Ja duhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef Eenskijken het volgende:
zo snel kan je die shit niet vertalen. hij weet gewoon al wat te zeggen
Nouja als ie echt goed zou zijn zou hij het on the fly kunnen vertalen maar dat lijkt me best sterk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef Eenskijken het volgende:
hoe weet die vertaler wat miyamoto gaat zeggenhij praat al voordat het gezegd is..
Viel mij ook op ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef Eenskijken het volgende:
dat is zijn baan dude, praten en luiserenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe rijk kun je zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:21 schreef gniffie het volgende:
Naar de andere kant van de wereld overvliegen om 1 buiginkje op een podium te doen
Extreem teleurgesteld, ik zou teleurgesteld zijn als we niet teleugesteld werden, ehh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef gniffie het volgende:
hoe enthousiast of hoe teleurgesteld worden we komende minuten
Jouw moeder is oppervlakkig en heeft een verkrampte kut!quote:
Nou......h...heyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Jouw moeder is oppervlakkig en heeft een verkrampte kut!
IK OOK.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:26 schreef emokid het volgende:
Als er Super Smash Bros komt naar de 3DS koop ik er een
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:29 schreef Qunix het volgende:
NINTENDO SWII (SUPER WII) HEEFT 3D ONDERSTEUNING VOOR ALLE TV'S ZONDER BRIL!!!!!
Ja naast de PSVita is het niksquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef NrTH het volgende:
Mensen die zeuren dat DS graphics er niet uit zien op een meters groot scherm.
echt hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef NrTH het volgende:
Mensen die zeuren dat DS graphics er niet uit zien op een meters groot scherm.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef Stuurver het volgende:
iemand gaat zn lul laten zien als ie wint
Ik zag je editquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef Stuurver het volgende:
iemand gaat zn lul laten zien als ie wint
Die zou volgens geruchten op de Cafe komen.quote:
Ja sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:33 schreef RickoKun het volgende:
ik word met regelmaat uit dit topic 'gekicked' ?
Je hebt de toffe Mario games gemist zo te zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:33 schreef vosss het volgende:
Ik zit met een half oog te kijken, heb ik het goed als ik alleen maar nieuwe mariogaylordgames zie?
Start je browser even opnieuw op danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef Smoofie het volgende:
omfg ik word zo ziek dat bij elke nieuwe update mijn venster terug scrolled naar het miden FFFFUUUU NERDRAGEEEEEEE
Zit nu in IE op fok, geen last meer vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef Smoofie het volgende:
omfg ik word zo ziek dat bij elke nieuwe update mijn venster terug scrolled naar het miden FFFFUUUU NERDRAGEEEEEEE
Van het NES tijdperk? die zijn inmiddels 30 manquote:
Daarom, voor hun.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Van het NES tijdperk? die zijn inmiddels 30 man
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Van het NES tijdperk? die zijn inmiddels 30 man
Moet je Firefox gebruiken, werkt primaquote:
Er zijn geen toffe mariogamesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Je hebt de toffe Mario games gemist zo te zien?
Heeft ze op de DS, best een aardige platformerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef gniffie het volgende:
Peach moet ook eens haar eigen game krijgen
Dan moet je zeker binnenshuis stofzuigenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heeft ze op de DS, best een aardige platformer
N00b... Deel 1 was über!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef RickoKun het volgende:
VETTE SHIT, LEKKER STOFZUIGEN IN EEN GAME!
Peach's whore house, de buurvrouw van Luigi's mansion.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef gniffie het volgende:
Peach moet ook eens haar eigen game krijgen
En een natte stylusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peach's whore house, de buurvrouw van Luigi's mansion.
Alleen te spelen met je touchscreen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |