abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97876870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga het zo wel weer een keer proberen, Ivan in de kinderwagen en Lena in de doek. Worst case scenario: Ivan wil niet meer in de kinderwagen en we zitten vast in de speeltuin. :')
oh ja dat hebben we hier ook wel eens gehad :')
dan wil Amélie per se zelf lopen. Of toch maar zitten, of toch maar lopen, of toch zitten, of zelf lopen en om de 10 meter op de grond gaan zitten }:| ja dat gaan we dus niet doen hè. Lopen is lopen en zitten is zitten, we gaan niet die wagen om de haverklap in en uit.
En ik wil met alle liefde van de wereld op Jamaicaans tempo naar de supermarkt als ze zelf wil lopen, dat vind ik helemaal niet erg, maar dat erin/eruit terwijl ik Elin voorop geknoopt heb enzo daar werd ik tuureluurs van. Hetzelfde als dat steeds op de grond gaan zitten, da gaat ze gewoon in de buggy. Resulteert vaak in luid protest en na een uitlegronde en meer gemopper is het dan met een paar minuten meestal weer okay en valt het kwartje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97876945
Ivan blijft gelukkig wel lekker in de kinderwagen zitten als hij er eenmaal in zit. Hij is alleen zo zwaar. }:| En onze kinderwagen is heel onhandig voor even snel erin-eruit. Eigenlijk is het nu alweer veel makkelijker dan het was toen Lena net geboren was. Hij kan nu veel beter lopen, valt niet meer de hele tijd. Hij loopt ook steeds vaker goed mee aan de hand en hij rent niet meer voortdurend alle kanten op.

Briljant plan: ik neem de duowagen en ringsling mee. Dan kan ik Lena in geval van nood even wegleggen zonder te hoeven klooien met opnieuw knopen. En de duowagen heeft een makkelijker zitje om Ivan snel in te doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97876995
Vanaf welke leeftijd zou je een meerijdplankje/zitje voor Ivan kunnen overwegen?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97877059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:50 schreef wickie het volgende:
Vanaf welke leeftijd zou je een meerijdplankje/zitje voor Ivan kunnen overwegen?
Ah, hier ben je ook! Ja, zat ik ook net aan te denken. Zou nu best wel kunnen, denk ik. Misschien werkt hij niet altijd mee, maar toch. Ik vind het alleen wel jammer om Lena niet bij me te kunnen dragen, haha.
pi_97877069
soms is de oplossing heel makkelijk :s)

en over kleertjes nog even, t is natuurlijk wel al tot 80/86 wat daar ligt, dat scheelt, meeste mama's met kleine beebjes zullen niet tot zover vooruit de kast al vol hebben. Behalve Orea :+
Elin is iets langer dan Amélie was, en Amélie heeft ook een tijdje stil gestaan qua groei, als dat zo doorgaat hebben ze volgend jaar zomer misschien wel dezelfde maat :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97877096
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ah, hier ben je ook! Ja, zat ik ook net aan te denken. Zou nu best wel kunnen, denk ik. Misschien werkt hij niet altijd mee, maar toch. Ik vind het alleen wel jammer om Lena niet bij me te kunnen dragen, haha.
Maar is zo'n plankje voor jezelf wel handig? Ik zie alleen maar mensen idioot scheef of in een soort poep-squad achter de wagen lopen dan omdat dat plankje in de weg zit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97877113
dat scheelt inderdaad Huup, ik had altijd 1 maat hangen (met af en toe een shirtje/broek wat groot of klein viel). De rest was netjes opgeborgen.
Nu hangt er 74/80. Maar eigen wordt 74 te klein, maar die grens moet ik nog door. Alhoewel ik over het algemeen 80 pak, omdat te kleine shirtjes hier ook niet aangetrokken worden.

Grotere maat heb ik nog niet liggen. Vind het leuk om steeds wat te kopen, dus we wachten geduldig af tot we weer mogen.
pi_97877115
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maar is zo'n plankje voor jezelf wel handig? Ik zie alleen maar mensen idioot scheef of in een soort poep-squad achter de wagen lopen dan omdat dat plankje in de weg zit.
Geen idee eigenlijk. Ik was van plan om ernaar te kijken.

wickie had nog een ander idee, namelijk Lena op de rug dragen. Dat kan ik wel met de Beco doen.
pi_97877161
Kan je dat alleen in de Beco? Ik wil dat vandaag uitproberen. Ik pak eigenlijk altijd de buggy omdat ik Yaro altijd op mijn rug doet als mijn man er is. Voorop vind ik echt niet meer fijn.
Ik ga vandaag kijken of ik hem al vast kan zetten en hem dan op mijn rug kan tillen. Dat gehannes met voorop zetten en dan naar achter schuiven is niet aan mij besteed.
pi_97877177
Momenteel krijgen wij veel 62/68, daar kunnen we denk ik 2 kindjes mee kleden, zoveel hangt er.
Er ligt ook al groter :o Omdat bijv. mijn schoonmoeder een broekje zo leuk vindt dat ze hem in 2 of 3 maten koopt. Gisteren kregen we van een oudtante ook al maat 80, met bijpassend shirtje maat 68 :|W
Maar goed, ze is dan ook al 84 (ze wilde snel op bezoek komen omdat ze bang was dat de kleertjes anders te klein zouden zijn voor Eva _O- )
pi_97877198
Nee, het kan niet alleen in de Beco, maar als het goed is kan het wat makkelijker in de Beco. :+ Ik geloof dat ik haar dan aan de voorkant erin kan doen en naar de achterkant kan schuiven. Had jij nou ook een Beco?
pi_97877237
Ja ik heb ook een Beco, maar dat schuiven vind ik dus helemaal niets. Ik had dan niet het idee dat ik controle had op dat nekje, ook al kan hij hem goed zelf houden. Maar ik ben een kneus in doeken en dragers hoor, dus het zal wel aan mij liggen.
pi_97877243
rugdragen is ook een optie ja :Y ik wil tzt mn double hammock weer oefenen. Jammer genoeg is het tegen die tijd winter en ik vind al die draagjassen zo lelijk :@
Achja Amélie heb ik ook tot 1 jaar voorop gedragen, daarna ging t niet meer ivm zwangerschap, dat moet nu langer kunnen.

As, mij lukte het met de boba prima alleen, met beco weet ik niet, moet te oefenen zijn toch?

hihi danic :D wel lief O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97877246
Maar in de verhouding lange benen, kort lijf komt dat helemaal goed Danic, over een maand of wat dan.
pi_97877256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:56 schreef As1981 het volgende:

Grotere maat heb ik nog niet liggen. Vind het leuk om steeds wat te kopen, dus we wachten geduldig af tot we weer mogen.
dat geduld heb ik echt niet :D ik ben een hamsteraar :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97877296
Ja dat oefenen gaat hopelijk vandaag gebeuren. Gisteren had Yaro echt zijn dag niet. Hij is vandaag een stuk gezelliger. Waar ik nu van baal is dat ik over 10 min weg moet naar de huisarts en hij nu lekker ligt te slapen.....
quote:
dat geduld heb ik echt niet :D ik ben een hamsteraar :')
Ik moet wel, het past anders niet in de kast (in ieder geval niet zoals ik wil dat het past)
pi_97877377
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:04 schreef As1981 het volgende:

Ik moet wel, het past anders niet in de kast (in ieder geval niet zoals ik wil dat het past)
I'll make it fit >:)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97877381
aha, hij is wakker. Ga hem snel aankleden en op pad.
pi_97877387
Nou 2 maten verschil is wel heel veel, maar wellicht kan het. Ach ze zijn goed te combineren met andere kleertjes, dus geen probleem.
Lekker is dat As, wil je weg, ligt ie eindelijk lekker te slapen.
Ik merk dat ik dat op kleiner niveau nog niet onder de knie heb. Mupje ligt hier nu ook nog heerlijk te slapen. Ze moet nog even in bad voor haar fles (anders komt echt alles eruit). Maar vaak is het zo dat als ze wakker wordt, ze ook nú de fles wil.
Maar om haar nu wakker te gaan maken.........
pi_97878435
Ik heb al dozen vol met 80, 86, 92 haha. Ik heb heel veel gekregen en het meeste is nog ook echt leuk ook. Of ik koop via Marktplaats. De kast ligt nu vol met 68 en 74. De 74 eigenlijk voor de sier, want ze zit nu pas goed in maat 68. Maar dan ben ik bang dat maat 74 ineens te klein is, dus leg ik het er maar vast in.

Ik houd van kleertjes kopen voor Amy O+ Het is makkelijker als voor mezelf. Dan moet ik weer passen enzo.

DML :* Ik hoop dat je snel weer kan inhaken hier.

Danic, wat ik dan wel eens deed was eerst een borst, dan badje en dan de andere borst. Geen honger maar ook niet zo vol dat alles eruit komt. Kan je dus niet een halve fles geven dan?
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:48:55 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97878478
Leyla zit gewoon in maat 74. Broeken let ik op dat ik kan aansnoeren, maar qua benen heeft de dame het gewoon nodig. En truitje ook, anders zijn de mouwen te kort. Dan sla ik ze eigenlijk liever een keer om.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:49:58 #47
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_97878501
Kiran zit nu in 62, en ben vast bezig met verzamelen voor 68 en soms 74. Ik moet nog op zoek naar een leuke kringloop hier in de buurt (Vlaardingen).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_97878506
Amy heeft korte armpjes en beentjes dus dat is altijd te lang :P Broeken in maat 74 zijn echt nog veul te lang en te wijd. Is Leyla dan zoveel langer/groter?
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:51:32 #49
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97878554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Solagratia het volgende:
Amy heeft korte armpjes en beentjes dus dat is altijd te lang :P Broeken in maat 74 zijn echt nog veul te lang en te wijd. Is Leyla dan zoveel langer/groter?
Gewoon gemiddeld denk ik.. 74 is een maat die echt wel hoort bij 9 maanden ;)...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97878591
Haha ja ik bedoelde ook groter dan Amy :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')