al die 68 kleren? nohquote:Op woensdag 8 juni 2011 04:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kunstmatig dik dus. Geen wonder dat je al die maat 68 kleren verkoopt ;P
Ik wilde vooraf absoluut niet met kind in bed. Toen we vrij snel merkten dat ze daar m.n. 's ochtends veel rustiger en beter van sliep, waren we heel snel om. Cosleeper voor gewoon, in ons bed/ armen voor bijzonder.
Inmiddels ligt ze alweer een maand, vanaf 12 weken, in haar eigen bed. Slaapt iig voor de mama's een stuk beter.
Tja dan gooi je mobiel dichtAls iemand een nieuwe zou willen openen?
Neuh t ging meer om de locatie en met name de drukte en de chaos in de winkel daarquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:04 schreef danic het volgende:
HuupMaar ik kan me bij je aansluiten hoor, ook hier zoveel kleren en dan nog wel bij een eerste kind!
f_r: een gedragstherapeut voor de kat? waarom is dat?
Mupje hier heeft beetje een mix van kledingmaat, 50 boven/56 broekjes. Dus setjes zijn niet handig want daarvan is standaard het broekje te klein of het shirtje te groot. Ook van die boxpakjes met voetjes passen niet, want daarvan zijn de benen altijd te kort![]()
Zeeman valt groot zijn we achter gekomen. Ik had vriendlief om een paar witte rompers met lange mouwen gestuurd in maat 50/56, die kwamen dus tot haar knieën. Gaat eerder door voor 62/68. Niet normaal. Denk dat als ik een passende maat had willen hebben ik 44 had moeten kopen ofzo. Echt raar.
En waarom zou je er niet naar binnen durven? Ze hebben vaak hartstikke leuk spul voor een fijne prijs. Ze zijn er gauw genoeg uitgegroeid.
Niks om je voor te schamen toch? Ik heb laatst een hele zooi kleding gekocht op de rommelmarkt waar de kledingstukken 20 cent waren. Zagen er nog mooi uit, ga ik echt geen 30 euro voor een shirtje betalen hoor.quote:Maar ik kom er ook eerlijk voor uit dat verreweg het meeste van de meiden van de kringloop komt.
Omdat Ivan dan moet lopen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:30 schreef As1981 het volgende:
Claudia, waarom probeer je het niet uit als je een klein stukje gaat wandelen. Als je denkt dat ze er wel aan toe is om uit de kinderwagenbak te gaan en ze er sterk genoeg voor is. Naar mijn idee zijn meiden gewoon fijner dan jongens.
Yaro was hier met iets minder dan 4 maanden uit de kinderwagenbak. We gingen naar CP en w.b. ruimte kwam dit beter uit. Dus ook eerst in de buurt geprobeerd en dat ging prima.
Bovenlijf onderlijf kan ook nogal uiteen lopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck is net zo lang als bijv dottir en lena en elin volgens mij maar hij past vooral qua shirts prima in 62 nog. Maar wij hebben geen droger.
De nacht was bagger. We gaan dus maar weer terug naar het inbakeren iig 's nachts.
Het vele huilen van Puck, pijn met zitten nog steeds, drama met mijn werkgever. Het is nogal donkergrijs in mijn hoofd dus ik ga even afstand nemen van hier en met mezelf aan de slag. Ik haak over een tijdje wel weer aan hoop ik.
Wat naar toch allemaal. Ik had je een veel mooiere eerste tijd gegund. Het komt weer goed, ik hoop zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het vele huilen van Puck, pijn met zitten nog steeds, drama met mijn werkgever. Het is nogal donkergrijs in mijn hoofd dus ik ga even afstand nemen van hier en met mezelf aan de slag. Ik haak over een tijdje wel weer aan hoop ik.
oh ja dat hebben we hier ook wel eens gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga het zo wel weer een keer proberen, Ivan in de kinderwagen en Lena in de doek. Worst case scenario: Ivan wil niet meer in de kinderwagen en we zitten vast in de speeltuin.
Ah, hier ben je ook! Ja, zat ik ook net aan te denken. Zou nu best wel kunnen, denk ik. Misschien werkt hij niet altijd mee, maar toch. Ik vind het alleen wel jammer om Lena niet bij me te kunnen dragen, haha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:50 schreef wickie het volgende:
Vanaf welke leeftijd zou je een meerijdplankje/zitje voor Ivan kunnen overwegen?
Maar is zo'n plankje voor jezelf wel handig? Ik zie alleen maar mensen idioot scheef of in een soort poep-squad achter de wagen lopen dan omdat dat plankje in de weg zit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, hier ben je ook! Ja, zat ik ook net aan te denken. Zou nu best wel kunnen, denk ik. Misschien werkt hij niet altijd mee, maar toch. Ik vind het alleen wel jammer om Lena niet bij me te kunnen dragen, haha.
Geen idee eigenlijk. Ik was van plan om ernaar te kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar is zo'n plankje voor jezelf wel handig? Ik zie alleen maar mensen idioot scheef of in een soort poep-squad achter de wagen lopen dan omdat dat plankje in de weg zit.
dat geduld heb ik echt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:56 schreef As1981 het volgende:
Grotere maat heb ik nog niet liggen. Vind het leuk om steeds wat te kopen, dus we wachten geduldig af tot we weer mogen.
Ik moet wel, het past anders niet in de kast (in ieder geval niet zoals ik wil dat het past)quote:dat geduld heb ik echt nietik ben een hamsteraar
I'll make it fitquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:04 schreef As1981 het volgende:
Ik moet wel, het past anders niet in de kast (in ieder geval niet zoals ik wil dat het past)
Gewoon gemiddeld denk ik.. 74 is een maat die echt wel hoort bij 9 maandenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Solagratia het volgende:
Amy heeft korte armpjes en beentjes dus dat is altijd te langBroeken in maat 74 zijn echt nog veul te lang en te wijd. Is Leyla dan zoveel langer/groter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |