abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98186121
quote:
9s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[..]

wat
stickpoppetjes ftw
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_98193538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef Griebus het volgende:
Iemand de Dungeon Siege 3 demo al uit de US store gehaald? Net uitgespeeld, viel me niet tegen. Hack & slash en lootmeuk. Beetje Diablo stijl
Ja vond hem ook wel aardig, maar ik heb DS3 al een paar maanden als pre order staan.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:04:00 #203
320087 McBlackLake
PeenSvarken <3
pi_98193765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Jezus! Hoe de fuck doe je dat zo snel? Had je een save aangemaakt voor de laatste missie ofzo?
Is goed te doen hoor. Als held deed ik er een paar dagen over. Als schurk een paar uur :')

Maar meh allebei de eindes :'(
pi_98199944
Vroeger vond ik RPGs geweldig maar nu vind ik ze snel saai worden ;(
pi_98201243
Ik heb RPG's nooit wat gevonden..... Nooit 1 gespeeld en ik ben ook niet van plan er ooit 1 te spelen.

Tenzij Soul Blazer ook onder RPG valt, dat is dan de enige die ik ooit gespeeld heb.....
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_98201586
Pokemon ! Is het enige leuke rpg spel. :P
pi_98202099
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:31 schreef mash_ het volgende:
Pokemon ! Is het enige leuke rpg spel. :P
Pokemon is wapentuig voor kinderlokkers.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:55:16 #208
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98202536
Heb m'n PS3 binnen, HDMI kabeltje gehaald en 2 games; Black Ops en Heavy Rain. Black Ops ken ik wel, maar Heavy Rain slechts van filmpjes, ben zeer benieuwd. Ziet er in ieder geval prachtig uit, voor zover ik kan zien. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_98202583
wtf waarom bestaat er geen infamous2 topic? super vet spel!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_98202727
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef delano.888 het volgende:
wtf waarom bestaat er geen infamous2 topic? super vet spel!
What are you waiting for, Christmas!?
pi_98202811
Ik moet nog beginnen met Infamous 2.

Hopelijk kan ik zolang spoilers ontwijken
pi_98202931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Stuurver het volgende:

Nee lukt je niet. Iedereen gaat dood :( Kut duitsers gooien alles plat in die stad. :r
pi_98202943
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Heb m'n PS3 binnen, HDMI kabeltje gehaald en 2 games; Black Ops en Heavy Rain. Black Ops ken ik wel, maar Heavy Rain slechts van filmpjes, ben zeer benieuwd. Ziet er in ieder geval prachtig uit, voor zover ik kan zien. _O_
Black Ops prachtig!? *Bitchslap* Pixelbrij is het.... Ik heb hem toen geruild voor de PC versie. Heavy Rain is wel een dijk van een game. Soms wel een bittere pil, maar zeker de moeite waard. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Stuurver het volgende:

Je hebt dat spel nu al bijna een week liggen en er niks mee gedaan? :')

Ga spelen ei, het is 1 van de leukste games die ik het afgelopen jaar heb gespeeld. :)
pi_98202961
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef mash_ het volgende:

[..]

Nee lukt je niet. Iedereen gaat dood :( Kut duitsers gooien alles plat in die stad. :r
Dat was Rotterdam, niet New Marais. ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:04:48 #215
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98202989
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Black Ops prachtig!? *Bitchslap* Pixelbrij is het.... Ik heb hem toen geruild voor de PC versie. Heavy Rain is wel een dijk van een game. Soms wel een bittere pil, maar zeker de moeite waard. :)

[..]

Ga spelen ei, het is 1 van de leukste games die ik het afgelopen jaar heb gespeeld. :)
Ik heb Black Ops er nog niet in gehad. :P Ik heb het over Heavy Rain. De reviewcijfers zijn ook ongekend hoog. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_98203098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

[..]

Ben nog bezig met Ar tonelico Qoga
pi_98203521
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik heb Black Ops er nog niet in gehad. :P Ik heb het over Heavy Rain. De reviewcijfers zijn ook ongekend hoog. _O_
Verkoop black ops. Die nog wel wat waard. Of ruil hem voor bv:

God of War 3
Dirt 3
SHift 2
L.A Noire
inFamous
Mortal Kombat
Whatever

Black Ops op de PS3 is een Vaseline feest......Erg jammer.
pi_98204217
Verkoop black ops niet en ga hem online spelen en je hebt uren speel plezier. Ik heb me er heel lang goed mee kunnen vermaken. Net zo als miljoenen anderen mensen op ps3, xbox en pc. Het is niet een geweldig spel maar wel vermakelijk online.
pi_98205441
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef mash_ het volgende:
Verkoop black ops niet en ga hem online spelen en je hebt uren speel plezier. Ik heb me er heel lang goed mee kunnen vermaken. Net zo als miljoenen anderen mensen op ps3, xbox en pc. Het is niet een geweldig spel maar wel vermakelijk online.
Online is niks aan eenmaal je erachter komt dat verbinding belangrijker is dan vaardigheden
pi_98205665
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef mash_ het volgende:
Hoho, niks tegen BO. Ik speel iedere week nog online. Maar als je pc het beter kan dan de PS3, waarom dan voor de inferieure versie kiezen? Het verschil is echt te belachelijk voor woorden.
pi_98205782
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

What are you waiting for, Christmas!?
Geen tijd om tof topic te maken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_98207074
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:03 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Geen tijd om tof topic te maken.
Wellicht dat ik er vanavond effe 1 in elkaar sleutel. :) Spel verdient een eigen topic. :Y
pi_98207415
Zijn die user created missions wat in Infamous 2? of wordt dat snel saai?
pi_98207867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef Stuurver het volgende:
Zijn die user created missions wat in Infamous 2? of wordt dat snel saai?
Ben tot nu toe nog niks boeiends tegen gekomen :P Maar ik moet er 25 spelen wil ik alles trophies halen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:48:53 #225
320087 McBlackLake
PeenSvarken <3
pi_98211057
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ben tot nu toe nog niks boeiends tegen gekomen :P Maar ik moet er 25 spelen wil ik alles trophies halen.
Ik kom ze überhaupt niet tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')