Faler.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef Keauning het volgende:
Bijna mijn eerste fipo, en dan met tweehonderdste topic.
Neenee, eerst 250!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Omdat ik lapo had kon ik geen nieuw topic maken want ik moest 2 seconden wachten
KUTFORUM
Ja maar ik deed eerst titel verzinnen, toen tikken en toen op openen drukken, maar was te laat, toen ging ik rennen naar jouw topic om fipo te posten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaat niet zo makkelijk als je eerst achter de fipo aangaat.
F5.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Omdat ik lapo had kon ik geen nieuw topic maken want ik moest 2 seconden wachten
KUTFORUM
quote:
Heeft Jan het nooit gezegd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
F5.
[..]![]()
![]()
Dit is het liefste wat een jongen tegen mij gezegd heeft !!!!
Ik mag jou niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat lijkt op de verpakking van Fruitella, maar dan met smileys.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oeh, vind ik echt zo geil weetjedatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, we hebben toch een knipperlichtrelatie
Oehquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihihi
[..]
Sla hem, sla hem hard. Op zn billetjes. Dat vindt hij fijn.
Net mocht je me nog nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oeh, vind ik echt zo geil weetjedatWat ben je ook zo'n knappord.
[..]
OehZal ik straks doen, voor het slapen gaan.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie
Ik ga slapen, maar eerst mezelf oraal plezier. Dagdag.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Net mocht je me nog niet![]()
...schizofrenie?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie
hiihihquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat lijkt op de verpakking van Fruitella, maar dan met smileys.
Veel succes met tandenpoetsenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie
Gr gr doeinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie
weet tog al hoe jij eruit ziet maar ik wacht even op de foto togquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Zodat jullie nog kunnen raden hoe ik eruit zie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of iemand plempt gewoon je hyves hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet al hoe jij eruit ziet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet tog al hoe jij eruit ziet maar ik wacht even op de foto tog
BEDANKT ALLEMAAL, JULLIE HEBBEN ALLEMAAL EEN TUINTJE IN MN HART.
Mag niet. Anders ban.quote:
Sexy hequote:
Oh oke, dan ga ik er wakker mee worden. Prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
Klink, die foto gaat nog wel even duren, want bewerken dit en dat.
Gvd, hou je mond nouuuuuuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is etsu_cheyl69.hyves.nl hoor
Trusten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh oke, dan ga ik er wakker mee worden. Prima.
Dag.
Gezellig met leeell toch?quote:
quote:
ja maar FOK! is té openbaar voor mij, dus ik wil niet halfnaakt op FOK!.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
Gewoon lekker laten zitten, niet alsof iemand je dan ineens niet herkent ofzo
Misschien moet ik ook maar iets aan mijn fobo doen
Nah...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn lippen gecensureerd. Stel je voor dat iemand me herkent aan mn lippen toch?!!!
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wachte al op iemand die ging happen.
Allemaal commerciëel, heb het ook allemaal
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn lippen gecensureerd. Stel je voor dat iemand me herkent aan mn lippen toch?!!!
Pussy.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niks ga doen.
Of toch wel.
Of een zwart balkje.
Hoe kon ik nou over zo'n pareltje van een post heenlezenquote:
BEATLES.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
The Beatles![]()
Georige Harrison![]()
Something![]()
Ik ben vandaag echt in een liefdevolle sfeer.![]()
QUOTE VOOR DIE LEVENTJE TOG.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat liefde ook.
IK WIL NIKS MET LIEFDE TE MAKEN HEBBEN![]()
![]()
MENSEN
SEKS
LIEFDE
RELATIE
ALLES
Mja, beter gaat het nooit uit met Jan. Anders raak ik misschien nóg verzuurderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Vreselijk.
Liefst word ik nooit meer verliefd.
Jan is pure liefdequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, beter gaat het nooit uit met Jan. Anders raak ik misschien nóg verzuurder![]()
Oke papa Etsuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jan is pure liefde
Je verdient Jan
Jan verdient jou
Nooit uit gaan dus.ANDERS WORD IK BOOS.
Hippie gedragquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik op dit moment van alles houd.
Tanzen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik op dit moment van alles houd.
DASTAN WAAR ZIT JEquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut ik zou vroeg gaan slapen.
DOEI DASTEN EN IK GROETEN JULLIE.
Dastan
Welterusten Klinker!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan
JA MAAR DASTAN IS HIER HELEMAAL NIET!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan
Dat is niet 'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR DASTAN IS HIER HELEMAAL NIET!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DEZE DEZE DEZE!
Ezelllll nu luisteren deze!
Bijna alles.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je houdt van alles maar niet van dansen?
KOM DANSEN MET MIJ![]()
Ik tikte misquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet '', dat je dat durft.
KAASROL![]()
![]()
KOM OP!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens.Ik moet die CD's eens een keer één voor één luisteren.
[..]
Bijna alles.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik tikte mis
Jouw croissantjes zijn vast niet te vreten met al dat gekots van je
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik tikte mis
Jouw croissantjes zijn vast niet te vreten met al dat gekots van je
Dat is echt zo'n zwijmelliedje, net als deze:quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
Ik heb al de tijd gelurkt.
Welterusten jongens.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
En Ezell.
Je durft je eindelijk weer te vertonen nu leeell weg is?
Klacht terecht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
En Ezell.
Lafaard.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
Ik heb al de tijd gelurkt.
Welterusten jongens.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
En Ezell.
Dat liedje is pure commerciële onzinquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n zwijmelliedje, net als deze:
Minder zwijmel, maar wel.
Soms is commerciële onzin wel leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat liedje is pure commerciële onzin, net als Justin Bieber
Ik ga niet uitleggen waarom ik de afgelopen dagen hier niet was, want dat is privé. Geloof maar wat je wil, maar het is echt niet vanwege leeell (of een andere FOK!ker).quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kom op, je kunt het gerust zeggen. Hij leest niet mee.
Waar woon je ook alweer? Ezelledam?
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Das doe Ezell eens niet zo aanvallen.
Leuk toch, gillende meisjes achter je aanquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn zusje zegt wel eens dat ik een bieberkapsel heb
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou wel stoppen met posten hier als leeell terug zou komen. Hij intimideert mij.
Jij ook niet. Shit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeventien. Derhalve kan hij nog niet eens trouwen.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
Overigens heb ik een intiem DM-gesprek met Klinker.Doet niemand mij na.
Behalve Dastan vorige keer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
Overigens heb ik een intiem DM-gesprek met Klinker.Doet niemand mij na.
Oei, dat klinkt ernstigquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga niet uitleggen waarom ik de afgelopen dagen hier niet was, want dat is privé. Geloof maar wat je wil, maar het is echt niet vanwege leeell.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan is platonisch ingesteld. Ik niet. Dus ik overtref hem.
Impliceren dat je fysiek contact over het wereldweb hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan is platonisch ingesteld. Ik niet. Dus ik overtref hem.
Maar voor een vrouw is het wel een heeeeeeeeeeeeeeeele mooie dagquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Trouwens is wel erg twintigste eeuw inderdaad.
Heel af en toe. Maar niet als het zo'n zwijmelmuziek isquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms is commerciële onzin wel leuk.Alleen is Justin Bieber nooit leuk.
Ik ben nog steeds bezig met m'n foto bewerken. Stiekem wil je hem zien voor het slapen gaan hč.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Jullie houden mij wel van mn slaap zeg.
Het kan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat je fysiek contact over het wereldweb hebt.
Als ze maar kookt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar voor een vrouw is het wel een heeeeeeeeeeeeeeeele mooie dag
Vrouwenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Druk eens op CTRL + F4quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Jullie houden mij wel van mn slaap zeg.
Nou, soms duurt een trouwerij geen hele dag, hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Sluit die alle tabbladen=quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Druk eens op CTRL + F4
vergeef mij
Nee, commerciele muziek=bijna alleen nog maar autotune=quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heel af en toe. Maar niet als het zo'n zwijmelmuziek is:p
Prrr. Letterbrei dit dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg, doe eens vrindelijk tegen onze kettingbotsing.
Ik ben altijd vriendelijk tegen Klinker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg, doe eens vrindelijk tegen onze kettingbotsing.
Nee. Jij wel?quote:
Waarom zo duur dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
Willen jullie serieus 20 000 euro uitgeven aan een dag?
Mijn ouders zijn getrouwd zonder poespas. Niets geen twintigduizend euro. Enkel een krabbeltje bij het gemeentehuis. Lekker sober, lekker calvinistisch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
Willen jullie serieus 20 000 euro uitgeven aan een dag?
Calvé Pindakaas.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn getrouwd zonder poespas. Niets geen twintigduizend euro. Enkel een krabbeltje bij het gemeentehuis. Lekker sober, lekker calvinistisch.
Nee, ook niet. Geldverspilling.quote:
Vrouwen willen alles zo duur mogelijk. Dat zou jij moeten weten.quote:
O. Maar alsnog nutteloos.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn getrouwd zonder poespas. Niets geen twintigduizend euro. Enkel een krabbeltje bij het gemeentehuis. Lekker sober, lekker calvinistisch.
Inderdaad. Het idee om voor altijd vast te zitten aan iemand vind ik sowieso niet zo leuk klinken.quote:
Ik weet zelfs nog dat mijn oom me toen op hun feest een duplo helicopter gafquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt moet het wel.
Althans, zo ongeveer.
Je moest eens weten. Dat ging uiteraard niet in overleg. Daar moesten hele advocaten aan te pas komen. Weggegooid geld zeg ik je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
Wat dacht je van scheiden? Dat kost ook geld.
Klopt. En dan moest je alles ook nog gaan verdelen. De ander plukt je helemaal kaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Dat ging uiteraard niet in overleg. Daar moesten hele advocaten aan te pas komen. Weggegooid geld zeg ik je.
Als een van je ouders komt te overlijden of ze gaan uit elkaar, dan is een huwelijk wel veel gunstiger voor de situatie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn oom en tante zijn pas in 2005 ofzo getrouwd, toen hadden ze al 15 jaar kinderen. Dus wat jij zegt, is onzin.
Waarom?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als een van je ouders komt te overlijden of ze gaan uit elkaar, dan is een huwelijk wel veel gunstiger voor de situatie.
Anders moet je elke keer als je zwanger bent drie keer tekenen bij de gemeente fzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn oom en tante zijn pas in 2005 ofzo getrouwd, toen hadden ze al 15 jaar kinderen. Dus wat jij zegt, is onzin.
Misschien wilt Etsu helemaal geen kinderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als een van je ouders komt te overlijden of ze gaan uit elkaar, dan is een huwelijk wel veel gunstiger voor de situatie.
Nee, ook niet. Het zijn mormels. En kosten ook veel geld. En bovendien heb ik 50% kans op een slechthorend kind. Wat ik diegene niet wil aandoen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien wilt Etsu helemaal geen kinderen.
Plausibel, maar irrelevant voor deze zaak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien wilt Etsu helemaal geen kinderen.
Of andersom uiteraard.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
Ik bedoel maar. Als vader heb je helemaal niets meer om je op te beroepen, zonder huwelijk. De moeder kan dan alles meenemen.
Hmm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn ouders zijn getrouwd omdat anders mijn vader officieel niet de rechtmatige vader van mijn zusje was.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef Dastan het volgende:
Sowieso kinderen. Tot hun vierde alleen maar gejank. Ik zou er agressief van worden. Daarom mag ik bejaarden ook niet. 't Zijn net kinderen in een gerimpeld apenpak.
De moeder heeft altijd de meeste rechten als het om kinderen gaat. Zij heeft ze immers gebaard.quote:
Je zusje klinkt op deze manier als een voorwerp.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn ouders zijn getrouwd omdat anders mijn vader officieel niet de rechtmatige vader van mijn zusje was.
Ja, zonder sperma kon ze die kinderen niet eens baren. Dus de vader heeft ook een stukje geholpen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
De moeder heeft altijd de meeste rechten als het om kinderen gaat. Zij heeft ze immers gebaard.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef Dastan het volgende:
Sowieso kinderen. Tot hun vierde alleen maar gejank. Ik zou er agressief van worden. Daarom mag ik bejaarden ook niet. 't Zijn net kinderen in een gerimpeld apenpak.
Ga maar naar PUB jij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef Water123 het volgende:
Weet iemand om welk nummer het hier gaat?
- Het speelt zich af in Milaan
- Er is een dansende bruine man
- Het liedje is niet heeeel leuk
- Het liedje is vaak op MTV
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef Dastan het volgende:
Altijd fijn om te horen. Al gaat het ten koste van mijn nachtrust. Ach, voor wat hoort wat.
Tja, het is te hopen dat de mannen in deze vrouwgerichte maatschappij hier wat kunnen verdienen. Want eerlijk is het inderdaad niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zonder sperma kon ze die kinderen niet eens baren. Dus de vader heeft ook een stukje geholpen.
Wie weet dachten ze er toen ook zo overquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je zusje klinkt op deze manier als een voorwerp.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef Dastan het volgende:
Baby's met name. En ze worden nog `schattig` gevonden ook. Een van de misverstanden des levens wat mij betreft. Met hun gelurk aan de tepels en de aanbidding van hun gebrabbel.
?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die in de bioscoop zich omdraaien en aan je vragen of je 'het' gezien hebt
Ik weet niet hoor, maar er zijn mensen die pas later schaamhaar krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
12-jarigen dan. Denken alle wijsheid des werelds in hun zak te hebben. Met hun eerste schaamhaar en hun te gekke mobieltjes.
Laatst zat ik mooi Thor 3D te kijken. Opeens draait meneer zich om, helemaal blij, en vraagt aan mij of ik 'het' wel gezien heb. Nee meneer, ik koop een kaartje en zet daarna die bril op omdat ik het grappig vind. NATUURLIJK HEB IK HET GODVERDOMME GEZIEN MONGOOL.quote:
Auwh, knuffel? ({)quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben een emotioneel wrak, u problem??
Nee, want jij bent Klinkerbotsing.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tegenwoordig is het al met 10 jaar: hvj bby bffequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
12-jarigen dan. Denken alle wijsheid des werelds in hun zak te hebben. Met hun eerste schaamhaar en hun te gekke mobieltjes.
http://www.psyonline.nl/hulp.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat zijn dan ook de waarlijk onschuldige en oprechte kinderen. Hier scheidt het kaf zich al van het koren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar er zijn mensen die pas later schaamhaar krijgen.
Bruggers..quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
Daar heb ik dus nooit last vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Laatst zat ik mooi Thor 3D te kijken. Opeens draait meneer zich om, helemaal blij, en vraagt aan mij of ik 'het' wel gezien heb. Nee meneer, ik koop een kaartje en zet daarna die bril op omdat ik het grappig vind. NATUURLIJK HEB IK HET GODVERDOMME GEZIEN MONGOOL.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de waarlijk onschuldige en oprechte kinderen. Hier scheidt het kaf zich al van het koren.
Erg inderdaad. Gelukkig ben ik de dans van de digitale generatie net ontsprongen. Alhoewel ik ermee in de klas zit, is het niet met de paplepel ingegoten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het al met 10 jaar: hvj bby bffe___!
Ik ook. Maarja, niets aan te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
Soms heb ik echt haat aan de wereld waar wij in leven. Mensen sowieso..
Jep, ik ben er ook aan ontsnapt. Ook tegenwoordig die films waar ze als kijkwijzer 6 op zetten en er dan volop sex inzit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Erg inderdaad. Gelukkig ben ik de dans van de digitale generatie net ontsprongen. Alhoewel ik ermee in de klas zit, is het niet met de paplepel ingegoten.
Toennet hield je nog van allesquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
Soms heb ik echt haat aan de wereld waar wij in leven. Mensen sowieso..
Hihi, je zei sexquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jep, ik ben er ook aan ontsnapt. Ook tegenwoordig die films waar ze als kijkwijzer 6 op zetten en er dan volop sex inzit.
Och te godquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het, maar nu is het onderwerp veranderd.
Ik vind je best schattig als je dit allemaal typt, zó serieus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Dastan het volgende:
De meeste mensen zijn inderdaad van het verschrikkelijkste soort. Ze zijn in verschillende groepen in te delen, maar negen van de tien groepen zijn verwerpelijk en te negeren. Helaas dringen ze zichzelf zo op en domineren zij onze aarde. De minderheid heeft hier gelijk, maar zal nooit doordringen door de tralies der dominanten.
Laten we met zijn allen een politieke partij oprichtenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Dastan het volgende:
De meeste mensen zijn inderdaad van het verschrikkelijkste soort. Ze zijn in verschillende groepen in te delen, maar negen van de tien groepen zijn verwerpelijk en te negeren. Helaas dringen ze zichzelf zo op en domineren zij onze aarde. De minderheid heeft hier gelijk, maar zal nooit doordringen door de tralies der dominanten.
Ja inderdaad... En je haar paars verven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is er trouwens met die emo's, waarom ga je je hele gezicht vol piercen?!? En rare kleren dragen? Ik snap dat niet..
Mensen die met opzet 'anders' willen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is er trouwens met die emo's, waarom ga je je hele gezicht vol piercen?!? En rare kleren dragen? Ik snap dat niet..
Dat is een waar compliment, meen ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind je best schattig als je dit allemaal typt, zó serieus.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze pagina altijd gewaardeerd heb
http://oncyclopedia.net/wiki/Tokio_Hotel
Anthology.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Im So Tired - The Beatles Anthology #3 Ezellllll
Helaas is dat de oplossing niet. De politiek biedt geen vooruitzicht meer. Geketend door regels en normen van hogere machten zoals de Europese Unie. Voor verandering is het te laat. Althans, wel als we dat volgens de boeken willen doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laten we met zijn allen een politieke partij oprichten
Agh, ik wilde je DM'en, maar dat heeft geen zin als je op FOK!mobile zit. Maar oké.quote:
Gooien we de boeken in de schredder, staatsgreep in de Naam van de Republiek?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helaas is dat de oplossing niet. De politiek biedt geen vooruitzicht meer. Geketend door regels en normen van hogere machten zoals de Europese Unie. Voor verandering is het te laat. Althans, wel als we dat volgens de boeken willen doen.
Mislukking in aantocht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gooien we de boeken in de schredder, staatsgreep in de Naam van de Republiek?
Vroeger zou dat hebben gekund. Tegenwoordig staan we machteloos. Helaas. De treurige waarheid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gooien we de boeken in de schredder, staatsgreep in de Naam van de Republiek?
Mweh. Wat stom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bedoelt wat deed je. Nou gewoon emo zijn kut voelen onzeker alles. Incl. snijden.
Dat kan gewoon? dm.fok.nlquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, ik wilde je DM'en, maar dat heeft geen zin als je op FOK!mobile zit. Maar oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |