Das mooi, ik ookquote:
alle obesitas patiënten hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
kijk deze man chickies hunten op 't forum
Gun hun ook een pleziertjequote:
Hosselen heet dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
kijk deze man chickies hunten op 't forum
Ik laat me niet zo snel afschrikken schatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hosselen heet dat.
Ts: Nee,nog niet gedate (denk ook niet dat mannen mij aantrekkelijk vinden n.a.v. mijn posts
Je post als een verschrikkelijke vrouw ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hosselen heet dat.
Ts: Nee,nog niet gedate (denk ook niet dat mannen mij aantrekkelijk vinden n.a.v. mijn posts
Mannen vinden uiterlijk niet belangrijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hosselen heet dat.
Ts: Nee,nog niet gedate (denk ook niet dat mannen mij aantrekkelijk vinden n.a.v. mijn posts)
En ik weet waar toe in staat die verlegen meisjes zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef beammeup68 het volgende:
Ik weet uit ervaring dat dames met een grote mond opeens ook heel verlegen kunnen zijn.
2 quoten lukt me niet evenals spoilers,ben echter te lui om op te zoeken hoe het werkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
@TripleC : waarom quote je nietoh en ben je in het echt ook een botte boer? Dat staat natuurlijk los van uiterlijk.
Nou kom danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef TripleS het volgende:
@Spermadonor: Ouwe hosselaar!
@ U.N.C.L.E : ondanks dat ik in real life een ontzettend lekker wijf ben ,hang ik hier de botte boer uit
Zoals de gemiddelde vrouw dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef TripleS het volgende:
[..]
kraam de hele dag onzin uit en heel af en toe heb ik weleens wat nuttigs te melden.....af en toe
GATVERDAMME DOE IS NORMAAL DAT IK ERUIT ZIE ALS EEN HOMO BETEKENT NIET DA TIK MET JOU GA GOOR JONGquote:
HAD HET NIET TEGEN JOU!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
GATVERDAMME DOE IS NORMAAL DAT IK ERUIT ZIE ALS EEN HOMO BETEKENT NIET DA TIK MET JOU GA GOOR JONG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |