wat is er vandaag? Ceetje pakken ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
ahum..... 't Franse boertje van buiten wist 't wel beter hoor
laten we het daar maar bij houden. Gelukkig is het binnenkort weer kermis in een dorp in de buurtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaja, ik hoor 't wel, de boertjes van buiten zeker weer. Ach, jullie weten niet beter
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
zeker nog nooit op une groooote bouw gewist
ikke nie hoor nie.. altijd heul liefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat is er vandaag? Ceetje pakken ofzo?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Was sich liebt das neckt sichquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Solly Ceetje [ afbeelding ] ff [ afbeelding ] dan
zo, ik ga eens onder het gemalen water en mijn haarbos wassen....... en dan lekker onder het wol morgen weer een drukke dagquote:
oh je moet zeker nog een stuk ijzer uit de grond halenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo, ik ga eens onder het gemalen water en mijn haarbos wassen....... en dan lekker onder het wol morgen weer een drukke dag
ciao :w
regent het daar dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo, ik ga eens onder het gemalen water en mijn haarbos wassen....... en dan lekker onder het wol morgen weer een drukke dag
ciao :w
zoveel regen nu bij je ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo, ik ga eens onder het gemalen water
ahum, heb je die nog na je tondeuse avontuur?quote:en mijn haarbos wassen.......
pas op met wol hè kan je van gaan niezenquote:en dan lekker onder het wol morgen weer een drukke dag
quote:ciao :w
het is al weer gerepareerd, maar morgen het veldje afmaken en dan gaan eggen en zaaien, moet eigenlkijk deze week de grond in kijken of mijn voetje dat ook wilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh je moet zeker nog een stuk ijzer uit de grond halen
was het bijna vergetenquote:
oooooow, kan ie Laura ontmoetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, 25 juni vrij nemen! Dan is er SST Fandag
Trusten Bolloquote:
hier op fok mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, 25 juni vrij nemen! Dan is er SST Fandag
Kan je toch niet op de foto met 'rquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Die heeft helemaal afgedaan. Ligt nog steeds met Voldemort te douwen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Die heeft helemaal afgedaan. Ligt nog steeds met Voldemort te douwen
quote:
quote:
Truste C, slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
maar ik ga d'r ook vandoor. Nog effe een peukie roken en dan ga ik m'n bed in.
Welterusten allemaal und bis morgen![]()
![]()
![]()
Hmmm, een Lauraatje had anders wel je huis schoon kunnen houdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
Nee blijf wel vrijgezel, vbevalt me prima
Trusten Ceetjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
maar ik ga d'r ook vandoor. Nog effe een peukie roken en dan ga ik m'n bed in.
Welterusten allemaal und bis morgen![]()
![]()
![]()
fakking joanne was toch de poets in het huis?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, een Lauraatje had anders wel je huis schoon kunnen houden
had gekunt, maar ben daar te geemancipeert voor denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, een Lauraatje had anders wel je huis schoon kunnen houden
ow, ja, laura was de dweilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
fakking joanne was toch de poets in het huis?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
had gekunt, maar ben daar te geemancipeert voor denk ik
truste muisjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
He Kokje, ik ga ook MNVZW dus doeen slaap
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond trouwens![]()
![]()
![]()
iemand al zin in een bakkie pleur?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond trouwens![]()
![]()
![]()
iemand al zin in een bakkie pleur?
quote:
denk dat we die eerst nog inelkaar moeten zettenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
denk dat we die eerst nog inelkaar moeten zetten
hij is geladenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
fok spring elke keer weg en plakt .png er niet meer achter
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal, de koffie hoeft niet meer gefreubeld te worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ge ninja edit en er uiteindelijk zelf maar .png achter getyptquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ge ninja edit en er uiteindelijk zelf maar .png achter getypt
oei, ziet er wel heel erg lekker uit, maar ben pas 10 minuutjes klaar met eten dus zit nog vol.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand stukje taart erbij? Dit is wel niet de mijne, maar vandaag zelf een aardbeien monchou taart gemaakt met kruimelbodem, en verse aardbeien uit de tuin van m'n vader.
[ afbeelding ]
das bef lekkahquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand stukje taart erbij? Dit is wel niet de mijne, maar vandaag zelf een aardbeien monchou taart gemaakt met kruimelbodem, en verse aardbeien uit de tuin van m'n vader.
[ afbeelding ]
altijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei, ziet er wel heel erg lekker uit, maar ben pas 10 minuutjes klaar met eten dus zit nog vol.
Mag ik een stukje in de koelkast zetten?
* MaryMousequote:
niet langer dan 5 minuten, vinnik niet echt leuk (eerlijk gezegd om tequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef superkokje het volgende:
een van jullie wel is naar de pain game gekeken
eeeeeh, ja, 10 minuten en toen had ik 't ermee gehad, vinnut niksquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef superkokje het volgende:
een van jullie wel is naar de pain game gekeken
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy
heb een een praak gebrek en hou van beffen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy
heb een een praak gebrek en hou van beffen
ik ook niequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, ja, 10 minuten en toen had ik 't ermee gehad, vinnut niks
dacht, zal eens kijken wat kokje zit te kijken, gaan drie van die mutsen zich blauw laten verven voor 3 dagen, die zijn niet normaalquote:
ik ook met gordon remtiequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga zo weer naar de wannebe kokjes kijken![]()
quote:
sowieso niet als je met zo iets meedoetquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dacht, zal eens kijken wat kokje zit te kijken, gaan drie van die mutsen zich blauw laten verven voor 3 dagen, die zijn niet normaal
kweenie, heb nog nooit een van zijn gerechten geproefd, en van die andere eigenlijk ook nog nooit.....quote:
ik vind het een beetje vreemd dat het uitgezonden wordt op een tijdstip dat er ook nog kindern naar kunnen kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
sowieso niet als je met zo iets meedoet
ik ben niet zo in de mood voor een drama film vanavond, maar jij veel plezierquote:
mijn kids vinden er niks aan, "is niet cool"quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik vind het een beetje vreemd dat het uitgezonden wordt op een tijdstip dat er ook nog kindern naar kunnen kijken
ja, dat was vroeger hè, toen wij nog klein waren. Nu niet meer hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
begint pas om 2000. toen ik 13 was lag ik al op bed rond die tijd
die van mij gaan ook om 20.00 naar bed, maar nu ze nog steeds kapot zijn van de vakantie gaan ze vroeger. Echter, ik schijn ze voor "nu" abnormaal vroeg op bed te leggen.............. rond 21.00 uur lopen hier nog bijna alle buurtkinderen rond te baggerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
begint pas om 2000. toen ik 13 was lag ik al op bed rond die tijd
heb hem al een jaar of 3 in de kast liggen, maar niet gezien volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben niet zo in de mood voor een drama film vanavond, maar jij veel plezier
dat dus, als ik mijn zusje om 20:30 bel zijn alle kinderen (2-10 jaar oud) nog aan het spelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die van mij gaan ook om 20.00 naar bed, maar nu ze nog steeds kapot zijn van de vakantie gaan ze vroeger. Echter, ik schijn ze voor "nu" abnormaal vroeg op bed te leggen.............. rond 21.00 uur lopen hier nog bijna alle buurtkinderen rond te baggeren
dacht al dat ik wat gemist had met het zappenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb hem al een jaar of 3 in de kast liggen, maar niet gezien volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |