Ik heb nu dit: http://www.gazelle.nl/Collectie/Stadsfietsen/Sportief/Orange-Xtraquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoiets bv:
http://www.cannondale.com/nld/bikes/recreation-urban/urban/street
Hehe, ja dat is ook een manier natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij is 17 km daarop goed te doen hoor. Daar zou ik eerder voor kiezen dan een racefiets.
Ik heb 6 jaar lang 25 km per dag gedaan op:
[ afbeelding ]
Mja, dat is ook een beetje de hoofdreden dat ik aan het kijken ben voor een racefiets... Ik pak beweging en dan kan ik met een beetje mazzel nog eens op tijd thuis zijn voor de vrouw en kidsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo'n douche scheelt al wel natuurlijk. Dan kun je gewoon wielerkleding aan en omkleden op je werk.
Max 100km. Is indd weinig aanbod in deze straal. Als je wat vind zou top zijn. En ja woon in Leeuwardenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Klinkt als een raar verhaal mijns inziens, wss zit de remhendel op een of andere manier "los" waardoor die meegaat wanneer je op probeert te schakelen.. Je kan altijd even bij een goede FM naar binnen stappen met je verhaal, wanneer je zoiets duidelijk uitlegt weten ze meestal meteen wat er aan de hand is..
Welke winkel is dat geweest Swindler? Ik denk erover om ook eerst voor een 2de hands te kijkenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:59 schreef Swindler het volgende:
Toch maar een tweedehandse fiets gekocht i.p.v nieuw:
Hopelijk een goede startersfiets, want eerlijk gezegd heb ik hem gekocht zonder dat ik echt verstand ervan hebMaargoed wel bij de tweewielerwinkel van het jaar hopelijk helpt dat
Jan Kooij in Nijmegen, maar volgens mij is het aanbod tweedehands (wielrenfietsen) daar minimaal. Deze fiets was van een meneer die helaas een hernia heeft gekregen en daarom moest stoppen met fietsen. Ik heb er trouwens nog wel 1000 euro voor betaald, dus het is ook niet perse goedkoper dan nieuw!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:32 schreef el_burro het volgende:
[..]
Welke winkel is dat geweest Swindler? Ik denk erover om ook eerst voor een 2de hands te kijken
Nou ja, beter een goede tweedehands dan een slechtere nieuwe... Je hebt veel keus en ik heb die fiets straks elke dag nodig voor woon-/werkverkeer...quote:Op maandag 18 juli 2011 10:27 schreef Swindler het volgende:
[..]
Jan Kooij in Nijmegen, maar volgens mij is het aanbod tweedehands (wielrenfietsen) daar minimaal. Deze fiets was van een meneer die helaas een hernia heeft gekregen en daarom moest stoppen met fietsen. Ik heb er trouwens nog wel 1000 euro voor betaald, dus het is ook niet perse goedkoper dan nieuw!
Dat was ook mijn gedachtequote:Op maandag 18 juli 2011 10:32 schreef el_burro het volgende:
[..]
Nou ja, beter een goede tweedehands dan een slechtere nieuwe... Je hebt veel keus en ik heb die fiets straks elke dag nodig voor woon-/werkverkeer...
SPD pedalen zijn MTB pedalen. Maar je bedoelt vast SPD-SL pedalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:56 schreef Swindler het volgende:
Absoluut dat doe ik ook meteen, vond het ook afschuwelijk, krijg hem volgende week i.v.m fietsenplan.
@ Cafca er zit Shimano 105 op.
Er zitten trouwens nu MTB pedalen op, heb er ook standaard pedalen bijgekocht, maar hoorde dat SPD pedalen stukken beter waren, klopt dat?
Ik ben zelf 1.85 en m'n vorige racefiets was maat 57. Ik kon hier wel op fietsen maar achteraf (nu ik een grotere maat fiest heb) was dit wel erg oncomfortabel. Ik zou even verder zoeken naar een maatje of 2 groter.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Pablo88 het volgende:
Ik ben op Marktplaats een mooie fiets tegengekomen.
Frame is echter 57 cm, de huidige eigenaar is 1,82 en kon er altijd prima op fietsen.
Zelf ben ik 1.88 en ben ik op zoek naar een frame van rond de 60 cm.
Zal ik een duidelijk verschil merken in deze paar centimeter verschil of zal een frame van 57 cm mij ook wel passen als beginnende wielrenner?
Je hebt zeer waarschijnlijk een 58 nodig, 60 is te groot in ieder geval denk ik. Plus wat eentwee zegt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Pablo88 het volgende:
Ik ben op Marktplaats een mooie fiets tegengekomen.
Frame is echter 57 cm, de huidige eigenaar is 1,82 en kon er altijd prima op fietsen.
Zelf ben ik 1.88 en ben ik op zoek naar een frame van rond de 60 cm.
Zal ik een duidelijk verschil merken in deze paar centimeter verschil of zal een frame van 57 cm mij ook wel passen als beginnende wielrenner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |