quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:55 schreef gamezz het volgende:
[..]
Omg.![]()
Je werd alleen op een verkeerd moment wakker.
Het zit je wel diep, straks droom je alleen nog over FOK!.
En ja, ik moest eerst even 5 minuten lachen.
Ik kan mijn dromen vaak ook niet beheersen, het ging vanzelf.quote:
Ik weet niet, ik zag jou alleen met zo'n soort wit masker op wat die, ik kom even niet op de naam, na apers en stille mensen en in een onzichtbare doos ook hebben.quote:
Kijk uit voor het witte masker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:01 schreef MYV het volgende:
Ik ontdekte net dat ik gaapte. Ik ben moeMaar geen zin om te slapen.
Als het vaker voorkomt misschien toch wat minderen met FOK!.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik kan mijn dromen vaak ook niet beheersen, het ging vanzelf.![]()
Verder nooit over Fok! gedroomd.
Ja ik koos dus voor het grote huis, ik ben net een wijf man.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:58 schreef Floxcie het volgende:
Ik zou GC geven, want 14-jarig adidas-sletje.
Dimens bedoelt Uri Geller-flikkertjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zag jou alleen met zo'n soort wit masker op wat die, ik kom even niet op de naam, na apers en stille mensen en in een onzichtbare doos ook hebben.
Over een week sowieso, dan kan ik niet meer tot midden in de nacht Fok!ken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:01 schreef gamezz het volgende:
[..]
Als het vaker voorkomt misschien toch wat minderen met FOK!.
Doei.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:05 schreef MYV het volgende:
Kom ik aan met mijn koekjes
Hee maar suikertoetjes van meIk ga slapen. Doeiiii
Kusje van mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:05 schreef MYV het volgende:
Kom ik aan met mijn koekjes
Hee maar suikertoetjes van meIk ga slapen. Doeiiii
Big Booty is ook gewoon beter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
http://isohunt.com/
En dan bij dat zoek veld op het microfoontje klikken en wat zeggen.
Dat ding kan er niets van.
Dimens: Kid Cudi
IsoHunt: Big Booty
Gamezz: " f**** f*** "quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
http://isohunt.com/
En dan bij dat zoek veld op het microfoontje klikken en wat zeggen.
Dat ding kan er niets van.
Dimens: Kid Cudi
IsoHunt: Big Booty
Ai boi, slaap lekker toch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:12 schreef Floxcie het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes. Uw gastheer Flox bekend van negerzender The Box gaat slapen. Een fijne woensdag toegewenst bij deze.![]()
Peace out.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:12 schreef Floxcie het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes. Uw gastheer Flox, bekend van negerzender The Box, gaat slapen. Een fijne woensdag toegewenst bij deze.![]()
Wij streven hoog als bazen in de game.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ai boi, slaap lekker toch.
Ik spreek jou nog wel.![]()
Chalazzz.
Harde boys wij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wij streven hoog als bazen in de game.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als ik een pacemaker had ging die nu wel uit ja.![]()
Pacemaker uit, gamezz.
Paar dagen geleden geshazamed dat nummer van Alexis, ik vond de beat wel goed enzo. Nu blijkt ook waarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:21 schreef gamezz het volgende:
Brute verkrachting van de muziek van deadmau5.
Zou verboden moeten worden. Ze kon natuurlijk niets zelfs bedenken. Hapiness heeft nog meer views ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Paar dagen geleden geshazamed dat nummer van Alexis, ik vond de beat wel goed enzo. Nu blijkt ook waarom.
Kut Alexis, kut stem door zulke mooie muziek.
Dat kunnen die "artiesten" tegenwoordig ook helemaal niet meer, altijd maar jatten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:26 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden. Ze kon natuurlijk niets zelfs bedenken. Hapiness heeft nog meer views ook. [ afbeelding ]
Tering, die apparatuur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:31 schreef gamezz het volgende:
Deadmau5 blijft baas.
Die continious mix ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |