kleding niet goed verdeeld. toch nog eens waterpas laten stellen wellicht? is het dansen heel erg of maar heel licht? want een beetje schudden doet een wasmachine toch wel ook al staat hij waterpas.quote:
Merk soms ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
Waterpas stellen komt soms erg precies bij wasmachines.
Ik denk niet dat hij dan heel hard draaitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Kijk nog eens goed of er geen transportschroef in zit . . .
Ligt aan het merk en waar die schroef zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dan heel hard draait
Wat is het nu van die schroef dan? Toch alleen maar om de trommel vast te houden tijdens transport?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ligt aan het merk en waar die schroef zit.
Of de schokdempers van de trommel blokkeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat is het nu van die schroef dan? Toch alleen maar om de trommel vast te houden tijdens transport?
Ah dat wist ik niet. Dacht dat gewoon de trommel vastgezet werd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:23 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Of de schokdempers van de trommel blokkeren.
Daar ga je de mist in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef Artbij2 het volgende:
Te veel kleding lijkt me sterk, je kunt dat ding helemaal vol proppen. Stelregel is dat er nog een vuist bij moet kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |