Hallo ik hou er heel erg van om mensen met hun haren en kapsel te helpen. Ik help mijn zus vaak, die is kapster en dan was ik bijvoorbeeld de haren van mensen of ik föhn het haar enzo. Ook help ik in mijn eentje met haren stijlen en in model brengen. Ik doe dat vooral voor vriendinnen.
Ik help ook weleens jongens met lang haar. Een vriend heeft blond haar tot op zijn schouders met een beetje krul erin en heel zacht

. Hij heeft het echt heel mooi, maar het is voor hem een beetje lastig omdat het veel in zijn gezicht en voor zijn ogen valt. Daar heeft hij last van. Hij wilde zijn haar korter knippen, maar ik heb hem overgehaald om dat niet te doen. Dat zou echt zonde zijn!
Toen heb ik hem met mijn stiekje laten zien hoe hij een knotje moet maken. Dat doet hij nu steeds als hij zijn haar uit de weg wil hebben. Ik vind hem daardoor zelfs nog knapper worden. Maar iemand anders zij dat dat niet mooi was en er belachelijk uit zag.
Ook bij voetbal draagt hij zijn haar nu in een staartje of knotje en dat vind hij veel handiger.
Wat vinden jullie? Kan hij zijn mooie haar lang houden en soms in een knotje doen als jongen??? Ik vind het trouwens heel mooi als hij zijn haar weer losgooit vinden jullie dat ook?
Oh en voor de grappenmakers hierzo, mannen met lang haar hoeven geen homo te zijn. Bij deze vriend weet ik het zelfs zeker (heel zeker

).
Ik houd van een actief leven en genieten van lekker eten en leuke dingen doen.