Goed dat je het zegt trouwens. Moet nieuwe kopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde batch dan ofzo. Is echt reteirritant.
Inderdaad, de versproducten en kant en klaar maaltijden van de AH zijn voor een groot deel al matig, maar tegen de datum aan helemaal een miskoop.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
op zaterdagavond even naar de albert heijn rond half 7. Is alles van zondag en maandag 35% korting
C1000 van mijn ouders heeft het lekkerste stokbrood ooitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vind de chocola van het AH-merk echt niet te kanen, wat een smerige troep is dat.
Daarnaast ben ik niet zo'n fan van het vlees van de AH, dat is het enige waar ik liever voor naar de C1000 ga (dat is dan ook het enige wat bij de C1000 goed is)
Idem. Liefst stokbrood van de lokale turk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
C1000 van mijn ouders heeft het lekkerste stokbrood ooit![]()
Dat vind ik namelijk van de AH ook al niet lekker (hard!!)
Jij wil zacht stokbrood?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
C1000 van mijn ouders heeft het lekkerste stokbrood ooit![]()
Dat vind ik namelijk van de AH ook al niet lekker (hard!!)
en dat ook ja, had ik laatst ook. wat een ranzige saus zeg..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:06 schreef Chevalric het volgende:
M'n vriendin had laatst de AH Lemon Cheesecake toetjes gekocht. Die dingen waren echt niet te vreten.
Dit is miskoop. Je moet bij dat andere AH topic zijn. Lekker hoor, entrecootjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:11 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vacuum verpakte Entrecôte
Prijs: ¤ 9,11 (29,96 p/kg)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En meer wil ik er niet over zeggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, die is echt enorm smerig.:rquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef _Loki het volgende:
Euroshopper speculaas.
Gadverdamme. Verder vind ik euroshopper heul goed te doen maar dat was echt niet lekker
Ja, als ze van een geslachte koe zijn, niet van een afgeslachte koe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dit is miskoop. Je moet bij dat andere AH topic zijn. Lekker hoor, entrecootjes
Ik koop ook wel eens wat bij AH aan vlees. Ik heb er nooit spijt van want ik zie altijd wat ik koop door die prachtige plastiek dekseltjesfolietjes. Nou heb ik die niet echt nodig want het (meeste?) AH vlees is niet echt de moeite van het kopen waard.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, als ze van een geslachte koe zijn, niet van een afgeslachte koe.
Ow vacuumverpakt. Niets gezegd die heb ik nooit van de appie :$quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:44 schreef RobinOok het volgende:
Knap dat jij dat kunt zien.
Ik kon dit aan de buitenkant echt niet zien hoor.
En ik eet/koop bijna wekelijks argentijnse entrecote van appie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |