abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:41:03 #201
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_97952851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

"Want graphics zijn het allerbelangrijkste."

Zeg ik dat dan? Nee. Lees beter.
En vooral de :') vanwege je domme antwoord en dat je net zo goed niet had kunnen reageren.
Rustig maar.
Wat probeer je dan te zeggen met je stukje?
O)))
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:51:09 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_97953335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Lol, jij begrijpt me verkeerd. Ik geef alleen aan dat de controller lijkt op een iPad (dus de vorm en het touch screen), niet de specs ervan of wat de Wii U controller kan en een iPad kan.
Dan snap ik niet waarom je zegt dat het niet vernieuwend is, als er meer dan genoeg vernieuwende games en concepten langs zijn gekomen hier.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_97953622
Wauw. Ze hebben nu eigenlijk mijn enige reden waarom ik de wii had verkocht weggenomen: de oerlelijke graphics.

Iedereen zei het al: als de wii de graphics zou hebben van een ps3/xbox360 zou het echt roelen. Ik herinner mij geen enkel spel waar ik zoveel plezier aan had als resident evil 4 op de wii. Maar dat kwam dan ook echt alleen maar omdat de graphics best goed waren. Als alle nieuwe games echt HD zullen zijn.. dan denk ik dat mijn xbox360 een nieuwe plek moet vinden.. _O_

edit: ik bedenk mij nu opeens dat de wii over 1,5 jaar pas op het grafische niveau zit dat de xbox al in 2004 had.. Ik denk dat de xbox720 dan weer 2x zo mooi zal zijn dan de wii.. of klopt die beredenering niet?

[ Bericht 15% gewijzigd door Baalhaar op 09-06-2011 21:04:32 ]
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_97953981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:41 schreef arucard het volgende:

[..]

Rustig maar.
Wat probeer je dan te zeggen met je stukje?
Ik probeer te vragen of iemand kan uitleggen wat er vernieuwend aan deze console is, op de controller na. En dat is eigenlijk niks. Ik snap daarom niet echt waarom er zoveel mensen lyrisch zijn over deze console.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Dan snap ik niet waarom je zegt dat het niet vernieuwend is, als er meer dan genoeg vernieuwende games en concepten langs zijn gekomen hier.
Vernieuwende games? Ben er nog geen tegengekomen. Alleen de controller (het streamen van games ervan, en gebruiken vóór het TV-scherm) is vernieuwend, maar verder eigenlijk niks. Ik betwijfel ook of echt alle 3rd party games die op de 360/ps3 verschijnen ook op de Wii U zullen verschijnen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:18:53 #205
8369 speknek
Another day another slay
pi_97954812
Killer freaks from outer space, Mii chase, Shield defense, allemaal niet mogelijk zonder wiiu controller.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_97954920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef speknek het volgende:
Killer freaks from outer space, Mii chase, Shield defense, allemaal niet mogelijk zonder wiiu controller.
Eerste twee zijn mogelijk via online gameplay. Welke groep is inmiddels groter, de groep die samen gezellig voor de tv zit, of de groep die online tegen anderen strijdt?
[/kritisch]
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:27:26 #207
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97955312
Het is een tof ding die Wii U alleen had ik liever dat die wat krachtiger was en dat die van Microsoft was :')
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:38:23 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_97955965
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef SH. het volgende:
Eerste twee zijn mogelijk via online gameplay. Welke groep is inmiddels groter, de groep die samen gezellig voor de tv zit, of de groep die online tegen anderen strijdt?
[/kritisch]
Hoeveel mensen spelen dungeons and dragons over de telefoon? En mii chase is ook niks als de zoekers niet samen kunnen werken.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:41:08 #209
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_97956143
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef ConscienceNL het volgende:
Alleen de controller (het streamen van games ervan, en gebruiken vóór het TV-scherm) is vernieuwend, maar verder eigenlijk niks.
De controller is dan ook een van de meest essentiele onderdelen van gamen. Wat dat betreft had Reggie een punt toen hij aanstipte waarom er niks over de console werd gezegd in de presentatie: het is een doos met wat electronica, verder niks.
pi_97956723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoeveel mensen spelen dungeons and dragons over de telefoon? En mii chase is ook niks als de zoekers niet samen kunnen werken.
D&D wordt gewoon via de pc gespeeld, telt dat niet? :P En Mii Chase kan online gewoon werken met headsets; bij Xbox Live communiceren mensen ook met elkaar.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:29:54 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_97959336
Zou ik in ieder geval bagger vinden. Ik was in m'n nerderige tienertijd vaak Dungeon Master, maar als ik niet kon zien wat voor uitwerking mijn verhaal op mijn vrienden had, en zag hoe ze overlegde en zo weer mijn verhaal veranderden, had het van mij niet gehoeven. Dat zoiets met de WiiU kan lijkt me echt fantastisch. Even afgezien van of het ooit goed gaat werken je mensen vindt die mee willen spelen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:46:08 #212
66083 Platina
78th Element
pi_97960342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef ConscienceNL het volgende:

Nintendo gaat achter lopen, net zoals met de Wii.

Volgens mij hebben Sony en Microsoft deze generatie achter de feiten aangelopen.

Move en Kinect :r

Ken je het gezegde: Als twee honden vechten om één been, loopt de derde er mee heen ? Nintendo was die derde de afgelopen generatie.
pi_97960594
quote:
Ik probeer te vragen of iemand kan uitleggen wat er vernieuwend aan deze console is, op de controller na. En dat is eigenlijk niks. Ik snap daarom niet echt waarom er zoveel mensen lyrisch zijn over deze console.

[..]

Vernieuwende games? Ben er nog geen tegengekomen. Alleen de controller (het streamen van games ervan, en gebruiken vóór het TV-scherm) is vernieuwend, maar verder eigenlijk niks. Ik betwijfel ook of echt alle 3rd party games die op de 360/ps3 verschijnen ook op de Wii U zullen verschijnen.
Ik denk dat je niet moet kijken naar de reeds aangekondigde games. Over die games, waar ik nauwelijks naar heb gekeken trouwens, ben ik niet lyrisch. Wel over het concept van de console. Bovendien zijn games tijdens console release in de geschiedenis van consoles nooit (of vaak niet) echt bijzonder geweest (discutabel)

Je moet kijken naar de toekomst. En dit concept biedt mogelijkheden. Je noemt het al: " alleen de controller is vernieuwend' , en laat dat nou net hetgene zijn wat vernieuwend moet zijn (iig volgens nintendo).

Als groot console bezitter vanaf het begin der dagen zit ik niet echt te wachten op de x720 of ps4. Met huidige gen HD graphics zijn we, vermoed ik, nog lange tijd zoet. Genoege zware titels in opkmost.
MS en Sony zullen met een verassing moeten komen voor de opvolgers. De kans is aanwezig dat de Wii U dan de hardcore markt en casual markt tot 1 heeft gesmeden.
pi_97961961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Platina het volgende:

[..]

Volgens mij hebben Sony en Microsoft deze generatie achter de feiten aangelopen.

Move en Kinect :r

Ken je het gezegde: Als twee honden vechten om één been, loopt de derde er mee heen ? Nintendo was die derde de afgelopen generatie.
Dit vind ik ook een vreselijke ontwikkeling, Move en Kinect :r
  vrijdag 10 juni 2011 @ 01:18:31 #215
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_97967312
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoeveel mensen spelen dungeons and dragons over de telefoon?
_O- Precies.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 01:35:37 #216
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_97967655
OMG. Ik ben zojuist gaan brainstormen en ben nu eindelijk overtuigd van wat Nintendo met de Wii U wil gaan doen. Als games voor de Wii U makkelijk te ontwikkelen zijn voor derden wordt dit een meesterlijke systeem.
En over de prijs ben ik ook van mening veranderd. Ik gok $299.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_97968458
Ben ik de enige die de controller een drama vindt?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:56:42 #218
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97969517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 02:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik de enige die de controller een drama vindt?
Yup

Het is super _O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_97969935
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef speknek het volgende:
Zou ik in ieder geval bagger vinden. Ik was in m'n nerderige tienertijd vaak Dungeon Master, maar als ik niet kon zien wat voor uitwerking mijn verhaal op mijn vrienden had, en zag hoe ze overlegde en zo weer mijn verhaal veranderden, had het van mij niet gehoeven. Dat zoiets met de WiiU kan lijkt me echt fantastisch. Even afgezien van of het ooit goed gaat werken je mensen vindt die mee willen spelen.
Je kan zoiets toch ook gewoon spelen via webcams en headsetjes? Je zit dan niet bij elkaar, maar je kan nog steeds gewoon overleggen. Al mis je wel een gedeelte van de charme van het bij elkaar zitten en op die manier te D&D'en. Lijkt mij persoonlijk niks, maar als je ver uit elkaar woont is het beter dan niets. In bijv Amerika wordt D&D zelfs gespeeld per e-mail en duurt een campaign soms gewoon een paar maanden of zelfs langer dan een jaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef wrmookniet het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet moet kijken naar de reeds aangekondigde games. Over die games, waar ik nauwelijks naar heb gekeken trouwens, ben ik niet lyrisch. Wel over het concept van de console. Bovendien zijn games tijdens console release in de geschiedenis van consoles nooit (of vaak niet) echt bijzonder geweest (discutabel)

Je moet kijken naar de toekomst. En dit concept biedt mogelijkheden. Je noemt het al: " alleen de controller is vernieuwend' , en laat dat nou net hetgene zijn wat vernieuwend moet zijn (iig volgens nintendo).

Als groot console bezitter vanaf het begin der dagen zit ik niet echt te wachten op de x720 of ps4. Met huidige gen HD graphics zijn we, vermoed ik, nog lange tijd zoet. Genoege zware titels in opkmost.
MS en Sony zullen met een verassing moeten komen voor de opvolgers. De kans is aanwezig dat de Wii U dan de hardcore markt en casual markt tot 1 heeft gesmeden.
Beetje een deja vu post:
De graphics zijn misschien wel toereikend (daar heb ik ook al echt mijn twijfels over), maar er wordt op andere dingen echt flink ingeleverd. Een zwaar spel als bijv Battlefield 3 wordt voor de consoles op andere manieren sterk afgezwakt vergeleken met de PC-versie. In multiplayer bijv worden de maps verkleind en het aantal spelers gereduceerd.

Nu we toch over de mogelijk toekomst aan het praten zijn:
Mijn verwachting voor multiplatform titels is dat de spellen in grote lijnen hetzelfde zullen zijn voor de PS360 en de Wii U en er later dingen voor de Wii U-controller worden verzonnen. Dat zal natuurlijk niet voor elk spel gaan gelden, maar voor de meeste titels zal er gewoon geen budget zijn om de Wii U-controls goed en op een leuke manier toe te gaan passen.

Ik heb mensen al horen roepen dat je bij een shooter bijv een soort map op het beeldscherm hebt staan met daarop de locatie van je teammates. Dat klinkt leuk, maar dat werkt in mijn ogen alleen voor een tactische shooter. Wanneer een shooter heel erg op actie berust of wanneer je online speelt dan heb je gewoon weinig tijd om je ook nog een ander scherm in de gaten te houden.

Als ik kijk naar de Wii dan zijn de spellen die de controls het beste gebruiken ontwikkeld door Nintendo zelf en zijn er in vergelijking maar enkele titels van externe studios die aan deze kwaliteit kunnen tippen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_97970147
Ben wel benieuwd of Microsoft / Sony weer consoles gaat maken met dikke hardware erin, als je na gaat dat de Xbox en Playstation jaren eerst alleen maar verlies draaide terwijl Nintendo gelijk bij de launch winst boekte.
pi_97971374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben wel benieuwd of Microsoft / Sony weer consoles gaat maken met dikke hardware erin, als je na gaat dat de Xbox en Playstation jaren eerst alleen maar verlies draaide terwijl Nintendo gelijk bij de launch winst boekte.
Ze kunnen ook gewoon eens met een fatsoenlijk hardware ontwerp komen. Toen Nintendo met de Gamecube kwam was deze goedkoper en toch een stuk sneller dan de ps2. Toen maakte Nintendo al bijna geen verlies per console en binnen een paar jaar verkochten ze de console voor 100$, nog steeds met (bijna) geen verlies.
pi_97971745
quote:
[..]

Beetje een deja vu post..
alhoewel ik t met je eens ben dat vanuit multiplatform perspectief er geen gebruik gemaakt van de controls gemaakt gaat worden zoals een developer als nintendo dat kan,

denk ik dat dat ook niet is waar je je op meer moet richten voor een console van de toekomst.

Zeg eerlijk, maakt t heel veel uit of je een 360 hebt of ps3 ? met multiplatform verkoop je geen consoles, maar titels. De enige reden dat die systemen bestaan is omdat er powerhouses achter staan.

Het gat waar nintendo in springt, dat is het businessmodel waar men naar op zoek is: mensen die achter de NES zaten maar nu achter de 360 samen voegen met de mensen diezwaaien met een Wii controller. Voeg daaraan toe wat nieuwe vormen van entertainment om de cirkel rond te maken (deze cirkel is nog lang niet rond, uiteindelijk moeten entertainment systemen nog meer geintegreerd raken) en met dergelijke controls en concept lijkt me een stap in de goede richting.

Het lijkt me of dat , of de twee markten gescheiden houden (beetje zoals nu).

Ik ben een hardcore gamer en waar ik de Wii met grote boog heb overgeslagen lijkt dit een console die je best wel thuis wil hebben staan. Of ze de kosten laag weten te houden en winst te maken is nog de vraag.
pi_97973098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:00 schreef wrmookniet het volgende:

[..]

alhoewel ik t met je eens ben dat vanuit multiplatform perspectief er geen gebruik gemaakt van de controls gemaakt gaat worden zoals een developer als nintendo dat kan,

denk ik dat dat ook niet is waar je je op meer moet richten voor een console van de toekomst.

Zeg eerlijk, maakt t heel veel uit of je een 360 hebt of ps3 ? met multiplatform verkoop je geen consoles, maar titels. De enige reden dat die systemen bestaan is omdat er powerhouses achter staan.

Het gat waar nintendo in springt, dat is het businessmodel waar men naar op zoek is: mensen die achter de NES zaten maar nu achter de 360 samen voegen met de mensen diezwaaien met een Wii controller. Voeg daaraan toe wat nieuwe vormen van entertainment om de cirkel rond te maken (deze cirkel is nog lang niet rond, uiteindelijk moeten entertainment systemen nog meer geintegreerd raken) en met dergelijke controls en concept lijkt me een stap in de goede richting.

Het lijkt me of dat , of de twee markten gescheiden houden (beetje zoals nu).

Ik ben een hardcore gamer en waar ik de Wii met grote boog heb overgeslagen lijkt dit een console die je best wel thuis wil hebben staan. Of ze de kosten laag weten te houden en winst te maken is nog de vraag.
Naast goede eigen games voor je console valt of staat je console ook bij het aanbod en de kwaliteit van multiplatform en third party exclusives. Als alleen je eigen games goed verkopen verlies je de support van je third party developers en brengen die alleen nog maar spellen uit waarvan ze bijna zeker weten dat ze goed verkopen. De multiplatform titels hebben de 360 volgens mij best geholpen met de verkopen daar de MP-titels er doorgaans wat beter uitzagen dan op de PS3.

Wat voor nieuwe vormen van entertainment doel je op dan? Het gaat nog steeds om het spelen van spelletjes en Wii-Fit achtige dingen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_97975225
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Naast goede eigen etc etc....
op game gebied naast het feit dat de Wii U dus mee gaat kunnen draaien met de multiplatform titels met een paar losgeslagen gimmicks (a la VMU dreamcast) zal er dus een scala aan originele titels komen. Zie een paar voorbeelden in dit topic die best wel tot de verbeelding spreken. Maw developers kunnen hun massading doen in deze markt van 3 consoles, en industrie game visionairen kunnen hun ei kwijt in de Wii U.

Die nieuwe vormen van entertainment zie ik vooral als het op de bank zitten met een 'bijna ipad' die de rekenkracht heeft van een next gen, switchen met multimonitor entertainment tussen je TV en je 6,5 inch beeldscherm voor je neus. Ik zie dingen voor me als je portable meenemen naar de keuken of WC tijdens het kijken van een film. Als ze het goed doen maken ze van de controller net zon hebbeding als de Ipad, iets waar je mee gezien wil worden in je huis. Als ze het goed doen op 'local' gamegebied, gamen met 4 man in je huis, geeft dat ding je zon gevoel wat je vroeger had: paas me die joypad (rouleren en lol hebben, 1vs1, 1vs3 etc).
pi_97976045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef wrmookniet het volgende:

[..]

op game gebied naast het feit dat de Wii U dus mee gaat kunnen draaien met de multiplatform titels met een paar losgeslagen gimmicks (a la VMU dreamcast) zal er dus een scala aan originele titels komen. Zie een paar voorbeelden in dit topic die best wel tot de verbeelding spreken. Maw developers kunnen hun massading doen in deze markt van 3 consoles, en industrie game visionairen kunnen hun ei kwijt in de Wii U.

Die nieuwe vormen van entertainment zie ik vooral als het op de bank zitten met een 'bijna ipad' die de rekenkracht heeft van een next gen, switchen met multimonitor entertainment tussen je TV en je 6,5 inch beeldscherm voor je neus. Ik zie dingen voor me als je portable meenemen naar de keuken of WC tijdens het kijken van een film. Als ze het goed doen maken ze van de controller net zon hebbeding als de Ipad, iets waar je mee gezien wil worden in je huis. Als ze het goed doen op 'local' gamegebied, gamen met 4 man in je huis, geeft dat ding je zon gevoel wat je vroeger had: paas me die joypad (rouleren en lol hebben, 1vs1, 1vs3 etc).
Wat nintendo betreft moeten ze wel proberen dat gevoel van ''local'' gamegebied te behouden. Maar microsoft en sony moeten dan echt niet gaan doen. Daarnaast zit ik niet te wachten op een ipad achtige controller.

Het enige wat ik wil is een goede game en goede graphics. Gewoon een controller in mijn handen gedrukt om te spelen. Als we uiteindelijk games met je brein ofzo kan besturen zou het wel vet zijn, maar omdat zij zich nu nog in de overgangsfase bevinden(wii mote is een stapje in de goede richting bijvoorbeeld) heb ik er geen belangstelling naar.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')