Idd, echte bazen doen dit met een App op de smartphonequote:Op woensdag 8 juni 2011 09:43 schreef Karina het volgende:
Is dit verkapte spam voor sexwoordenboek?
OT: ik zie me al zitten, samen voor de pc en standjes uitzoeken
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:03 schreef tja77 het volgende:
TS, al je zo nodig voor sex goeroe wilt spelen, zorg dan ook dat je met een iets grotere regelmaat hier bent om mensen te helpen. Equites heeft nog steeds geen antwoord op zijn brandende vraag.
Dan zeg ik het je maar: Gewoon doen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Equites het volgende:
Ik wil heel graag de anus van mijn vriendin uitlikken maar durf het niet zo te vragen. Tips TS?
Dank jullie voor deze antwoorden. Er is niks lekkerders dan met je neus in haar poesje te zitten en rustig met je tong haar anus en bilnaad uit te likkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:39 schreef tja77 het volgende:
Dat denk ik dus ook, gewoon proberen, wel vantevoren vragen of ze drang voelt om een scheet te laten. Dat wil je volgens mij niet meemaken.
Sommige dames zijn er totaaaaal niet van gedient, maar meestal merk je dat wel zodra je met een vinger of tong in die regionen komt.
en heeft ze ook weleens een scheet in je gezicht gelaten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef Equites het volgende:
[..]
Dank jullie voor deze antwoorden. Er is niks lekkerders dan met je neus in haar poesje te zitten en rustig met je tong haar anus en bilnaad uit te likken![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |