Je kunt het maar beter opgeven. Als je nu al (na 2 weken) dit zegt, heeft ze eigenlijk niks meer om naar uit te kijken, want je hebt immers al tegen haar gezegd dat je haar echt leuk vindt. De stijgende lijn/de 'mysterie' is er niet meer.quote:Ik hoor van haar dat haar gevoelens voor me minder waren geworden sinds we serieuzer gingen afspreken nadat het met mijn ex uit was. Ik hoor van vriendinnen van haar dat ze me te klef vond en het niet meer spannend vond omdat ik haar al snel vertelde dat ik haar echt leuk vond en ze dus geen moeite meer hoefde te doen.
Dit inderdaad. Dit soort vrouw wil onbewust 'slecht' behandelt worden. Ik heb zelf ook zat vrouwen afgewezen toen ik in een relatie zat, omdat ik wist dat de lol voor hun eraf zou zijn in een korte tijd. In jouw geval dus 2 weken. Het had natuurlijk ook langer kunnen duren, bijvoorbeeld een paar maanden, maar zulke situaties als deze, zijn (meestal) bij voorbaat gedoemd om te mislukken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
Let op, ik spreek uit ervaring:
Dit is een simpele slet wat op foute jongens valt. Daar vallen jongens met schijt aan regels onder, maar ook bezette jongens. Zet je uit je hoofd, ze dolt je.
Die dingen in bold he? Leer je zelf zo snel mogelijk om daar niet voor te vallen of dat niet meer voor zo een type te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef zoekjewat het volgende:
Heey iedereen, ik zit met een probleem.
Ik kan een heel verhaal schrijven maar om het jullie gemakkelijker te maken typs ik het heel schematisch..
Een meisje vind me leuk, ik maak het uit met me ex voor haar.
Info over haar:
Ze is 15
Ze is redelijk gecompliceerd
Ze is heel subtiel en zal niet snel iets recht door zee zeggen
Ze valt snel op andere jongens
Ze valt op mijn type qua uiterlijk en doen en laten (buiten die genoemde punten over klef en toegankelijker)
Over mij:
Ik ben 16
Ik ben heel erg open en straight.. En ook best flirterig
Ik vind haar echt een leuk meisje en wil haar niet verliezen, ik heb verder ook wel ervaring hiermee maar ik zou toch heel graag jullie mening willen horen..
Iemand suggesties ?
Een oudere vrouw zoeken die wel kan communiceren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef zoekjewat het volgende:
Wat is nu het beste om te doen?
Info over haar:
Ze is 15
Ze is redelijk gecompliceerd
Ze is heel subtiel en zal niet snel iets recht door zee zeggen
Ze valt snel op andere jongens
Ze valt op mijn type qua uiterlijk en doen en laten (buiten die genoemde punten over klef en toegankelijker)
Over mij:
Ik ben 16
Ik ben heel erg open en straight.. En ook best flirterig
Dat zijn de ergste xDquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef zoekjewat het volgende:
Plus ze is best gelovig dus sowieso geen slet.
Had je toen je oude schoenen al weggegooid?quote:ik heb haar echt een lange tijd moeten bevrienden en langzamerhand beflirten totdat ze verder met mij wou... Heb er dus best veel moeite in gestoken..
quote:Ze valt snel op andere jongens
Niet dat er direct verband tussen is maar toch..quote:Ze is geen slet
Ja, nee, haar vriendinnen zouden het anders echt wel tegen jou zeggen als ze een slet was hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef zoekjewat het volgende:
Ik ken haar vriendinnen en een ex van haar , en die zeggen hetzelfde gwn een goed meisje.
Het is moeilijk om de waarheid te horen he? Zeker van mensen die ouder zijn en al meer ervaringen in dit soort situaties hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef zoekjewat het volgende:
Thanks voor de posts
Het leuke is dat ze eigenlijk niet zo een slet is, ze is maagd, heeft heel weinig vriendjes gehad en best hard 2 get ik heb haar echt een lange tijd moeten bevrienden en langzamerhand beflirten totdat ze verder met mij wou... Heb er dus best veel moeite in gestoken.. Plus ze is best gelovig dus sowieso geen slet.
Ik ken haar vriendinnen en een ex van haar , en die zeggen hetzelfde gwn een goed meisje.
Iedereen zegt ook dat ze wel van haar verwachten dat ze verder wilt alleen ik zoek dus hoe ik dat kan versnellen
Same here. Bovenstaande is helaas waar, hard maar waar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
Let op, ik spreek uit ervaring:
Dit is een simpele slet wat op foute jongens valt. Daar vallen jongens met schijt aan regels onder, maar ook bezette jongens. Zet je uit je hoofd, ze dolt je.
Dat is toch gewoon de grootste onzin die er bestaat..quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:36 schreef Catbert het volgende:
Ze heeft alleen maar geprobeerd voor haarzelf te bewijzen dat ze leuker is dan je exvriendin. Als haar dat gelukt is, heeft ze geen interesse meer. Ze is nooit in jouw geinteresseerd geweest, alleen maar in de bevestiging.
Ze is nogal gecompliceerd, snap dat dan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de grootste onzin die er bestaat..
Waarom zou je in hemelsnaam bevestiging willen dat iemand jou heeel leuk vindt terwijl je er zelf niks aan vindt? Dan ben je psychisch ook niet goed.
Combinatie van graag een egoboost krijgen en geen issues hebben met het spelen van smerige spelletjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat is toch gewoon de grootste onzin die er bestaat..
Waarom zou je in hemelsnaam bevestiging willen dat iemand jou heeel leuk vindt terwijl je er zelf niks aan vindt? Dan ben je psychisch ook niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |