Hoe groot is Beer inmiddels?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
Princess rulesdie moest je gewoon voor de naam al hebben
![]()
Beertje heeft vannacht voor het eerst een muilkorf om. Wel zo'n zachte en alleen maar om de snuit. Vind het best zielig heb ook 100 x gecheckt of hij wel kon ademen en drinken![]()
Maar het moet wel...hij vreet alles stuk 's nachts
Ah, reason to fail!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet gewoon wat meer "lieve" kleurtjes in m'n collectie hebben. Er zijn momenten dat je gewoon niet met knalblauw aan kan komen zetten.
Exact! En er moet toch ook minstens één crackle in m'n collectie zitten, dus tsja. Dan *moet* je wel!quote:
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef princess-a het volgende:
M'n overbuurman staat te verhuizen, hij stopt z'n spullen in een paardentrailer
Wheheh ja! 2 uren geleden ook al maar toen had ik niet door dat ie z'n verhuisdozen er in deedquote:
Op zich wel een oplossing trouwens, als iemand toch zo'n ding heeft staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh ja! 2 uren geleden ook al maar toen had ik niet door dat ie z'n verhuisdozen er in deed
Dátquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel een oplossing trouwens, als iemand toch zo'n ding heeft staan.
daar is hij al veel te groot voor. Dan kan hij helemaal niet bewegen, met deze muilkorf kan hij alleen zijn bek niet ver open doen. Het is zo eentje:quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
uberfaal voor SQ
Puckz, is een bench geen optie?
het was 96 euroquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, als je in de drie cijfers komt in 1 avond, dan ben je aan het uberfalen
Puckz je hebt die dingen toch heel groot? Een vriendin van me had haar Duitse Herder in een bench zitten waar nog 3 herders bij hadden gekund. Staat alleen niet zo mooi in je huiskamer
Oh wel een goeie inderdaad ! Bij ons wil samson wel eens slopen als we hem overdag meer dan 4u alleen laten in de kamer. Dan snapt ie het niet meer. 's Nachts doet ie het (gelukkig) nooit meer ! Vroeger jatte hij de spulletjes van de salontafel dus die zetten we dan elke avond wegquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar is hij al veel te groot voor. Dan kan hij helemaal niet bewegen, met deze muilkorf kan hij alleen zijn bek niet ver open doen. Het is zo eentje:
http://www.simti.nl/product_info.php?products_id=82
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |