quote:2012
Hoogte van ongeveer een breedte van ongeveer 46mm x 172mm x Diepte 268.5mm (exclusief uitstekende delen)
De nieuwe controller is 6,2 inch, 16:9 is iets dat de bekende knoppen en touch screen controller combineert, het pad is bevestigd aan twee dia's.
Deze oplaadbare controller / uit-knop, HOME-toets, pendelknop, A / B / X / Y knoppen, L / R knoppen, ZL / ZR is aangesloten op de knop. Bovendien, accelerometers, gyroscopen, trilfunctie, camera, microfoon, luidsprekers, is sensor is uitgerust met een stylus.
Wii-afstandsbediening (of Wii Remote +) kunnen gelijktijdig aansluiten van maximaal 4. Classic Controller en de Nunchuk, Classic Controller PRO, en het Wii Balance Board, of een invoerapparaat dat overeenkomt met de Wii controller.
Nieuwe hardware voor high-density optische en 12cm, kun je je Wii te spelen voor een 12cm self-loading optische schijf (type schijf zal automatisch trekken) met een enkele schijf.
1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i compatibel. HDMI, Component, D-terminal, S-terminal, corresponderend met elk van de composiet kabel.
AV Multi-output en output van de HDMI-uitgang ondersteunt 6CH PCM lineair.
In aanvulling op het interne flash-geheugen, kan SD-geheugenkaart of een externe USB worden uitgebreid met behulp van de harde schijf capaciteit.
Multicore-gebaseerde IBM Power ®
4 USB 2.0 heeft een enkele pin. De nieuwe hardware backwards compatible Wii games
Was eigenlijk het eerste waar ik aandacht als mogelijkheid met het ding, maar of het ook werkt in een spel.quote:So when I faced the TV and held the controller directly in front me, the controller screen displayed the same straight-ahead point of view as the TV. But when I turned the controller to my left, the video on the controller moved with with me, and showed the view out the left side of the car. I turned to the right, and the view moved with me again. All of this happened smoothly, in real time, and in a full sphere of vision. It wasn’t just swapping between different static camera angles, but looking around the world, seamlessly.
Idd, hier maak ik me ook zorgen over. Het is volgens mij geen hoofdcontroller o.i.d. Laat staan dat er straks 4 per huishouden liggen. Gewoon 1, denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef King_of_cubes het volgende:
Even wat filmpjes gezien op Engadget, wel een wildgroei aan controllers ga je krijgen zeg. Sommigen spelen met Wiimote en anderen met die tablet.
Dit doet me trouwens denken aan Virtual Boy. Dat kán interessante games opleveren... Maarja, hoeveel van die games kun je maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Tweek het volgende:
http://blogs.forbes.com/d(...)-the-nintendo-wii-u/
Hands on stukje dus.
[..]
Was eigenlijk het eerste waar ik aandacht als mogelijkheid met het ding, maar of het ook werkt in een spel.
Winning.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ja, Nintendo blijft natuurlijk Japans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |