Bij de dames wel een redelijk deelnemersveld overigens:quote:1 Almagro, Nicolas ESP 9
2 Dodig, Ivan CRO 45
3 Malisse, Xavier BEL 49
4 Granollers, Marcel ESP 50
5 Cuevas, Pablo URU 52
6 Chardy, Jeremy FRA 53
7 Haase, Robin NED 56
8 Nieminen, Jarkko FIN 57
9 Mannarino, Adrian FRA 59
10 Giraldo, Santiago COL 60
11 Gimeno-Traver, Daniel ESP 61
12 Becker, Benjamin GER 68
13 Hanescu, Victor ROU 71
14 Ferrero, Juan Carlos ESP 73
15 Tursunov, Dmitry RUS 75
16 Gabashvili, Teymuraz RUS 77
17 Volandri, Filippo ITA 80
18 Kavcic, Blaz SLO 81
19 Gonzalez, Maximo ARG 82
20 de Bakker, Thiemo NED 83
21 Kendrick, Robert USA 84
22 Mello, Ricardo BRA 86
23 Haider-Maurer, Andreas AUT 87
24 (SE)
25 (SE)
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 Marcos Baghdatis
31 Jesse Huta Galung
32 (WC)
Het is natuurlijk ook weer uitkijken naar de verschillende helden in de kwalificaties. Hopelijk zien we mannen als Rogier Wassen en Dick Norman hierin terug.quote:Kim Clijsters
Svetlana Kuznetsova
Flavia Pennetta
Yanina Wickmayer
Maria Kirilenko
Dominka Cibulkova
Alexandra Dulgheru
Klara Zakopalova
Roberta Vinci
Sara Errani
Barbora Zahlavova Strycova
Lourdes Dominguez Lino
Monica Niculescu
Anna Chakvetadze
Kimiko Date-Krumm
Kristina Barrois
Rebecca C Marino
Jelena Dokic
Alona Bondarenko
Alberta Brianti
Iveta Benesova
Johanna J Larsson
Polona Hercog
Simona Halep
Kirsten Flipkens
Dinara Safina
Hij kan het nogquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Chriz7k het volgende:
Wassen gewonnen van een of andere 30-jarige Duitser zonder ranking!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef wimderon het volgende:
Eigenlijk zou de servicebeweging van Wassen verplicht moeten worden gesteld.
quote:[1] N Almagro (ESP) vs. M Berrer (GER)
M Russell (USA) vs. S Giraldo (COL)
D Tursunov (RUS) vs. R Kendrick (USA)
N Mahut (FRA) vs. [6] A Mannarino (FRA)
[3] X Malisse (BEL) vs. Qualifier
[WC] J Huta Galung (NED) vs. J Reister (GER)
R Mello (BRA) vs. F Volandri (ITA)
A Bogomolov Jr. (USA) vs. [7] J Chardy (FRA)
[8] D Gimeno-Traver (ESP) vs. [WC] J Marti (ESP)
T Gabashvili (RUS) vs. Qualifier
A Haider-Maurer (AUT) vs. B Kavcic (SLO)
V Hanescu (ROU) vs. [4] I Dodig (CRO)
[5] J Nieminen (FIN) vs. M Gonzalez (ARG)
D Gremelmayr (GER) vs. Qualifier
R Haase (NED) vs. M Zverev (GER)
Qualifier vs. [2] M Baghdatis (CYP)
quote:[1] K Clijsters (BEL) vs. M Niculescu (ROU)
Qualifier vs. Qualifier
L Dominguez Lino (ESP) vs. A Chakvetadze (RUS)
K Date-Krumm (JPN) vs. [6] M Kirilenko (RUS)
[4] F Pennetta (ITA) vs. A Bondarenko (UKR)
J Dokic (AUS) vs. A Kudryavtseva (RUS)
R Marino (CAN) vs. J Larsson (SWE)
[WC] K Flipkens (BEL) vs. [8] K Zakopalova (CZE)
[7] R Vinci (ITA) vs. P Hercog (SLO)
A Dulgheru (ROU) vs. Qualifier
[WC] L Robson (GBR) vs. A Parra Santonja (ESP)
A Brianti (ITA) vs. [3] Y Wickmayer (BEL)
[5] D Cibulkova (SVK) vs. S Halep (ROU)
B Zahlavova Strycova (CZE) vs. K Barrois (GER)
[WC] K Bertens (NED) vs. S Errani (ITA)
Qualifier vs. [2] S Kuznetsova (RUS)
De winnaars komen op de Wall of Shame.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef luckass het volgende:
Beetje overdreven, een apart topic voor dit toernooi!
er deden toch fokkers mee aan de kwali'squote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef luckass het volgende:
Beetje overdreven, een apart topic voor dit toernooi!
Nee manquote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
er deden toch fokkers mee aan de kwali's
Ik zou eerst maar eens een A1 speler worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee man. Maar dat was wel het plan van Chriz voor volgend jaar
.
Serieus, ik denk dat je future quali's in Nederland ook wel binnen moet kunnen komen als goeie clubspeler.
A1? Dat is van voor mijn tijd geloof ikquote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens een A1 speler worden.
Weet ik maar ik vind dat nieuwe systeem niet lekker klinken. A1 klinkt veel lekkerder dan 1. 3tjes, dat is enigszins redelijk te halen voor redelijk wat spelers.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef luckass het volgende:
[..]
A1? Dat is van voor mijn tijd geloof ik.
Maar er doen gewoon 3tjes ook mee aan dat soort wedstrijden hoor.
Chriz231k om precies te zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee man. Maar dat was wel het plan van Chriz voor volgend jaar
.
Serieus, ik denk dat je future quali's in Nederland ook wel binnen moet kunnen komen als goeie clubspeler.
maar het 1 t/m 9 systeem is echt veel en veel duidelijker, ook qua hoe ze het bepalen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Weet ik maar ik vind dat nieuwe systeem niet lekker klinken. A1 klinkt veel lekkerder dan 1. 3tjes, dat is enigszins redelijk te halen voor redelijk wat spelers.
mag die derde set niet te lang duren, straks is ze niet voor 16:00 klaarquote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Berrer pakt 2e set..
Nog langer wachten op Rus.
om dan in de volgende ronde weer te verliezen tegen Errani of Bertens en dan geen WBD te spelenquote:
dat denk ik ook wel hoor, maar ze moet toch nog ergens worden genoemd hierquote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat je nog Bertens typt, die er hard afgaat tegen Errani.
Martiniaans.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij doet zoals vaker wedstrijdritme op door een setje weg te geven.
Echt hequote:Op maandag 13 juni 2011 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
Die commentator dacht dat de microfoon uit stond
Dat komt alleen maar omdat Berrer zo'n held is.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef Morthill het volgende:
De nummer 1 van de plaatsing in de 1e ronde onderuit omdat alleen matige grasspelers naar Rosmalen komen
Verder is er ook geen enkel vergelijk. Hij kan het al niet eens uitvoeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef Morthill het volgende:
De nummer 1 van de plaatsing in de 1e ronde onderuit omdat alleen matige grasspelers naar Rosmalen komen
klonk vrij engelsquote:
Dat gaat wat worden in de XL-gamequote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef franklop het volgende:
Mahut verslaat Mannarino, dus vandaag al 2 geplaatste spelers naar huis. Gisteren Gimeno-Traver () ook al
Ze stond al jong op een hoog niveau te ballen. (en leek toen al 30)quote:Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Kuznetsova pas 25? Ik dacht echt dat die 30 was ofzo want ze staat toch aardig wat jaren op de baan.
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Szura het volgende:
Daar gaat je nummer 1 dus al op de eerste dag![]()
Bij Wimbledon weer een kans.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef Szura het volgende:
Twijfelde nog om hem te kiezen voor de game omdat hij toch wel niet ver zou komen.
Gelukkig niet gedaan
Als hij Gimeno-Traver loot kies ik hem wel.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef Szura het volgende:
Alona Bondarenko staat ook op verlies.
Zo zijn dadelijk de lekkerste wijven er ook al uit, nog minder reden om naar dat toernooi te gaan
heeft inmiddels een tweede break te pakkenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Kravchuck heeft em steeds vaker bij de strot. Al kan dit alle kanten op, wappy partij.
Eigenlijk niet, maar ik noem em zelf wel telkens Chuck. Dus half.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef franklop het volgende:
[..]
heeft inmiddels een tweede break te pakken
bewuste spelfout in zn naam trouwens?
quote:
tis nu 4-3*quote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Breakje achter voor de Toers. 3-0 lijkt altijd heel veel.
ze staan wel te winnenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat die Wassen even oplet hoe een echte baas dubbelt aan de overkant bij em
Komt ook alleen maar omdat die Moodie als een autist op de baan staat, wat een mongool is dat. Kan die Norman niet even een betere dubbelbaas opzoeken?quote:
Huta-Galung zie ik absoluut niet gebeuren om heeeeel veel redenen. Haase is er goed genoeg, maar heeft de vorm nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef tennisboy het volgende:
Met dit deelnemersveld moeten Jesse of Robin wel de finale kunnen halen
Dit dus. JHG mag al blij zijn als ie een rondje wint, laat staan 2 of zo ...quote:Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huta-Galung zie ik absoluut niet gebeuren om heeeeel veel redenen. Haase is er goed genoeg, maar heeft de vorm nog niet.
JHG choket harder dan iemand met oesofagale strictuur die probeert een flinke toffee naar binnen te werken.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huta-Galung zie ik absoluut niet gebeuren om heeeeel veel redenen. Haase is er goed genoeg, maar heeft de vorm nog niet.
zo zal derest er ook over denkenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef tennisboy het volgende:
Met dit deelnemersveld moeten Jesse of Robin wel de finale kunnen halen
quote:Centre Court
Vanaf 11.00 uur
(WC) J Huta Galung (NED) - J Reister (GER)
Niet voor 12.30 uur
(WC) K Bertens (NED) - S Errani (ITA)
Niet voor 14.30 uur
(1) K Clijsters (BEL) - (Q) R Oprandi (ITA)
Niet voor 16.30 uur
R Haase (NED) - M Zverev (GER)
Court 1
Vanaf 11.00 uur
(5) J Nieminen (FIN) - M Gonzalez (ARG)
(3) X Malisse (BEL) - (Q) A Falla (COL)
J Dokic (AUS) - A Kudryavtseva (RUS)
A Haider-Maurer (AUT) - (4) I Dodig (CRO)
Court 2
Vanaf 11.00 uur
A Bogomolov Jr. (USA) - (7) J Chardy (FRA)
L Dominguez Lino (ESP) - K Date-Krumm (JPN)
(1) M Kirilenko (RUS) / M Niculescu (ROU) - K Barrois (GER) / J Woehr (GER)
D Cibulkova (SVK) / F Pennetta (ITA) - (2) S Errani (ITA) / R Vinci (ITA)
Court 3
Vanaf 11.00 uur
R Marino (CAN) - J Larsson (SWE)
(7) R Vinci (ITA) - P Hercog (SLO)
L Dlouhy (CZE) / M Kohlmann (GER) - J Brunstrom (SWE) / A Shamasdin (CAN)
(WC) J Marti (ESP) - T Gabashvili (RUS)
Court 4
Vanaf 11.00 uur
M Russell (USA) - S Giraldo (COL)
M Kondratieva (RUS) / S Sun (CHN) - R Kops-Jones (USA) / A Spears (USA)
Niet voor 14.30 uur
D Gimeno-Traver (ESP) / S Giraldo (COL) - A Falla (COL) / D Tursunov (RUS)
Laten we het er op houden dat ze het beter doet dan wijquote:
Nou ja laten we het er dan ook maar op houden dat ze pas 19 isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:52 schreef luckass het volgende:
Ach, ik weet niet of ze op Wimbledon nou zo veel te zoeken heeft.
ow ja hoor meneer gaat jinxenquote:
103quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef truedestiny het volgende:
Haase heeft het wel makkelijk tot nu toe. hoeveelste staat die Zverev?
Hij is toch zelfs uit de top 100 gevallen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Stakhovsky heeft ook een goede keuze gemaakt. Winnaar van vorig jaar verliest in Engeland van Rainer Schuettler, de
man die op zijn best was in de topjaren van Sjeng Schalken.!!!!!!
Zou gaaf zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Szura het volgende:
Wie zou dit verkapte Challenger-toernooi nou gaan winnen?
Ik gok en hoop op X-Man.
En waarom is dat erg? Tenminste goed tennis! Dat krijgen we straks niet hoor :pquote:
Dit dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Waarom kunnen we alleen naar Wickmayer-Santonja of Flipkens-Larsson kijken terwijl Tursunov-Mahut () bezig is?
Sport 1quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:45 schreef xCore het volgende:
Wordt dit nog ergens live uitgezonden?
Edit:
Break voor Malisse *1-1
Je kan ook gewoon hier kijken hoor http://www.unicefopen.tv/quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:49 schreef Tim86 het volgende:
Wel netjes dat Sport1 ook gewoon gratis streams heeft.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:49 schreef Tim86 het volgende:
Wel netjes dat Sport1 ook gewoon gratis streams heeft.
Bedanktquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef tompsv18 het volgende:
Je kan ook gewoon hier kijken hoor http://www.unicefopen.tv/
Die heeft het nu al 4 keer verkeerd gezien en we zijn pas bij 3-3 in de eerste set, dat belooft nog watquote:
Het publiek is altijd ruk op Rosmalen. Dat komt door de "skyboxen" bovenop de tribune. Die mensen lopen een beetje biertjes te tanken en praten gewoon rustig alsof ze ergens buiten het park staan. Het is soms net alsof je op een gemiddelde recreatievereniging aan het kijken bent op vrijdagavond als ze feestavond hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
Dat publiek ook lekker asociaal bezig daar
Die lijnrechters hebben ze net uit de skybox geplukt denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het publiek is altijd ruk op Rosmalen. Dat komt door de "skyboxen" bovenop de tribune. Die mensen lopen een beetje biertjes te tanken en praten gewoon rustig alsof ze ergens buiten het park staan. Het is soms net alsof je op een gemiddelde recreatievereniging aan het kijken bent op vrijdagavond als ze feestavond hebben.
Lijnrechters zijn trouwens wel echt slecht....
Al te veel biertjes opquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Die lijnrechters hebben ze net uit de skybox geplukt denk ik.
Mee eens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Al te veel biertjes op
Huta Galung vind ik trouwens altijd wel een beetje ideale schoonzoon type. Haartjes netjes in de scheiding enzo
ook bij Berrer - Giraldo, waar Giraldo op 5-4 voor set kon serveren.quote:
Malissa is dan ook gewoon een knurftquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mee eens.
Tegenover Malisse lijkt iedereen dat dan wel ook.
Ja maar, ja maar....quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
JHG is een notoire faalhaas die 3 potjes op ATP-niveau heeft gewonnen in zn hele leven. 1 keer omdat zn tegenstander opgaf en 1 keer omdat Tipsarevic er geen zin in had in Johannesburg. En dus een hele moeizame van de week ...
De jongen kan aardig tennissen, doet af en toe leuk mee op de challengertour maar daar is dan ook echt alles mee gezegd bij Jesse ...
Ik vind zijn groundstrokes niet goed genoeg voor een echt goede top 100 speler.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
JHG is een notoire faalhaas die 3 potjes op ATP-niveau heeft gewonnen in zn hele leven. 1 keer omdat zn tegenstander opgaf en 1 keer omdat Tipsarevic er geen zin in had in Johannesburg. En dus een hele moeizame van de week ...
De jongen kan aardig tennissen, doet af en toe leuk mee op de challengertour maar daar is dan ook echt alles mee gezegd bij Jesse ...
Dat zei ik hier 2 jaar geleden ofzo ook al (anderen vast ook) en kreeg ik best wat mensen over me heenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ach, als je ziet wat voor kneuzen er af en toe behoorlijk lang onderin de top-100 hangen heeft JHG op zich wel de tennistechnische kwaliteiten ervoor denk ik zelfs ... maar jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind zijn groundstrokes niet goed genoeg voor een echt goede top 100 speler.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....
hij is Nederlands.
Dat heb ik gemerkt zeg. Maar ja in NL moet je zeggen dat het toch leuk is dat zon jongen tennist. De koffiecompetitie is ook leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zei ik hier 2 jaar geleden ofzo ook al (anderen vast ook) en kreeg ik best wat mensen over me heen
Kritiek op Nederlanders is hier altijd een gevoelig punt.
Dat hij tennist heb ik op zich niet zo'n probleem mee. Hij onderhoudt er zichzelf mee, heeft er blijkbaar plezier in en incidenteel heeft ie een challengersuccesje. Hij kan er ook niks aan doen dat mensen meer van hem gaan verwachten dan erin zit ...quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik gemerkt zeg. Maar ja in NL moet je zeggen dat het toch leuk is dat zon jongen tennist. De koffiecompetitie is ook leuk.
Goed verwoord.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat hij tennist heb ik op zich niet zo'n probleem mee. Hij onderhoudt er zichzelf mee, heeft er blijkbaar plezier in en incidenteel heeft ie een challengersuccesje. Hij kan er ook niks aan doen dat mensen meer van hem gaan verwachten dan erin zit ...
Hij speelt zelf alleen volgens mij nog altijd met het idee dat de doorbraak er een keer moet gaan komen, en dat is gewoon een waanidee. Dat spijt me zeer voor hem, maar het is niet anders ..
Dat gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef franklop het volgende:
van de laatste 14 games heeft Nieminen er 10 gewonnen
Tweede set binnen iigquote:
Als het echt een WTA partij was geweest had er wel iemand van 40 gewonnenquote:
Nooit begrepen waarom hij geen singles speelt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef Reya het volgende:
Rogier Wassen, de man met de beste service sinds Guillermo Coria.
Waarom neem jij dat debiele Roowbin over?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:37 schreef luckass het volgende:
Roowbin. Tweede service en dan serve-volley spelen. *6-5 Baggy.
7-5.
Anders hoor ik er niet bij manquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom neem jij dat debiele Roowbin over?
Waarbij?quote:
Aardbei.quote:
quote:
quote:
Op advies van Michiel Schamers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:37 schreef luckass het volgende:
Roowbin. Tweede service en dan serve-volley spelen. *6-5 Baggy.
7-5.
Pardon, zo heet ie hoor. Ik verzin het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom neem jij dat debiele Roowbin over?
talentloze generatiequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef JonkersR het volgende:
Helaas weer een talentloze generatie... kan niet wachten op de dag dat we weer een speler hebben die impact kan maken op de slams
Ja wauw, de 8e finale van een Challengerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Lagrinta het volgende:
Cuilemborg zei het ook mooi. "Sta je toch mooi in de 1/8 finale." Robin met een zuur gezicht: "dit is de tweede ronde".
Dat stelt na vijf overwinningen in een jaar ook geen klap meer voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja wauw, de 8e finale van een Challenger
Als ik buienradar mag geloven wel ja, maar over een uur of 1,5-2 moet er toch wel gespeeld kunnen worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
Regent het in Rosmalen? Op mn stream is nu de herhaling van Haase aan de gang..
Wat een briljante opmerking van Cuilemborgquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Lagrinta het volgende:
Cuilemborg zei het ook mooi. "Sta je toch mooi in de 1/8 finale." Robin met een zuur gezicht: "dit is de tweede ronde".
Gast, serieusquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef JonkersR het volgende:
Helaas weer een talentloze generatie... kan niet wachten op de dag dat we weer een speler hebben die impact kan maken op de slams
Neequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Even een vraagje he! Ben je ook voor Gremelmayr en Giraldo vandaag?
Ben ik nu zo'n ras pessimist of zijn jullie extreme optimisten? Het is toch helemaal niks wat we op dit moment in Nederland aan tennissers hebben?quote:
Het probleem is meer dat jouw wereld erg zwart-wit is denk ik, waarbij de grens ligt tussen geweldig presteren op slams of een talentloze loser zijn. Er is meer in de wereld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef JonkersR het volgende:
[..]
Ben ik nu zo'n ras pessimist of zijn jullie extreme optimisten? Het is toch helemaal niks wat we op dit moment in Nederland aan tennissers hebben?
Mee eens. En dan vallen de prestaties me nog mee, hoewel ik al vaker heb gezegd dat wat goed is snel komt en dat zien we niet bij deze generatie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef JonkersR het volgende:
[..]
Ben ik nu zo'n ras pessimist of zijn jullie extreme optimisten? Het is toch helemaal niks wat we op dit moment in Nederland aan tennissers hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |