Mja, hier iets later dus, dat is niet lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja?De kotsjes die ik hier van tijd tot tijd zie zijn gewoon iets vloeibaardere CB. Komt misschien ook omdat ze vrij snel na het (vr)eten retour afzender gaan.
![]()
Had Sjefke een slechte dag?
Die vind ik zooooooooooooooooo leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe, Greys moet maar niet naar de Menthos rainbow reclame kijken.
Ik was ook hardop aan het lachen hier, strafschoppen in een oefenwedstrijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alles goed, blij met je ondertitel?
Strafschoppen tegen Uruguay![]()
quote:
Dan heeft het hem echt dwars gezeten, de arme ziel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, hier iets later dus, dat is niet lekkerEn kennelijk, hij is nu weer zichzelf gelukkig
Ja joh, volgens mij doen ze daar in Uruguay niet aan oefenwedstrijden ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik was ook hardop aan het lachen hier, strafschoppen in een oefenwedstrijd![]()
En dan ook nog speciaal een podium om de bokaal voor de winnaar uit te rijden
En dat bij een oefenwedstrijd
Bananen heb ik bijna altijd wel in huis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Verbaast het iemand dat ik honger heb? Maaaaar! Ik heb bananen gekocht
, dus een gaat er zo verorberd worden
.
Heej, pssst, het is volgens mij huizenhoogquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En Van Persie schiet 'm huizehoog over
Dat je honger hebt ligt aan je inkoopbeleid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heej, pssst, het is volgens mij huizenhoog
Is de paus Christen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Nee, aan het moment waarop ik mijn avondeten nuttigde omdat ik nog weg moest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat je honger hebt ligt aan je inkoopbeleid.
Ik twijfel altijd, maar je kan best gelijk hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heej, pssst, het is volgens mij huizenhoog
Ja, ik heb het nagekekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd, maar je kan best gelijk hebben.
Ik ook netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |