idemquote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm bij mn spullen staat overal achter levering 13-17 juni
helemaal bovenaan opeens 20-24 juni
Kan hem dus niet vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze net erbij gegooid
lekkere service bieden ze dan. of hebben ze er al contact over opgenomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Al 2en halve maand aan het wachten. Ik denk dat ik de bestelling maar annuleer want hier heb ik ook vrij weinig aan.
Precies hetzelfde als op de computer maar dan op je mobielquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doen jullie dat via je mobiel, ik werd er echt helemaal wanhopig van
Doen ze m niet bij de buren afleveren dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef Joell het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als op de computer maar dan op je mobielEigenlijk geen idee hoe je het uit moet leggen, maar ik heb een app ervoor & een android telefoon, op m'n vorige mobiel ging het namelijk ook niet
O o O! mijn bestelling komt morgen binnen, precies als er niemand thuis is
Ik heb een iPhone maar het gaat zooooo traag en dan tik ik weer op het verkeerde en dan moet ik weer terug en aargh!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef Joell het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als op de computer maar dan op je mobielEigenlijk geen idee hoe je het uit moet leggen, maar ik heb een app ervoor & een android telefoon, op m'n vorige mobiel ging het namelijk ook niet
O o O! mijn bestelling komt morgen binnen, precies als er niemand thuis is
Mweh, weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doen ze m niet bij de buren afleveren dan?
Ja oke, snap ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef Joell het volgende:
[..]
Mweh, weet ik eigenlijk nietVolgens mij was het vorige keer dat het van het postkantoor gehaald moest worden, niet dat het ver is maar het gaat om het idee
Goeie onderbouwingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:45 schreef Gemaskerde het volgende:
H&M zuigt gewoon, kleding kan wel eens nice zijn maar het online bestellen is klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |