is al goed Juud en ja wil graag een foto straks van haar zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Juud79 het volgende:
@Toverheks, als je nou iets langer had nagedacht, wetende dat het mupke er nog niet is, dan zou je toch heel goed kunnen bedenken dat ze waarschijnlijk dan pas twee weken is en ik dan nog niet met haar op sleep ga.
Dus dan is het een beetje raar om te roepen dat ik als ik zeg dat baby's de eerste weken thuis horen, jij meteen roept dat ik ook niet met haar ga wandelen. Er zit immers een groot verschil in een blokje om lopen, of ergens naartoe rijden om op bezoek te gaan...
En er komt vast wel ergens een foto online te staan, voor de mensen die graag willen weten hoe ze eruit ziet.
Haha, ja daar draait het wel om, ook om ons heen...quote:
ja zo'n eerste dag foto is leuk, ook waardevol, maar lijkt zó niet op hoe ze er de dagen erna uitzien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, ja daar draait het wel om, ook om ons heen...
Wij zijn vooral benieuwd hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt.
Al zie je dat volgens mij pas goed als ze na een aantal dagen 'ontkreukt' zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een vrouw hoor. Je zou het niet zeggen meestal, maar echt.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik open het felicitatietopic.Fuck nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheveningen !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk huis van bewaring hij verblijft op dit moment.
Scheveningen gok ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk huis van bewaring hij verblijft op dit moment.
Ik kan bij de C & A hier wel even kijken voor een 42.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Er was toch ook een cameraploeg ofzo? En wij maar steeds duiken onder die tafels.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Het zal niet lang meer duren en dan duw ik de elektrische gitaar bij mijn buurjongen door zijn strot.
Mag ik kijken????quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Het zal niet lang meer duren en dan duw ik de elektrische gitaar bij mijn buurjongen door zijn strot.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw hoor. Je zou het niet zeggen meestal, maar echt.
Dat zou tof zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan bij de C & A hier wel even kijken voor een 42.
Leidschenhagequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.Ga morgen ook nog een rondje bellen naar de C&A's hier in de buurt. Ik kan nog Delft en Leiden enzo proberen.
ja de buurman praat toch al niet meer tegen jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Vraag even of dat ding ook een hoofdtelefoonuitgang heeft, en zo ja, of hij hem kan gebruiken zolang het nog kan...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er morgen in de buurt, dus kijk ik evenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.Ga morgen ook nog een rondje bellen naar de C&A's hier in de buurt. Ik kan nog Delft en Leiden enzo proberen.
Ik zwaaide mijzelf uit Meraquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw hoor. Je zou het niet zeggen meestal, maar echt.
Ja dat was ik, bolderbast vind dat het mis is met mijn houdingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja de buurman praat toch al niet meer tegen je
(dat was jij toch?)
beter de stress van vijf dan van geen eenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Liesje ik wil morgenochtend ook wel even naar de C&A hier bij mij op het plein, maar straks zit je met 5 dezelfde jurken
Mijn buurman wil niet met mij praten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vraag even of dat ding ook een hoofdtelefoonuitgang heeft, en zo ja, of hij hem kan gebruiken zolang het nog kan...
dat is ook niet de bedoeling natuurlijk. Maar ik zou er zelfs voor met de trein naar Amsterdam gaan als ik zekerheid had dat hij daar zaterdag nog hangt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Liesje ik wil morgenochtend ook wel even naar de C&A hier bij mij op het plein, maar straks zit je met 5 dezelfde jurken
Zolang hij nog een hoofd heeft?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vraag even of dat ding ook een hoofdtelefoonuitgang heeft, en zo ja, of hij hem kan gebruiken zolang het nog kan...
Dus blijft er alleen over dat ding in zijn huig rammen. Zeg effe wanneer dan kom ik kijken.quote:
Ik zat je ook maar te kutten hoor.quote:
geef een afbeelding weer dan kijk ik morgenochtend voor je zo ja hij hangt hier overleg ik gelijk morgenmiddag met jou om een uurtje of half 12 ben ik terug,koop ik maat 42 en doe hem op de post voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
dat is ook niet de bedoeling natuurlijk. Maar ik zou er zelfs voor met de trein naar Amsterdam gaan als ik zekerheid had dat hij daar zaterdag nog hangt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was ik, bolderbast vind dat het mis is met mijn houding
tegenover hem.
heeeeel irritant, maar nog even en dan is het stil (want dan hangt het ding achter in zn keel begrijp ik )quote:Snoeihard staat dat ding weer, afgelopen zaterdagochtend om kwart over 8 in de ochtend al.
Het goede nieuws is dat hij nu meer dan 1 liedje weet te verkrachten.
Ohja wat was dat ook alweer, iets met een plantenspuit ofzo toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tegenover hem.
Snoeihard staat dat ding weer, afgelopen zaterdagochtend om kwart over 8 in de ochtend al.
Er is iets mis met je houding naar hem?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tegenover hem.
Snoeihard staat dat ding weer, afgelopen zaterdagochtend om kwart over 8 in de ochtend al.
Waarschijnlijk steekt er dan nog net een stuk gitaar uitquote:
Je mag ook helpen, want Bolderbast is heel grootquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus blijft er alleen over dat ding in zijn huig rammen. Zeg effe wanneer dan kom ik kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |