Haha, ik vind het wel iets hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb ook al de andere set (die is bruin/grijs)kan eigenlijk echt niet maar ze zijn heel lekker dik en zacht!
Ach het is ook wel schattig hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel iets hebben eigenlijk
Bij bepaalde meisjes/ vrouwen kan het nog best wel leuk staan
ja, als ie vanavond of aan het eind van de middag gesorteerd is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Locusta het volgende:
Mijn bestelling staat al ruim een dag op: aangemeld bij postnl en wordt volgbaarIk wil m'n pakketje!! Bestaat er nog een (kleine?) kans dat ik mijn pakketje morgen in ontvangst kan nemen?
Bedankt voor je reactiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:00 schreef alors het volgende:
ja, als ie vanavond of aan het eind van de middag gesorteerd is.
The same here. Maar je kan wel verwachten dat 'ie morgen wordt bezorgdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Locusta het volgende:
Mijn bestelling staat al ruim een dag op: aangemeld bij postnl en wordt volgbaarIk wil m'n pakketje!! Bestaat er nog een (kleine?) kans dat ik mijn pakketje morgen in ontvangst kan nemen?
Ah okay, dankje! Ik heb 'm nu inderdaad ook voor 9,95 (was 39,95) maar voor die 40 euro die 'ie was zou je toch meer verwachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:41 schreef Nora.. het volgende:
Die is niet echt van goeie kwaliteit, maar voor 9,95 prima (dat was hij iig op een gegeven moment), ben er zelf heel blij mee.
Hmm dan is het opzich niet zo'n slechte koop.quote:
Stuur ze een e-mail of bel ze.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:51 schreef Mutsefluts het volgende:
Domme actie weer: Enorme doos van de H&M terugbrengen en 5 dingen vergeten er in te doen. Ook nog eens de duurste dingen van m'n hele bestelling. De doos was al opgehaald door de tnt bij 'mijn' bruna dus er nog even snel bij doen kon ook niet![]()
Iemand die weet of ik ze ook nog zo terug kan sturen zonder een bestelbon erbij, wel in een H&M doos?
Weet iemand dit zeker? Anders ga ik daar namelijk niet speciaal vroeg voor op de site kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of het ook op zaterdag wordt bijgevuld..?
Did that just now!quote:
Hoelaat heb je die gescored? of hoe vroegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht me trouwens te herinneren dat deze heel erg tegenviel in het echt, iemand die daar iets van weet?
dit vind ik altijd interessant, kan me niet voorstellen dat vriendjes het wat kan schelen welk wit shortje je nou houdt :pquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
3 shorts besteld....waarvan 2 witte...nu weet ik niet welke in wil houde...paste alle 3 dus nog ff overlegge met vriendlief.
ja nouja, er zit op 1 plek een soort van gaatje, verder is hij wel mooi dik!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah okay, dankje! Ik heb 'm nu inderdaad ook voor 9,95 (was 39,95) maar voor die 40 euro die 'ie was zou je toch meer verwachten
Ik pluk deze zojuist van de site af in maat 34quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nu hopen dat ie er volgende week eens in mijn maat is.
Da's zo'n vier maten te klein voor mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik pluk deze zojuist van de site af in maat 34![]()
![]()
Er staat best veel op, lijkt wel of t bijgevuld is?!
ohquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's zo'n vier maten te klein voor mij
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb ook al de andere set (die is bruin/grijs)kan eigenlijk echt niet maar ze zijn heel lekker dik en zacht!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]Ik heb een stuk of 15 paar Hello Kitty sokken
Ze zitten zooo lekker! Met en zonder badstof trouwens. En ze zitten toch in je schoenen, niemand die het ziet
![]()
Behalve als je dan onverwachts drama hebt op school en je schoenen uit moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hij staat nog steeds op dezelfde statusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Locusta het volgende:
Hoe vroeg keek je op de site? Ik kon niet slapen dus was er op tijd bij en er is rond half zes wel bijgevuld, maar het vloog er ook weer uit. Diverse dingen die ik aanklikte waren "helaas net uitverkocht".quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:00 schreef Gemaskerde het volgende:
Hmm ik dacht van sta vandaag eens vroeg op en kijk als die singlets/ tanktops bijgevuld zijn, maar voor zover ik zie is er uberhaupt niet bijgevuld.
Hoe moeilijk kan het zijn om dat te koop, winkel heeft het niet, online steeds uitverkocht
Dat is normaal, de vooraanmelding zal nog niet verwerkt zijn dus kent de TNT site de code nog niet. Eén dezer dagen wordt je pakket wel volgbaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:28 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi allemaal![]()
ik heb iets besteld van de h&m en er staat nu in behandeling. Ik heb ook zo'n code waarmee ik het pakketje zou kunnen volgen, maar als ik dit invoer op de tnt site en op zoeken druk, krijg ik gewoon weer het zelfde invoerscherm. Weet hier iemand wat dit kan zijn? Of dat ik gewoon iets verkeerd doe?
Rond kwart over 7, de reden van m'n twijfel is dan ook dat precies dezelfde kleding in voorraad(en maat) was zoals ik mij gister kon herinderen. Er leek niet echt verschil te zijn met gisteravond, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe vroeg keek je op de site? Ik kon niet slapen dus was er op tijd bij en er is rond half zes wel bijgevuld, maar het vloog er ook weer uit. Diverse dingen die ik aanklikte waren "helaas net uitverkocht".
Mijn andere pakket komt vandaag als het goed is, weet alleen niet meer precies wat er allemaal in zit.
Okee, ligt het niet aan mij, ik dacht alquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is normaal, de vooraanmelding zal nog niet verwerkt zijn dus kent de TNT site de code nog niet. Eén dezer dagen wordt je pakket wel volgbaar.
Het ligt dus niet aan mij, kennelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ook ik heb vanmorge gekeke (5 over half 6) en vond dat er barweinig was aangevuld....alles wat ik wilde hebbe stond niet op de sitedus helemaal voor noets de wekker gezet.
Ik vond ook wel dat er relatief weinig was bijgevuld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Rond kwart over 7, de reden van m'n twijfel is dan ook dat precies dezelfde kleding in voorraad(en maat) was zoals ik mij gister kon herinderen. Er leek niet echt verschil te zijn met gisteravond, als je snapt wat ik bedoel.
Volgens mij wel, alleen de verzendkosten niet dacht ik?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Is het zo dat als je iets besteld en het retourneert (volledig) je toch 1 euro dient te betalen?
Wel erg jammer inderdaad dat er zo weinig is bijgevuld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vond ook wel dat er relatief weinig was bijgevuld.
Dat vraag ik me ook af. Zou er geen wekker voor zetten in ieder geval, denk dat je dinsdag dan meer kans hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wel erg jammer inderdaad dat er zo weinig is bijgevuld.
Ik vraag mij af als ze zondag en maandag(Pinksteren) ook (veel) bijvullen.
Denk dat ik dat maar ga doen danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Zou er geen wekker voor zetten in ieder geval, denk dat je dinsdag dan meer kans hebt.
05:30, haha!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Joell het volgende:
[..]
Hoelaat heb je die gescored? of hoe vroeg
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]Ach die leuke jongens kunnen er wel om lachen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk zijn ze he! Ik hoop alleen dat ze passen, heb hele kleine, smalle voetjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef alors het volgende:
Als die sandalen in de sale komen neem ik ze ook
Tops -> Singlets en dan op de derde pagina.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand waar die strapless tops op de site staan, die er oa in het zwart en wit zijn? Ik zie ze nergens..
Dankje! Ik zat duidelijk weer met mijn neus te kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Tops -> Singlets en dan op de derde pagina.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje! Ik zat duidelijk weer met mijn neus te kijken
Je kunt ze altijd terugsturen toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Er is toch nog aardig wat bijgevuld, maar helaas singlets niet.
Ze hebben wel een paar mooie broeken(voor mannen), maar ik waag het niet om het te bestellen na al die verhalen die ik heb gehoord over pasvorm etc. etc.
Ik weet, maar ik bedoel vooral na paar keer wassen etc.quote:
Rond half 6 / 7 uur 's morgens hebben ze meestal alle maten nog.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
kaolo site. ik wil die felrode v-shirts in S maar ze zijn uitverkocht en in Groningen hebben ze die ook alleen nog maar in M.
Ik heb dat jurkje, maar dan met het bovenste deel grijs laatst naar een bruiloft aangehadquote:Op zondag 12 juni 2011 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het jurkje past ga ik hem waarschijnlijk deze zomer aan doen naar een bruiloft
Oh wat toevallig! En zakken is handig inderdaad hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb dat jurkje, maar dan met het bovenste deel grijs laatst naar een bruiloft aangehadBij mij zat ie opzich goed, maar wat ik vooral briljant vond is dat er zakken in zitten
Hahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat toevallig! En zakken is handig inderdaad haha![]()
Ja die met dat roze/grijze bovenstuk is ook leuk, heb zitten twijfelen maar mijn vriendje vond deze leuker
Ah, dat had ik laatst ook gedaanquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Syrena het volgende:
Toen de sale net was begonnen nog wat spul bij mijn bestelling gegooid, ga ik vandaag kijken op Mijn Pagina, heb ik kennelijk niet het hele bestelproces doorlopenwant het zat er allemaal niet bij. Toen mail nagekeken, ook geen bevestigingsmail gehad. Grrrrr. En ik heb dus geen idee meer wat ik allemaal nog had uitgezocht. Van een paar dingen wist ik t nog, maar die waren nu inmiddels niet meer in mijn maat.
Faal
Ik kon vanochtend weer niet opstaan, hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 08:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er was vannacht maar weinig aangevuld.
Ik wacht even tot morgennacht, dan zal t wel weer meer zijn.
Als man omringd worden door vrouwen, wat wil je nog meer!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik kon vanochtend weer niet opstaan, haha
Niks gemist dus.
Ik weet niet, ik voel me altijd een beetje 'homo' als ik hier post, omdat hier voornamelijk vrouwen posten
Als je zo brengt..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als man omringd worden door vrouwen, wat wil je nog meer!
Vrije dag voor veel bedrijven.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef Probability het volgende:
Bestelling is nog steeds niet in behandeling genomen!!
Bestelling is al van 31 mei oid.. Heb er 7 juni nog wel wat dingen bij gedaan, maar nu mag hij wel in behandeling zijn?quote:
Mijn bestelling is van 26 mei en ook nog niet in behandeling (ook al staat er dat het deze week geleverd wordt, dat halen ze dus nooit meer). Denk dus dat je nog even geduld moet hebben. Ze zijn erg langzaam de laatste tijdquote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Bestelling is al van 31 mei oid.. Heb er 7 juni nog wel wat dingen bij gedaan, maar nu mag hij wel in behandeling zijn?
Yup again, the same here, ik had er nog nooit eerder last van maar dit word dus m'n eerste bestelling die te laat komtquote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Danielle83 het volgende:
Voor de eerste keer heb ik ook last van een te late bezorging
Ik heb ze laatst gemaild dat ik de leveringstijden sowieso achterlijk lang vind. Ze zei dat ze er mee bezig waren om het op het oude 'nivo' te krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef farfallina het volgende:
[..]
Mijn bestelling is van 26 mei en ook nog niet in behandeling (ook al staat er dat het deze week geleverd wordt, dat halen ze dus nooit meer). Denk dus dat je nog even geduld moet hebben. Ze zijn erg langzaam de laatste tijd
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef Miezziej het volgende:
Bij mij zeiden ze dat ik anders maar gewoon naar de winkel moest gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |