Nieuw, ja. Maar is het een verbetering over het huidige systeem? Daar gaat het mij om.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef speknek het volgende:
De stemcommando's leiden niet tot nieuwe gameplaymogelijkheden, dit wel.
Dat zou best zuur zijn jah, maar misschien krijgen ze die film licentie niet omdat Sony dat voordeel niet wil weggeven?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef speknek het volgende:
Geen BluRay support vind ik trouwens wel een GROOT nadeel.
Dat denk ik ook. Het lijkt beter en slimmer uitgewerkt. Als Sony en Microsoft pas in 2014 met nieuwe consoles komen zijn ze de lul.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef nomar83 het volgende:
Mark my words: Dit ding wordt een grotere hit dan de Wii.
Mwa, in 2012 is het alweer 6 jaar geleden dat de Wii uit is gekomen. Het lijkt gewoon snelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Ba2tiaan het volgende:
Hmm ik weet niet, na 5 DS versies en nu dit vind ik het allemaal overdreven snel gaan
(engadget)quote:Nintendo's new console, the Wii U, was finally unveiled to the world today at E3 2011, and we got a glimpse of its graphical prowess at the company's keynote. Details were scarce about the IBM silicon Nintendo's new HD powerhouse was packing, but we did some digging to get a little more info. IBM tells us that within the Wii U there's a 45nm custom chip with "a lot" of embedded DRAM. It's a silicon on insulator design and packs the same processor technology found in Watson, the supercomputer that bested a couple of meatbags on Jeopardy awhile back. Unfortunately, IBM wouldn't give us the chip's clock speeds, but if it's good enough to smoke Ken Jennings on national TV, we imagine it'll do alright against its competition from Sony and Microsoft.
Er zit natuurlijk wel enorm veel potentie in een Power7 chipquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:44 schreef speknek het volgende:
[..]
(engadget)
PowerPc 7 is een fikse stap boven de PowerPc 5 van MS en Sony, valt natuurlijk nog te bezien hoeveel ze ervan gebruiken, maar toch.
"Blu-ray is a bag of hurt".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef speknek het volgende:
Geen BluRay support vind ik trouwens wel een GROOT nadeel.
Ik vermoed dat je sowieso maar 1 controller met scherm per Wii U zult kunnen gebruiken. Als het systeem verschillende beelden naar vier verschillende schermen moet sturen, zal dit nogal wat resources vreten, neem ik aan (rekenkracht en bandbreedte). In alle filmpjes met multiplayer wordt ook maar een Wii U-controller gebruikt, terwijl de rest standaard Wiimotes zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Idd, hier maak ik me ook zorgen over. Het is volgens mij geen hoofdcontroller o.i.d. Laat staan dat er straks 4 per huishouden liggen. Gewoon 1, denk ik.
Ik denk dat Sony daar weinig over te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef gniffie het volgende:
Dat zou best zuur zijn jah, maar misschien krijgen ze die film licentie niet omdat Sony dat voordeel niet wil weggeven?
Bij de helft van de huishoudens zit Wii stop te happen, vraag me af of de consumenten op nog een Wii zitten te wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef nomar83 het volgende:
Mark my words: Dit ding wordt een grotere hit dan de Wii.
Zelda HD, genoeg reden voor mij voor aanschaf.
Wat een interviewer is die Goeff toch hequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef B1tchwax het volgende:
Uitstekend interview van Geoff Keighley (gametrailers.com) met Reggie! Hij stelt een aantal scherpe vragen en weet denk ik maximaal uit Reggie te wringen wat er op dit moment te halen valt. Aanrader!
Deel 1: http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715144
Deel 2:http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715146
Deel 3: http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715148
inderdaad prima journalist. wel ongekend hoe groot dat soort bedrijven als gametrailer en gamespot en ign zijn.... ze hebben dus ook wel alle middelen om dit soort dingen te doen met de topmensen in de gamesindustrie. Nederlandse gameindustrie is echt NIETS vergeleken met amerika.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat een interviewer is die Goeff toch he
Dat zegt hij inderdaad in de gametrailers interviewsquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef kipknots het volgende:
Schijnbaar heeft Reggie in een interview gezegd dat die Zelda demo in 1080p draait. Nog niet duidelijk of het 30 of 60 fps is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |