walibi dat pretpark? woon je daar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kende hem niet tot ik hem elke keer in walibi hoorde
Nee had ik vroeger een abonnement opquote:
haha da's wel chill, ik ben ook verzot op atractieparken. de Efteling is tochwel 1 van mn favorietequote:Op woensdag 8 juni 2011 03:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee had ik vroeger een abonnement opDus dan ging ik er elk jaar wel een paar keer heen, ook al is het 5 kwartier rijden of zo
vin ik ook, moet ook ongelofelijk scheiten, maar wil eerst topic vol hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou nog 23 posts, dat moet sneller kunnen
Daar ben ik tot m'n 10e of zo echt enorm vaak geweest, iets te vaak eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha da's wel chill, ik ben ook verzot op atractieparken. de Efteling is tochwel 1 van mn favoriete
Whehe, eerst postdiarree dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vin ik ook, moet ook ongelofelijk scheiten, maar wil eerst topic vol hebben
mooi park. ik kom daar ook altijd graag, gewoon die sfreer enzo. dat zie je nergens andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar ben ik tot m'n 10e of zo echt enorm vaak geweest, iets te vaak eigenlijkDaar woon ik wel vlakbij
ben benieuwtquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb net Wolf aangevraagd, de titel van het nummer zei me niksMisschien is het wel een andere Wolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |