abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:32:25 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_97900256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, maar als al die rokers oud worden zijn de pensioenen niet meer te betalen :{w
Tsss daar zeg je wat, verlagen die accijns :o
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2011 @ 19:32:55 #252
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97900283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jong dood gaan is nog veel goedkoper :7
64 worden. Veel volkspremies betalen en er niet van profiteren ;).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97900288
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tsss daar zeg je wat, verlagen die accijns :o
Ook van de drank :Y En geef die drugs ook maar vrij :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97900293
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Zou je een moment kunnen kiezen dan?
Ik zuo 755 jaar blijven hangen op 'morgen misschien' gok ik zo :P
Ja, als ik moe ben. :Y
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97900296
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Jamaar... Dat duurt nog zo lang!
Niet noodzakelijkerwijs.
En wat maakt het uit, ik leef toch al eeuwig :Y)
*relaxed achteruit hangt*
pi_97900306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef borisz het volgende:

64 worden. Veel volkspremies betalen en er niet van profiteren ;).
Ideaal voor de staat _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97900329
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hmja, ik heb nog heel veel wat ik wil doen. Ik wil bijna onsterfelijk zijn, dat je wel zelf mag kiezen wanneer je doodgaat.
ja je mag niet zoveel eisen en voorwaarden eraan gaan stellen he :{w
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:34:05 #258
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_97900354
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou toch graag 100 willen worden. in redelijke gezondheid dan.
Mwoah, iets van 85 en dan in goede gezondheid rustig inslapen. Dat lijkt me wel wat. Onsterfelijkheid zou mensen uiteindelijk knettergek maken denk ik, mij wel in ieder geval.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_97900359
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef freecell het volgende:
Mijn opa zei toen hij ouder werd.
Joa, 't is wel mooi abmoal, mor al mien vrunden liggen achter beukenhoage....'

(het is allemaal wel mooi, maar al mijn vrienden liggen op het kerkhof)

En dat was over het algemeen een heel positieve man.

En mijn ouders zijn nu al oud. en nog geen 70.
Je opa sloeg de spijker op de kop.

En jouw ouders hebben zich oud gewerkt toch? Maarja, wat verwacht je, met 2 dochters en 6 (toch?) zonen? Die hebben gewoon 10 achtereenvolgende tropenjaren overleefd :) Maar ze zijn er wel :)
pi_97900365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jong dood gaan is nog veel goedkoper :7
dan ben ik liever duur :)
pi_97900383
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Jamaar... Dat duurt nog zo lang!
oh heb je enig idee wanneer dat gebeurt?
pi_97900385
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef freecell het volgende:
Ik zuo 755 jaar blijven hangen op 'morgen misschien' gok ik zo :P
Waarom 755 jaar?
pi_97900442
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef TAV74 het volgende:

Mwoah, iets van 85 en dan in goede gezondheid rustig inslapen. Dat lijkt me wel wat. Onsterfelijkheid zou mensen uiteindelijk knettergek maken denk ik, mij wel in ieder geval.
Ik ben zo enorm nieuwsgierig naar hoe het verder gaat met de mensheid en de aarde en oorlogen en het milieu en wetenschap en en en.... :D Alleen dat iedereen waar ik van houd dood gaat trek ik denk ik niet -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97900445
quote:
5s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Waarom 755 jaar?
Volstrekt willekeurig :P

En mijn ouders hebben 5 zonen en 2 dochters :) MAar kinderen zouden je jong moeten houden toch? :P

Tara is trouwens érg veelkleurig momenteel _O-
pi_97900508
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. Heb ik ooit verteld over dat oude vrouwtje op mijn vorige afdeling? Die is 105 geworden. Het enige moment waarop ze uit bed kwam, was iedere eerste dag van de maand. Op de eerste van de maand werd ze gedouched. Verder lag ze alleen maar in bed, in haar (met een wildvreemde andere demente vrouw) gedeelde slaapkamer. Als ze overdag uit die slaapkamer gehaald werd, raakte ze helemaal overprikkeld. Dan lag ze de hele nacht om haar moeder te roepen.
ik hoop niet in een verzorgingstehuis te komen maar gewoon in een bejaardentehuis. die hier in het dorp, daar zou ik als ik oud zou zijn wel graag naartoe willen. goeie verzorging, goed eten, praatje met iedereen maken, spelletjes doen en er worden veel dingen georganiseerd... ik schrijf me alvast in voor een kamer :P
pi_97900592
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
En mijn ouders hebben 5 zonen en 2 dochters :) MAar kinderen zouden je jong moeten houden toch? :P

Tara is trouwens érg veelkleurig momenteel _O-
Nou, ik geloof wel dat het opvoeden en grootbrengen van zoveel kinderen, ook al zijn ze nog zo leuk, makkelijk en braaf, wel een aanslag op je gezondheid is, als ik eerlijk ben.

Ja, paste die goed? Ik vond m erg leuk maar kaas heeft een net iets te grote ehhhhh.... (8> billen voor dat broekje. Een en al spier natuurlijk 8-)
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:38:37 #267
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_97900600
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik hoop niet in een verzorgingstehuis te komen maar gewoon in een bejaardentehuis. die hier in het dorp, daar zou ik als ik oud zou zijn wel graag naartoe willen. goeie verzorging, goed eten, praatje met iedereen maken, spelletjes doen en er worden veel dingen georganiseerd... ik schrijf me alvast in voor een kamer :P
Tegen die tijd dat jij daarheen zou moeten is de zorg onbetaalbaar geworden als het zo doorgaat.

Tenzij ik je leeftijd nu verkeerd inschat uiteraard 8-).
pi_97900633
quote:

Ik vraag me af hoe het er voor staat met de bejaardenzorg als jij oud bent. De naoorlogse babyboom is dan inmiddels al lang dood en daar zijn dan waarschijnlijk allerlei verzorgingshuizen voor gebouwd die als jij oud bent bijna leeg staan en om mensen staan te springen :D
pi_97900666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:

Nou, ik geloof wel dat het opvoeden en grootbrengen van zoveel kinderen, ook al zijn ze nog zo leuk, makkelijk en braaf, wel een aanslag op je gezondheid is, als ik eerlijk ben.

Ja, paste die goed? Ik vond m erg leuk maar kaas heeft een net iets te grote ehhhhh.... (8> billen voor dat broekje. Een en al spier natuurlijk 8-)
Leuk, makkelijk en braaf? Freecell? O-)
pi_97900687
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Tegen die tijd dat jij daarheen zou moeten is de zorg onbetaalbaar geworden als het zo doorgaat.

Tenzij ik je leeftijd nu verkeerd inschat uiteraard 8-).
ik hou hoop -O-
pi_97900704
Lein, zijn billen pasten er prima in. :+
Over de rest doe ik geen uitspraken :D
Maar hij vond hem lekker zitten (tot zijn grote verbazing)

Tara's oma heeft het ook leuk, wordt vrijdag 87, heeft haar beste vriendin, woont in een eigen huisje en is best heel happy.

En vertelde laatst op een feestje bij ons een heel erg schuine mop _O-
pi_97900736
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef freecell het volgende:
Lein, zijn billen pasten er prima in. :+
Over de rest doe ik geen uitspraken :D
Maar hij vond hem lekker zitten (tot zijn grote verbazing)

Tara's oma heeft het ook leuk, wordt vrijdag 87, heeft haar beste vriendin, woont in een eigen huisje en is best heel happy.

En vertelde laatst op een feestje bij ons een heel erg schuine mop _O-
Tara's oma is O+ O+ O+ O+
pi_97900740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk, makkelijk en braaf? Freecell? O-)
Ik heb ze wel een paar jaar gekost ja :')
Voornamelijk zo tussen mijn 16e en 18e gok ik...
pi_97900751
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe het er voor staat met de bejaardenzorg als jij oud bent. De naoorlogse babyboom is dan inmiddels al lang dood en daar zijn dan waarschijnlijk allerlei verzorgingshuizen voor gebouwd die als jij oud bent bijna leeg staan en om mensen staan te springen :D
nou geef mij dan maar een kamer en als ik nog 'goed' ben alleen een knopje voor als ik val ofzo of andere nood en verder geen bemoeienis. toch kamers over, ideaal :D
pi_97900766
quote:
Er zijn 3 stappen. Aanleunwoning (eigen klein huisje dichtbij een verzorgingshuis), een verzorgingshuis (voor de mensen die niet of licht dement zijn, of volledig afhankelijk van zorg) en een verpleeghuis (voor de mensen dement zijn of volledig afhankelijk van lichamelijke zorg). Bejaardentehuis is geen goeie term, dat heeft geen betekenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')