Testtwitter:imBenny twitterde op dinsdag 07-06-2011 om 20:16:20Nee Edgar, dat zijn andere lamsoortjes reageer retweet
Echt he...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Lutte je bent te goedMoe
Slapen
Weltrusten
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[twitter]http://twitter.com/#!/NUnl/status/78190763913125888[/twitter]
Hoe dan benny?
Ja echt hoor. Ik maak me misschien ook te druk... Maar ik heb de afgelopen twee dagen er nu zeker zo'n 20 uur inzittenquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik maak me misschien ook te druk... Maar ik heb de afgelopen twee dagen er nu zeker zo'n 20 uur inzitten
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 07-06-2011 om 22:05:05Servische diaspora stuurt geld voor Mladic: http://op.nu.nl/jpSfPw reageer retweet
Touw om de nek lijkt me een idee?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
iemand op msn zegt de hele tijdens wiekent ipv weekend..
Wie kent ie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Slap that bitchquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Het zal je wel lukkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik maak me misschien ook te druk... Maar ik heb de afgelopen twee dagen er nu zeker zo'n 20 uur inzitten
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
NU VRAAGT IE OOK NOG OF IK HYVES HEB!!
*BLOCK EN DELETE*
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
NU VRAAGT IE OOK NOG OF IK HYVES HEB!!
*BLOCK EN DELETE*
Ongetwijfeld.quote:
Diamantlaan. Juridisch Medewerker 3-jarig BOL niveau 4quote:
Voor je het weet zit je helemaal klaar te wezen en zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Heb het nu weer mooi opgemaakt en weer gereed gemaakt. Nu even een aantal dingen opnieuw lezen en dan morgen kijken wat de managementassistente heeft te vertellen aan mij
Jep. Dinsdag de 14e inleverenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je helemaal klaar te wezen en zijn
Achzo.. Ik ben begonnen op Euroborg 1 jaar, nu 3 jaar Hora Siccamasingel, en nu weer terug naar Euroborg(als het goed isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Diamantlaan. Juridisch Medewerker 3-jarig BOL niveau 42005 - 2008
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Dinsdag de 14e inleveren! Als het meezit. En anders uiterlijk een maand later. Alleen geen officiële diplomering pour moi
En nog steeds vind ik je stom dat je weeeer (scuuzie) een MBO gaat doen. Of heb je nog niets afgerond?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Achzo.. Ik ben begonnen op Euroborg 1 jaar, nu 3 jaar Hora Siccamasingel, en nu weer terug naar Euroborg(als het goed is)
Hmm.. ja, dat snap ik ergens wel hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nog steeds vind ik je stom dat je weeeer (scuuzie) een MBO gaat doen. Of heb je nog niets afgerond?
Maar ik wil niet in dit blijven hangen waarin ik nu zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Bedoel: ga small business and retailmanagement doen op Stenden Hogeschool, kan je blijven werken waar je nu bent. Na 2 jaar heb je een HBO Asociate Degree (MBO+)
Het is relatief easy peasy te halen als ik mensen mag geloven
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ja, dat snap ik ergens wel hoor..
Ik rond nu detailhandel af.. Ik weet alleen niet wat ik wil.. en dat is kut.. en HBO, ik weet niet.. op de een of andere manier voelt 't nog niet goed, of ik er nog niet klaar voor ben ofzo..
Daarom ga ik 2 jaar nog MBO doen, aangezien ik nog recht heb op 2 jaar stufi op MBO... nog 2 jaar de tijd om me te orienteren op het HBO
Nog recht op 2 jaar stufi? Door BBL / BOL gebeuren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar ik wil niet in dit blijven hangen waarin ik nu zit.
Owww zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan, dan! Als ik hem half juli inlever.
Klopt.. eerste jaar was ik nog geen 18.. toen 2 jaar stufi, en nu 1 jaar bblquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Nog recht op 2 jaar stufi?Door BBL / BOL gebeuren?
Hmmmhmmm.. Logisch dan natuurlijk. Maar ga je inderdaad als de sodemieter oriënteren. Je blijft niet eeuwig jong![]()
Hehehe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt.. eerste jaar was ik nog geen 18.. toen 2 jaar stufi, en nu 1 jaar bbl
I Know
Preciiiiieesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehe.
Nou ja, zoals je op internet overkomt is het niet zo dat ik je inschat als een eeuwige MBOer (wederom aan wel MBO'ers: no offence!) maar zou je zeker HBO moeten en kunnen proberen. Al is het een half jaar.
Ik zeg altijd: ga naar de toppen van je kunnen. Falen zal je dan nooit. Je faalt wanneer je het niet probeert!
Ben het er helemaal mee eens hoor.. En ga ook zeker naar het HBO, dat staat vast, misschien weet ik het na een jaar, en stop k alsnog met MBO..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehe.
Nou ja, zoals je op internet overkomt is het niet zo dat ik je inschat als een eeuwige MBOer (wederom aan wel MBO'ers: no offence!) maar zou je zeker HBO moeten en kunnen proberen. Al is het een half jaar.
Ik zeg altijd: ga naar de toppen van je kunnen. Falen zal je dan nooit. Je faalt wanneer je het niet probeert!
Afaik gaat het je niets kosten, dat jaar. Maar je kan het altijd nog uitzoeken dan, natuurlijk. Op het HBO/Uni is het zo dat, wanneer ik na het halen van mijn HBO naar de Uni ga, het kosteloos is wanneer ik straks stop.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben het er helemaal mee eens hoor.. En ga ook zeker naar het HBO, dat staat vast, misschien weet ik het na een jaar, en stop k alsnog met MBO..
Je weet niet hoe je heet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet gewoon mijn paspoort checken of mijn namen wel kloppen.. wat slecht van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |