ik verzamel, ik ga niet naar optredens omdat er niet zoveel is op dit moment maar ook omdat ik geen vrienden heb die mee zouden willen ik ben ook 13 jaar dus dat wordt moeilijk met de emo-is-jezelf-snijden-scene onder de jongeren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:58 schreef OMG het volgende:
Puur uit interesse; ga je wel eens naar optredens van dit soort bandjes? Verzamel je dit soort muziek, als in CDs en vinyl op rare kleurtjes en dergelijke? Zo niet, ben je dat ooit nog van plan of is het alleen je doel om hier jouw definitie van een genre uit te blijven leggen?
Zou dat verder van belang zijn?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:58 schreef OMG het volgende:
Puur uit interesse; ga je wel eens naar optredens van dit soort bandjes? Verzamel je dit soort muziek, als in CDs en vinyl op rare kleurtjes en dergelijke? Zo niet, ben je dat ooit nog van plan of is het alleen je doel om hier jouw definitie van een genre uit te blijven leggen?
door al die muscomminucatie tussen de mainstream en emo is het allemaal helemaal onduidelijk geworden..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Life2.0 het volgende:
Dat is ook niet vreemd, volgens mij bestaan er over dit genre meer onwaarheden dan waarheden
koop een sennheiser en luister dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Live.. dus met echte mensen, zonder aaiphone kwaliteit.
Er is niets onduidelijk, er zijn gewoon mensen die het niet snappen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
door al die muscomminucatie tussen de mainstream en emo is het allemaal helemaal onduidelijk geworden..
Ik vroeg het met name on wat meer op een ander soort discussie aan te sturen dan dat het weer verzand in een welles nietes discussie en alleen maae YouTube linkjes. En omdat ik me het gewoon afvroeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er is niets onduidelijk, er zijn gewoon mensen die het niet snappen.
precies daarom wil ik het uitleggen alleen iedereen hier noemt het zeuren over genres.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er is niets onduidelijk, er zijn gewoon mensen die het niet snappen.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:07 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
precies daarom wil ik het uitleggen alleen iedereen hier noemt het zeuren over genres.
cool! raein = vet!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:02 schreef Froggiefied het volgende:
Raein's nieuwe album kan je op hun site downloaden (is niet zo nieuw meer).
www.raein.eu volgens mij.
Loma Prieta - I.V
Elephant Opinions Dancing On Corpses' Ashes
Pianos Become The Teeth The Lack Long After
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |