Ik vroeg het met name on wat meer op een ander soort discussie aan te sturen dan dat het weer verzand in een welles nietes discussie en alleen maae YouTube linkjes. En omdat ik me het gewoon afvroeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er is niets onduidelijk, er zijn gewoon mensen die het niet snappen.
precies daarom wil ik het uitleggen alleen iedereen hier noemt het zeuren over genres.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er is niets onduidelijk, er zijn gewoon mensen die het niet snappen.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:07 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
precies daarom wil ik het uitleggen alleen iedereen hier noemt het zeuren over genres.
cool! raein = vet!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:02 schreef Froggiefied het volgende:
Raein's nieuwe album kan je op hun site downloaden (is niet zo nieuw meer).
www.raein.eu volgens mij.
Loma Prieta - I.V
Elephant Opinions Dancing On Corpses' Ashes
Pianos Become The Teeth The Lack Long After
Pianos is meer post hardcore.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:10 schreef OMG het volgende:
Zo. Ik heb eens naar wat van de suggesties geluisterd.
We Were Skeletons: Niet heel erg van onder de indruk. Deed me denken aan Kidcrash.
Elephant Opinions: Wel aardig, ik moest wel aan hun geluid wennen. Het klinkt allemaal wat dunnetjes, maar vond het niet slecht. Zal ik eens toevoegen aan de lijst van "albums die ik nog wil luisteren / kopen".
Loma Prieta: Vond ik tot nu toe het gaafst. I.V. had ik al aan m'n "albums die ik nog wil luisteren / kopen" toegevoegd vanwege recensies en dergelijke, nu eindelijk eens wat geluisterd te hebben is dit toch wel gestegen naar "kopen".
Pianos Become The Teeth: Deed me niet denken aan wat ik normaal gesproken onder screamo schaar. Maar het klonk niet verkeerd. Het deed me denken aan een band die ik in het verleden wel eens luisterde. Op YouTube kwam ik een videoreview tegen van een Pianos... album waarin de reviewer Hopesfall noemde. En verrek, het deed me inderdaad denken aan The Satellite Years, een Hopesfall album dat ik ergens op vinyl heb liggen en al jaren niet heb geluisterd. Ik zal later eens wat meer beluisteren.
...en nu weer terug naar Kaospilot.
goed, waarom zou ik ze anders posten?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:29 schreef OMG het volgende:
En wat vind je nou zelf van al die linkjes die je post?
ik raad je toch aan om meer dingen te luisteren van we were skeletons, zoals de split met the saddest landscapequote:Op maandag 19 maart 2012 14:10 schreef OMG het volgende:
Zo. Ik heb eens naar wat van de suggesties geluisterd.
We Were Skeletons: Niet heel erg van onder de indruk. Deed me denken aan Kidcrash.
Elephant Opinions: Wel aardig, ik moest wel aan hun geluid wennen. Het klinkt allemaal wat dunnetjes, maar vond het niet slecht. Zal ik eens toevoegen aan de lijst van "albums die ik nog wil luisteren / kopen".
Loma Prieta: Vond ik tot nu toe het gaafst. I.V. had ik al aan m'n "albums die ik nog wil luisteren / kopen" toegevoegd vanwege recensies en dergelijke, nu eindelijk eens wat geluisterd te hebben is dit toch wel gestegen naar "kopen".
Pianos Become The Teeth: Deed me niet denken aan wat ik normaal gesproken onder screamo schaar. Maar het klonk niet verkeerd. Het deed me denken aan een band die ik in het verleden wel eens luisterde. Op YouTube kwam ik een videoreview tegen van een Pianos... album waarin de reviewer Hopesfall noemde. En verrek, het deed me inderdaad denken aan The Satellite Years, een Hopesfall album dat ik ergens op vinyl heb liggen en al jaren niet heb geluisterd. Ik zal later eens wat meer beluisteren.
...en nu weer terug naar Kaospilot.
Vroeg het me af. Meer informatie en/of jouw mening is misschien soms ook handig. Daarnaast heb ik niet altijd zin om alle YouTube links af te gaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:29 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
goed, waarom zou ik ze anders posten?
luister het twee keer of drie en je word verliefd.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Vroeg het me af. Meer informatie en/of jouw mening is misschien soms ook handig. Daarnaast heb ik niet altijd zin om alle YouTube links af te gaan.
We Were Skeletons kan me niet echt boeien, zoals ik al eerder heb gezegd. Of je moet nu met een nummer aankomen dat kan worden bestempeld als hun beste nummer ooit, dan wil ik het nog wel luisteren (en dan nog is de kans groot dat mijn mening hetzelfde blijft).
raar.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:00 schreef OMG het volgende:
Die heb je dus al eerder gepost en doet me weinig.
Want? Leg eens uit waarom jij het zo goed vind.quote:
er zijn liedjes waar iets verslavends aan zit, en een vriend van internet maakt dan ook mixes voor ''addicting tracks'' waarin elk liedje verslavend is. maar dat lied is gewoon na 3 keer luisteren addicting.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Want? Leg eens uit waarom jij het zo goed vind.
ik niet, jij wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:02 schreef Darkestrah het volgende:
Komende donderdag Touché Amoré in Tivoli. Iemand die gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |