Nee nee, ik wil knapperig stokbrood, geen stokbrood waarbij je het idee hebt dat het een half uur te lang heeft gebakken! (waarbij de binnenkant dus ook lekker knapperig en de buitenkant donkerbruin en hard is)quote:
ah (exellent) stokbrood is awesomequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil knapperig stokbrood, geen stokbrood waarbij je het idee hebt dat het een half uur te lang heeft gebakken! (waarbij de binnenkant dus ook lekker knapperig en de buitenkant donkerbruin en hard is)
Kom maar hier schat ik troost je welquote:
zelf makenquote:
Ik heb ooit een keer een kant en klaar maaltijd van struik gehaald, in zo een blik. Het geluid dat het blikje maakten bij het opentrekken, heeft me doen genezen van het merk Struik.quote:
Dat. Voor een high-end supermarkt die ze pretenderen te zijn is het vlees echt bagger.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Alle vlees van de AH is niet te beren.
En wat een water komt er vaak uit, dat verneukt het vlees al helemaal.
wowquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Zelfs het plastic heb ik weg meteen weggegooid
Oeps.quote:
Die met zalm is ook erg ranzig bij de AH. Die van de plus zijn veel minder slecht te eten. (want slecht voer blijft het natuurlijk.)quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Oh en dit is ook niet te vreten:
[ afbeelding ]
Het smaakt naar hele sterke vieze fabriekskaas met hier en daar een brokje ham. Gadverdamme.
Oh die vond ik nou juist wel weer lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Meest recente miskoop waren de lemon cheesecake toetjes..
Hey dit wilde ik net posten!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Meest recente miskoop waren de lemon cheesecake toetjes..
Die heb ik altijd als ik moet overwerkenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Oh en dit is ook niet te vreten:
[ afbeelding ]
Het smaakt naar hele sterke vieze fabriekskaas met hier en daar een brokje ham. Gadverdamme.
De pain de bologne niet...en da's ook bruin brood...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Bruin brood. Het volkoren gaat nog, maar het bruine is gewoon veredeld wit brood dat HEEL snel oud wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |