volgens mij wel, maar ik heb de cv al een tijdje niet meer aangehad. thermostaat staat op nachtstand (16 graden ofzo) en daar is het de laatste tijd niet onder geweest hier in huis. sterkter nog, de warmte indicator van de babyfoon geeft regelmatig aan dat het boven de 24 graden is boven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
Zit er nog wel genoeg druk op het CV gedeelte?
Worden de buizen van de CV warm als je onder de douche staat?
is het zó simpel ?? (overigens, ik ben vrouw he, dat moge duidelijk zijnquote:
Waarschijnlijk wel ja, met water bijvullen gaat ook de druk omhoog.quote:
We hebben sowieso wel last van een lage waterdruk vind ik, maar denk dat dat gewoon hoort ofzo? in m'n vorige woning (boiler, blokverwarming) was de waterstraal echt twee keer zo hard als hier met de kraan volledig open.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, met water bijvullen gaat ook de druk omhoog.
ik zelf vul ook aleen maar bij als ik ineens weer een korte koude periode onder de douche meemaak. weer ff in de 2 bar zone en voila.
Ik vind dat ik thuis ook weinig water uit de leidingen krijg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
We hebben sowieso wel last van een lage waterdruk vind ik, maar denk dat dat gewoon hoort ofzo? in m'n vorige woning (boiler, blokverwarming) was de waterstraal echt twee keer zo hard als hier met de kraan volledig open.
als het probleem is dat de ketel gevuld moet worden, ben ik daar zelf verantwoordelijk voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef nexcro het volgende:
Je hebt een huurwoning, laat de verhuurder dit oplossen.
Klopt, het lijkt me eerder een probleem met de driewegklep en dat is goed voor het onderhoudsbedrijfquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef DJMO het volgende:
Volgens m'n schoonvader mag een te lage druk geen invloed hebben op de warmte van het water???
ik houd het vanavond even in de gaten en anders hang ik morgen aan de telefoon!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:06 schreef exlurker het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt me eerder een probleem met de driewegklep en dat is goed voor het onderhoudsbedrijf
Klopt er zit een overdrukklep in die bij 3 bar opengaat. Maar als je boven in zit, is 2,5 bar echt niet nodig. Zorgt alleen maar voor extra druk beneden in de installatie, want er zit meer water en zwaartekracht wil dat allemaal beneden hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef DJMO het volgende:
het rode pijltje (max aantal bar) staat bij drie. ketel zit in een kast boven in huis. (twee verdiepingen).
maar in het begin heb ik wél heet water. het koelt alleen dusdanig af dat ik koud water moet af mengen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Dat heb ik vorig jaar ook gehad. Toen zijn er wat sensoren in de ketel vervangen. Die gaven de verkeerde waardes door, waardoor die ketel het water niet ging verwarmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |