wowquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Zelfs het plastic heb ik weg meteen weggegooid
Oeps.quote:
Die met zalm is ook erg ranzig bij de AH. Die van de plus zijn veel minder slecht te eten. (want slecht voer blijft het natuurlijk.)quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Oh en dit is ook niet te vreten:
[ afbeelding ]
Het smaakt naar hele sterke vieze fabriekskaas met hier en daar een brokje ham. Gadverdamme.
Oh die vond ik nou juist wel weer lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Meest recente miskoop waren de lemon cheesecake toetjes..
Hey dit wilde ik net posten!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Die heb ik altijd als ik moet overwerkenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Oh en dit is ook niet te vreten:
[ afbeelding ]
Het smaakt naar hele sterke vieze fabriekskaas met hier en daar een brokje ham. Gadverdamme.
De pain de bologne niet...en da's ook bruin brood...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Bruin brood. Het volkoren gaat nog, maar het bruine is gewoon veredeld wit brood dat HEEL snel oud wordt.
Dat is juíst veredeld witbroodquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef dribbel79 het volgende:
De pain de bologne niet...en da's ook bruin brood...
Same here, wat een smerige toetjesquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Second that!! Zelf maken, is echt beter!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:55 schreef NiTiN het volgende:
[ afbeelding ]
ik had de hot variant, maar wat een kunstmatig spul. Te glad en te weinig structuur en zeker te weinig tomatenstukjes erin.
Als je een mooi recept hebt let me knowquote:Op zondag 19 juni 2011 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Second that!! Zelf maken, is echt beter!
Deze heb ik wel eens gemaakt, komt uit het Kinderkookboek, dus let niet om de namenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:02 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Als je een mooi recept hebt let me know. Tomaat, ui, knoflook en wat chili's en/of jalapenos, veel verder kom ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |