Ah, dat had ik laatst ook gedaanquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Syrena het volgende:
Toen de sale net was begonnen nog wat spul bij mijn bestelling gegooid, ga ik vandaag kijken op Mijn Pagina, heb ik kennelijk niet het hele bestelproces doorlopenwant het zat er allemaal niet bij. Toen mail nagekeken, ook geen bevestigingsmail gehad. Grrrrr. En ik heb dus geen idee meer wat ik allemaal nog had uitgezocht. Van een paar dingen wist ik t nog, maar die waren nu inmiddels niet meer in mijn maat.
Faal
Ik kon vanochtend weer niet opstaan, hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 08:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er was vannacht maar weinig aangevuld.
Ik wacht even tot morgennacht, dan zal t wel weer meer zijn.
Als man omringd worden door vrouwen, wat wil je nog meer!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik kon vanochtend weer niet opstaan, haha
Niks gemist dus.
Ik weet niet, ik voel me altijd een beetje 'homo' als ik hier post, omdat hier voornamelijk vrouwen posten
Als je zo brengt..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als man omringd worden door vrouwen, wat wil je nog meer!
Vrije dag voor veel bedrijven.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef Probability het volgende:
Bestelling is nog steeds niet in behandeling genomen!!
Bestelling is al van 31 mei oid.. Heb er 7 juni nog wel wat dingen bij gedaan, maar nu mag hij wel in behandeling zijn?quote:
Mijn bestelling is van 26 mei en ook nog niet in behandeling (ook al staat er dat het deze week geleverd wordt, dat halen ze dus nooit meer). Denk dus dat je nog even geduld moet hebben. Ze zijn erg langzaam de laatste tijdquote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Bestelling is al van 31 mei oid.. Heb er 7 juni nog wel wat dingen bij gedaan, maar nu mag hij wel in behandeling zijn?
Yup again, the same here, ik had er nog nooit eerder last van maar dit word dus m'n eerste bestelling die te laat komtquote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Danielle83 het volgende:
Voor de eerste keer heb ik ook last van een te late bezorging
Ik heb ze laatst gemaild dat ik de leveringstijden sowieso achterlijk lang vind. Ze zei dat ze er mee bezig waren om het op het oude 'nivo' te krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef farfallina het volgende:
[..]
Mijn bestelling is van 26 mei en ook nog niet in behandeling (ook al staat er dat het deze week geleverd wordt, dat halen ze dus nooit meer). Denk dus dat je nog even geduld moet hebben. Ze zijn erg langzaam de laatste tijd
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef Miezziej het volgende:
Bij mij zeiden ze dat ik anders maar gewoon naar de winkel moest gaan.
idemquote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm bij mn spullen staat overal achter levering 13-17 juni
helemaal bovenaan opeens 20-24 juni
Kan hem dus niet vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze net erbij gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |