wat ik wil zeggen is dat ze echt nog wel groeit op de flessen melk en de warme hap en fruit dat ze binnen krijgt. Heb je al geprobeerd om kleine stukjes brood in wat fruithap te dopen en dan tussen haar kaken of in haar wangzak te stoppen? Dan krijgt ze een kauwprikkel en gaat ze kauwen. Bij Amy was dat de truc. Sommige kindjes doen dat niet vanzelf. Wil ze trouwens wel tarwepap? of broodpap o.i.d.
As, ik heb geen idee hoe we het vanavond gaan aanpakken. Ik bedacht me ook dat ze ineens heel slecht zelf kan spelen, dus het zal ook wel weer een fase zijn en dat ze straks ineens de afwas kan doen. Ooh dat lijkt me zo fijn

Eens kijken wat ze vanavond doet, ik ben er dan niet.
Tankgirl, wat vervelend dat ze zo'n last van krampjes heeft! Wel lekker dat ze goed geslapen heeft vannacht.
Danic. fijn dat er niets aan de hand is. Maar ik zou ook naar de huisarts gaan als mijn kleine baby groen slijm zou spugen. Vooral als ze nog zo klein zijn dan is iets wat je niet kent gewoon eng.
FR, wat goed dat ze het zelf regelt! Fijn is dat he.
[ Bericht 18% gewijzigd door Solagratia op 09-06-2011 16:45:05 ]