Rustig maar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
"Want graphics zijn het allerbelangrijkste."
Zeg ik dat dan? Nee. Lees beter.
En vooral devanwege je domme antwoord en dat je net zo goed niet had kunnen reageren.
Dan snap ik niet waarom je zegt dat het niet vernieuwend is, als er meer dan genoeg vernieuwende games en concepten langs zijn gekomen hier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Lol, jij begrijpt me verkeerd. Ik geef alleen aan dat de controller lijkt op een iPad (dus de vorm en het touch screen), niet de specs ervan of wat de Wii U controller kan en een iPad kan.
Ik probeer te vragen of iemand kan uitleggen wat er vernieuwend aan deze console is, op de controller na. En dat is eigenlijk niks. Ik snap daarom niet echt waarom er zoveel mensen lyrisch zijn over deze console.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Rustig maar.
Wat probeer je dan te zeggen met je stukje?
Vernieuwende games? Ben er nog geen tegengekomen. Alleen de controller (het streamen van games ervan, en gebruiken vóór het TV-scherm) is vernieuwend, maar verder eigenlijk niks. Ik betwijfel ook of echt alle 3rd party games die op de 360/ps3 verschijnen ook op de Wii U zullen verschijnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zegt dat het niet vernieuwend is, als er meer dan genoeg vernieuwende games en concepten langs zijn gekomen hier.
Eerste twee zijn mogelijk via online gameplay. Welke groep is inmiddels groter, de groep die samen gezellig voor de tv zit, of de groep die online tegen anderen strijdt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef speknek het volgende:
Killer freaks from outer space, Mii chase, Shield defense, allemaal niet mogelijk zonder wiiu controller.
Hoeveel mensen spelen dungeons and dragons over de telefoon? En mii chase is ook niks als de zoekers niet samen kunnen werken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef SH. het volgende:
Eerste twee zijn mogelijk via online gameplay. Welke groep is inmiddels groter, de groep die samen gezellig voor de tv zit, of de groep die online tegen anderen strijdt?
[/kritisch]
De controller is dan ook een van de meest essentiele onderdelen van gamen. Wat dat betreft had Reggie een punt toen hij aanstipte waarom er niks over de console werd gezegd in de presentatie: het is een doos met wat electronica, verder niks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef ConscienceNL het volgende:
Alleen de controller (het streamen van games ervan, en gebruiken vóór het TV-scherm) is vernieuwend, maar verder eigenlijk niks.
D&D wordt gewoon via de pc gespeeld, telt dat niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoeveel mensen spelen dungeons and dragons over de telefoon? En mii chase is ook niks als de zoekers niet samen kunnen werken.
Volgens mij hebben Sony en Microsoft deze generatie achter de feiten aangelopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef ConscienceNL het volgende:
Nintendo gaat achter lopen, net zoals met de Wii.
Ik denk dat je niet moet kijken naar de reeds aangekondigde games. Over die games, waar ik nauwelijks naar heb gekeken trouwens, ben ik niet lyrisch. Wel over het concept van de console. Bovendien zijn games tijdens console release in de geschiedenis van consoles nooit (of vaak niet) echt bijzonder geweest (discutabel)quote:Ik probeer te vragen of iemand kan uitleggen wat er vernieuwend aan deze console is, op de controller na. En dat is eigenlijk niks. Ik snap daarom niet echt waarom er zoveel mensen lyrisch zijn over deze console.
[..]
Vernieuwende games? Ben er nog geen tegengekomen. Alleen de controller (het streamen van games ervan, en gebruiken vóór het TV-scherm) is vernieuwend, maar verder eigenlijk niks. Ik betwijfel ook of echt alle 3rd party games die op de 360/ps3 verschijnen ook op de Wii U zullen verschijnen.
Dit vind ik ook een vreselijke ontwikkeling, Move en Kinectquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Platina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Sony en Microsoft deze generatie achter de feiten aangelopen.
Move en Kinect
Ken je het gezegde: Als twee honden vechten om één been, loopt de derde er mee heen ? Nintendo was die derde de afgelopen generatie.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoeveel mensen spelen dungeons and dragons over de telefoon?
Yupquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik de enige die de controller een drama vindt?
Je kan zoiets toch ook gewoon spelen via webcams en headsetjes? Je zit dan niet bij elkaar, maar je kan nog steeds gewoon overleggen. Al mis je wel een gedeelte van de charme van het bij elkaar zitten en op die manier te D&D'en. Lijkt mij persoonlijk niks, maar als je ver uit elkaar woont is het beter dan niets. In bijv Amerika wordt D&D zelfs gespeeld per e-mail en duurt een campaign soms gewoon een paar maanden of zelfs langer dan een jaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef speknek het volgende:
Zou ik in ieder geval bagger vinden. Ik was in m'n nerderige tienertijd vaak Dungeon Master, maar als ik niet kon zien wat voor uitwerking mijn verhaal op mijn vrienden had, en zag hoe ze overlegde en zo weer mijn verhaal veranderden, had het van mij niet gehoeven. Dat zoiets met de WiiU kan lijkt me echt fantastisch. Even afgezien van of het ooit goed gaat werken je mensen vindt die mee willen spelen.
Beetje een deja vu post:quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef wrmookniet het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet moet kijken naar de reeds aangekondigde games. Over die games, waar ik nauwelijks naar heb gekeken trouwens, ben ik niet lyrisch. Wel over het concept van de console. Bovendien zijn games tijdens console release in de geschiedenis van consoles nooit (of vaak niet) echt bijzonder geweest (discutabel)
Je moet kijken naar de toekomst. En dit concept biedt mogelijkheden. Je noemt het al: " alleen de controller is vernieuwend' , en laat dat nou net hetgene zijn wat vernieuwend moet zijn (iig volgens nintendo).
Als groot console bezitter vanaf het begin der dagen zit ik niet echt te wachten op de x720 of ps4. Met huidige gen HD graphics zijn we, vermoed ik, nog lange tijd zoet. Genoege zware titels in opkmost.
MS en Sony zullen met een verassing moeten komen voor de opvolgers. De kans is aanwezig dat de Wii U dan de hardcore markt en casual markt tot 1 heeft gesmeden.
Ze kunnen ook gewoon eens met een fatsoenlijk hardware ontwerp komen. Toen Nintendo met de Gamecube kwam was deze goedkoper en toch een stuk sneller dan de ps2. Toen maakte Nintendo al bijna geen verlies per console en binnen een paar jaar verkochten ze de console voor 100$, nog steeds met (bijna) geen verlies.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben wel benieuwd of Microsoft / Sony weer consoles gaat maken met dikke hardware erin, als je na gaat dat de Xbox en Playstation jaren eerst alleen maar verlies draaide terwijl Nintendo gelijk bij de launch winst boekte.
alhoewel ik t met je eens ben dat vanuit multiplatform perspectief er geen gebruik gemaakt van de controls gemaakt gaat worden zoals een developer als nintendo dat kan,quote:[..]
Beetje een deja vu post..
Naast goede eigen games voor je console valt of staat je console ook bij het aanbod en de kwaliteit van multiplatform en third party exclusives. Als alleen je eigen games goed verkopen verlies je de support van je third party developers en brengen die alleen nog maar spellen uit waarvan ze bijna zeker weten dat ze goed verkopen. De multiplatform titels hebben de 360 volgens mij best geholpen met de verkopen daar de MP-titels er doorgaans wat beter uitzagen dan op de PS3.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:00 schreef wrmookniet het volgende:
[..]
alhoewel ik t met je eens ben dat vanuit multiplatform perspectief er geen gebruik gemaakt van de controls gemaakt gaat worden zoals een developer als nintendo dat kan,
denk ik dat dat ook niet is waar je je op meer moet richten voor een console van de toekomst.
Zeg eerlijk, maakt t heel veel uit of je een 360 hebt of ps3 ? met multiplatform verkoop je geen consoles, maar titels. De enige reden dat die systemen bestaan is omdat er powerhouses achter staan.
Het gat waar nintendo in springt, dat is het businessmodel waar men naar op zoek is: mensen die achter de NES zaten maar nu achter de 360 samen voegen met de mensen diezwaaien met een Wii controller. Voeg daaraan toe wat nieuwe vormen van entertainment om de cirkel rond te maken (deze cirkel is nog lang niet rond, uiteindelijk moeten entertainment systemen nog meer geintegreerd raken) en met dergelijke controls en concept lijkt me een stap in de goede richting.
Het lijkt me of dat , of de twee markten gescheiden houden (beetje zoals nu).
Ik ben een hardcore gamer en waar ik de Wii met grote boog heb overgeslagen lijkt dit een console die je best wel thuis wil hebben staan. Of ze de kosten laag weten te houden en winst te maken is nog de vraag.
op game gebied naast het feit dat de Wii U dus mee gaat kunnen draaien met de multiplatform titels met een paar losgeslagen gimmicks (a la VMU dreamcast) zal er dus een scala aan originele titels komen. Zie een paar voorbeelden in dit topic die best wel tot de verbeelding spreken. Maw developers kunnen hun massading doen in deze markt van 3 consoles, en industrie game visionairen kunnen hun ei kwijt in de Wii U.quote:
Wat nintendo betreft moeten ze wel proberen dat gevoel van ''local'' gamegebied te behouden. Maar microsoft en sony moeten dan echt niet gaan doen. Daarnaast zit ik niet te wachten op een ipad achtige controller.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef wrmookniet het volgende:
[..]
op game gebied naast het feit dat de Wii U dus mee gaat kunnen draaien met de multiplatform titels met een paar losgeslagen gimmicks (a la VMU dreamcast) zal er dus een scala aan originele titels komen. Zie een paar voorbeelden in dit topic die best wel tot de verbeelding spreken. Maw developers kunnen hun massading doen in deze markt van 3 consoles, en industrie game visionairen kunnen hun ei kwijt in de Wii U.
Die nieuwe vormen van entertainment zie ik vooral als het op de bank zitten met een 'bijna ipad' die de rekenkracht heeft van een next gen, switchen met multimonitor entertainment tussen je TV en je 6,5 inch beeldscherm voor je neus. Ik zie dingen voor me als je portable meenemen naar de keuken of WC tijdens het kijken van een film. Als ze het goed doen maken ze van de controller net zon hebbeding als de Ipad, iets waar je mee gezien wil worden in je huis. Als ze het goed doen op 'local' gamegebied, gamen met 4 man in je huis, geeft dat ding je zon gevoel wat je vroeger had: paas me die joypad (rouleren en lol hebben, 1vs1, 1vs3 etc).
Ik vind het alleen maar interessant, omdat ik vaak thuis op de ds zit. Zo'n controller zou het - voor mij - mogelijk maken om handheld gamen tot een nieuw niveau te brengen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik de enige die de controller een drama vindt?
Je kan geen films kijken op je Wii U. Althans geen DVD en geen Blu-ray en het is nog de vraag of je wel films kan streamen naar de Wii U zonder modificaties. Op de Wii moet je dacht ik ook het Homebrew channel geinstalleerd hebben en een aparte applicatie om het wel te kunnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef wrmookniet het volgende:
[..]
op game gebied naast het feit dat de Wii U dus mee gaat kunnen draaien met de multiplatform titels met een paar losgeslagen gimmicks (a la VMU dreamcast) zal er dus een scala aan originele titels komen. Zie een paar voorbeelden in dit topic die best wel tot de verbeelding spreken. Maw developers kunnen hun massading doen in deze markt van 3 consoles, en industrie game visionairen kunnen hun ei kwijt in de Wii U.
Die nieuwe vormen van entertainment zie ik vooral als het op de bank zitten met een 'bijna ipad' die de rekenkracht heeft van een next gen, switchen met multimonitor entertainment tussen je TV en je 6,5 inch beeldscherm voor je neus. Ik zie dingen voor me als je portable meenemen naar de keuken of WC tijdens het kijken van een film. Als ze het goed doen maken ze van de controller net zon hebbeding als de Ipad, iets waar je mee gezien wil worden in je huis. Als ze het goed doen op 'local' gamegebied, gamen met 4 man in je huis, geeft dat ding je zon gevoel wat je vroeger had: paas me die joypad (rouleren en lol hebben, 1vs1, 1vs3 etc).
Op de Wii kan het via de browser en wat software op je pcquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan geen films kijken op je Wii U. Althans geen DVD en geen Blu-ray en het is nog de vraag of je wel films kan streamen naar de Wii U zonder modificaties. Op de Wii moet je dacht ik ook het Homebrew channel geinstalleerd hebben en een aparte applicatie om het wel te kunnen.
Heb je daar een linkje van? Ben wel benieuwd hoe dat werktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op de Wii kan het via de browser en wat software op je pc
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van? Ben wel benieuwd hoe dat werkt
Wat maak je je allemaal drukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:04 schreef wrmookniet het volgende:
geen film is een misser. Ik stream vaak films via mn 360. Bluray voor PS3 wordt ook goed gebruikt. 360 is gedubt als beste mediaplayer en ps3 (ooit) als goedkoopste bluray player
ik ga er om eerlijk te zijn vanuit dat nintendo zo slim is om verdere "ipad achtige" hebbeding eigenschappen mee te nemen.
Maar zo niet, dan weten we iig dat nintendo totaal geen aspiratie heeft om de massa markt van mediaentertainment op te gaan en zich richt op de niche vorm van game only entertainment.
Dan voorspel ik dat MS of Sony, (of misschien zelfs Apple???) dit gat op langere termijn gaat vullen. Want om een of andere reden denk ik echt dat we met grote portable schermpjes in huis rond komen te lopen
Ik gebruik echt letterlijk nooit mijn xbox360 om te streamen en hebben thuis een gewone blu-ray speler/streamer voor al mijn films en series. Denk ook niet dat apple een echte optie is voor gamers dan zou je dus naast je xbox720 of ps4(die je al voor stream/blu-ray gebruikt) nog een systeem hebben lopen.quote:
de geruchten voor een apple console zijn al een tijdje gaande.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:15 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik gebruik echt letterlijk nooit mijn xbox360 om te streamen en hebben thuis een gewone blu-ray speler/streamer voor al mijn films en series. Denk ook niet dat apple een echte optie is voor gamers dan zou je dus naast je xbox720 of ps4(die je al voor stream/blu-ray gebruikt) nog een systeem hebben lopen.
als je sinds klein af aan de groei van consoles mee hebt gemaakt is het leuk om te filosoferen over de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:07 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat maak je je allemaal drukKoop hem als je hem tof vind, koop hem niet als je hem niet tof vind.
Hier ook nog nooit gebruikt. De meeste mensen die echt fanatiek streamen hebben wel een dikke media speler.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:15 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik gebruik echt letterlijk nooit mijn xbox360 om te streamen en hebben thuis een gewone blu-ray speler/streamer voor al mijn films en series. Denk ook niet dat apple een echte optie is voor gamers dan zou je dus naast je xbox720 of ps4(die je al voor stream/blu-ray gebruikt) nog een systeem hebben lopen.
quote:Nintendo: We Should Have Explained Wii U Better
Nintendo has admitted that it put too much emphasis on the controller for the newly revealed Wii U console, noting that it "should have made more effort" to explain the console better.
The company has seen its share price fall two days in a row to the lowest in five years, as analysts said that "market expectations [for the console] had been far too high".
Talking to the London Evening Standard, Nintendo president Satoru Iwata admitted that the company should have shown off the console first, rather than jumping straight to the controller, although he made the point that "Wii U is about the controller".
"Because we put so much emphasis on the controller, there appeared to be some misunderstandings," he said. "We should have made more effort to explain how it works."
"We haven't made any kind of blunder, but I should have shown a single picture of the new console, then started talking about the controller," he continued. "The console is not drastically different, and Wii U is about the controller. The console itself will be almost invisible."
Iwata said that the press was also to blame, noting that it's not possible to see how important the Wii U console is unless you've actually given it a try.
"There have been two groups of people writing about our announcement - those who have been able to experience the Wii U, and those who have not, and are simply writing about it from wire stories and pictures," he mused.
"They cannot see how this can be a game changer. It reminds me of 2006, when we introduced the Wii for the first time. Here in LA, people enjoyed it, but in Japan, the atmosphere was very different. It seems to be the same this year."
"What Wii U will offer is very different, but I believe we have the strong potential to change the entire format of videogames and of entertainment," he concluded.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii should have explained better so U would understand.
Sorry.
Misschien deden ze dat vooral om mensen te laten speculeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef nomar83 het volgende:
Vond het inderdaad best stom dat er tijdens de presentatie geen foto werd getoond van het apparaat zelf, of een demonstratie ter plekke was. Sowieso was het wel opvallend dat Nintendo dit jaar alles door middel van video's toonde. Zeker bang voor weer zo'n communicatie-flater als vorig jaar met Zelda?
Het design gaat vooral om de controller en ik denk dat er nog niet veel te zien was... Er waren alleen maar tech demo's en kleine test games voor de pers op de beursvloer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef nomar83 het volgende:
Vond het inderdaad best stom dat er tijdens de presentatie geen foto werd getoond van het apparaat zelf, of een demonstratie ter plekke was. Sowieso was het wel opvallend dat Nintendo dit jaar alles door middel van video's toonde. Zeker bang voor weer zo'n communicatie-flater als vorig jaar met Zelda?
Ik heb het idee dat het systeem nog in een ontwerpfase zit. Het lijkt erop dat Nintendo pas volgend jaar van plan was de WiiU te tonen. Begin dit jaar hebben ze besloten dit een jaar eerder te doen. De controller was al gereed maar de console nog niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef nomar83 het volgende:
Vond het inderdaad best stom dat er tijdens de presentatie geen foto werd getoond van het apparaat zelf, of een demonstratie ter plekke was. Sowieso was het wel opvallend dat Nintendo dit jaar alles door middel van video's toonde. Zeker bang voor weer zo'n communicatie-flater als vorig jaar met Zelda?
quote:The Wii U Might Be Too Little, Too Late
In 2005, Nintendo showed off the controller for its then-upcoming home console at the Tokyo Game Show. The console was still codenamed the Revolution, and the motion controller was nothing short of just that. The debut blew people's minds. You could feel it in the room.
For the first several years of this console generation, Nintendo dominated. Back in 2005, Nintendo stressed how it was going to let Sony and Microsoft duke it in the HD area. The Wii, and Nintendo, wanted to have fun.
That initial Wii Remote trailer showed all the amazing things you could do with the Wii Remote—stuff I'd never seen a home console controller do. The concept was easy to grasp, and easily copied by rivals (even if the promise of that initial trailer wasn't actually met until Nintendo finally released a more accurate Wii Remote).
Wii games were never as interactive as that initial trailer promised—we never jumped behind sofas. The console ended up with a heavy casual game focus, and there was poor third party support—both of which Nintendo hopes to rectify with the Wii U. And we still haven't gotten that lime green Wii console. The Wii has been a mixed bag: sometimes brilliant, sometimes less so, rarely consistent.
This week, Nintendo unveiled its latest controller for the forthcoming console now officially known as the Wii U. The console addresses gripes that have developed over this console generation, namely the Wii's lack of HD graphics. The concept is a little harder for the general public to grasp, and the addition of a second screen will both simplify and complicate things.
The whole concept of the Wii was that players could enjoy something with their family and friends. The Wii U continues that, but adds the idea that here's something you can do by yourself. This is the "U" part of Wii U. So while your family is watching television, you can play a console video game. Alone. Neat, sure, but it's not on message for what Nintendo's been saying for the past five or six years.
With that touch screen, the Wii U will provide new gaming experiences, and don't be surprised if rival hardware makers release similar products of their own. They've done it in the past. The PS Vita offers a somewhat similar experience, but If Sony and Microsoft release game controllers with touch screens, that will undercut Nintendo's novelty factor. But as long as Nintendo churns out Mario and Zelda games, that doesn't matter. If Sony and Microsoft do not release controllers with touch screens, that could actually encourage developers not to support the feature to its fullest. The second screen element makes Wii U game development more complicated and more expensive.
The Wii U is a hi-def game console. The trailer Nintendo showed of third party games were, more or less, target renders. Since developers are just getting to work on Wii U titles, Nintendo used footage of PS3 and Xbox 360 games.
It's a ballpark. The end product might be better than current gen titles, but without finished product, it's impossible to judge how much better. The Wii U does put Nintendo on a level playing field with Sony and Microsoft, meaning that titles released for the Xbox 360 and PS3 can also appear on the Wii U.
It also puts Nintendo in an awkward position. The Wii, released in 2006, is the first console of this generation to get a successor. Nintendo stated that the Wii isn't going away, meaning that the company will probably support both the Wii and the Wii U (at least for the immediate future). Combined with the DSi and 3DS, this means Nintendo will be supporting four different hardware platforms at once. Four!
It also means that the Wii U won't be launching against new, rival hardware. Sony and Microsoft, while no doubt working on new hardware, have given no indications that they'll be ready to launch new consoles in 2012. That's probably smart. Next year is looking to be a bad year to launch new hardware, with only this year being worse.
The U.S. economy remains sluggish. As the government attempts to tackle the national debt, the mood in the U.S. is encouraging people to save money, not spend it. And the Wii U won't be as cheap as the Wii.
"I don't think we can charge the same price as we currently do for the Wii," Nintendo president Satoru Iwata told Japan's Nikkei Newspaper. The Wii is currently priced at under ¥20,000 (US$250) in Japan.
The Wii launched at ¥25,000 in Japan, and $249.99 in the U.S. This is the same price at which Nintendo recently launched its DS successor, the 3DS. Unless the 3DS gets a price cut, it's doubtful Nintendo will launch the Wii U for $249.99. Retailing from ¥30,000 (US$299.99) is more realistic, but the Wii U, with its fancy touch-screen controller, could be even more expensive.
In 2011, ¥30,000 isn't US$299.99. It's $375. Try launching the Wii U in the U.S. for that price.
The value of the American dollar has cratered since the original Wii launched, cutting into Nintendo's profits in the U.S., the world's biggest video game market. Internally, Nintendo is attempting to negate the effects of the strong yen. The yen might dip later this year—it also might continue to remain strong.
Worried about jobs and the future, Americans are less likely to shell out for a hi-def game system—when they might already have an Xbox 360 or PS3. And when the new Xbox and new PlayStation finally do launch, the Wii U will already be a few years old, meaning it could be out of step for future improvements in video game graphics, once again putting Nintendo behind the curve in console horsepower.
Nintendo will argue that its new console is future-proof, that it can render graphics that can compete with upcoming console, or maybe even, like before, that graphics ultimately aren't everything. They aren't, but they are important, because if Sony and Microsoft begin playing at a higher level, that could mean Nintendo will once again miss out on multiplatform titles or get lower res versions of them.
The new controller is interesting, sure, but is it compelling like the original Wii Remote was back in 2005? Does it cause the same buzz? Is the excitement there? For someone who still feels slightly burned on the Wii, I'd say, no.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |