oh ja dat hebben we hier ook wel eens gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga het zo wel weer een keer proberen, Ivan in de kinderwagen en Lena in de doek. Worst case scenario: Ivan wil niet meer in de kinderwagen en we zitten vast in de speeltuin.
Ah, hier ben je ook! Ja, zat ik ook net aan te denken. Zou nu best wel kunnen, denk ik. Misschien werkt hij niet altijd mee, maar toch. Ik vind het alleen wel jammer om Lena niet bij me te kunnen dragen, haha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:50 schreef wickie het volgende:
Vanaf welke leeftijd zou je een meerijdplankje/zitje voor Ivan kunnen overwegen?
Maar is zo'n plankje voor jezelf wel handig? Ik zie alleen maar mensen idioot scheef of in een soort poep-squad achter de wagen lopen dan omdat dat plankje in de weg zit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, hier ben je ook! Ja, zat ik ook net aan te denken. Zou nu best wel kunnen, denk ik. Misschien werkt hij niet altijd mee, maar toch. Ik vind het alleen wel jammer om Lena niet bij me te kunnen dragen, haha.
Geen idee eigenlijk. Ik was van plan om ernaar te kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar is zo'n plankje voor jezelf wel handig? Ik zie alleen maar mensen idioot scheef of in een soort poep-squad achter de wagen lopen dan omdat dat plankje in de weg zit.
dat geduld heb ik echt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:56 schreef As1981 het volgende:
Grotere maat heb ik nog niet liggen. Vind het leuk om steeds wat te kopen, dus we wachten geduldig af tot we weer mogen.
Ik moet wel, het past anders niet in de kast (in ieder geval niet zoals ik wil dat het past)quote:dat geduld heb ik echt nietik ben een hamsteraar
I'll make it fitquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:04 schreef As1981 het volgende:
Ik moet wel, het past anders niet in de kast (in ieder geval niet zoals ik wil dat het past)
Gewoon gemiddeld denk ik.. 74 is een maat die echt wel hoort bij 9 maandenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Solagratia het volgende:
Amy heeft korte armpjes en beentjes dus dat is altijd te langBroeken in maat 74 zijn echt nog veul te lang en te wijd. Is Leyla dan zoveel langer/groter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |