Doe een bomgordel omquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef Pino0 het volgende:
<knip> daarom voel ik me nooit comfortabel in het bijzijn van meisjes (voel me wel op mijn gemak bij landmijnen en granaten, niet bij mooie dames helaas).
<knip>
Oorlogsmuseum lijkt mij wel iets voor TSquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef SAMTHAAA het volgende:
Handig om te weten wat je gaat doen op die date?
Bedoel waar ga je heen ofzo
Tegenwoordig heeft ook echt iedereen een labeltje hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef Pino0 het volgende:
Oja, dit heb ik ook nog:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_fobie
Wat is nou 4 euroquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef _Fonz het volgende:
Geld uitgeven aan een vrouw? bwuahhahahahaAHAaHHAHAHAAHahahhaahhhhhhhhaaaaaaaaaaahahahaAAHAH!!!!
Ohjawel hoor, maar dat kan zij ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is nou 4 euroof ben je bang dat je die niet meer aan een biertje uit kan geven
Oh pleasequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Taurus het volgende:
Wel voor haar betalen overigens. Niet luisteren naar die horken die dat niet nodig vinden, je krijgt er veel voor terug.
Bij begroeting 3 zoenen of een hand geven, knuffel komt wel heel dichtbij. Je hebt haar toch nog nooit gezien?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef Pino0 het volgende:
Oja, wat is handig om te begroeten? Knuffel/ 3 zoenen en 't einde van de date...
Knuffel/kus?
Waarom wordt er toch altijd maar weer met het aloude "ik zou in eerste instantie voorstellen om alles te betalen" argument gegooid. De gemiddelde vrouw heeft het financieel echt niet slechter dan de man, waarom zou zij er dan niks voor betalen. Ik heb persoonlijk nog nooit alles betaald bij een eerste date, en heb er nog nooit wat over gehoord.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Bij begroeting 3 zoenen of een hand geven, knuffel komt wel heel dichtbij. Je hebt haar toch nog nooit gezien?
Eind van de date.. tja, dat ligt eraan hoe leuk het was
Als het matig was 3 zoenen, anders meer
Ik zou trouwens ook betalen ja, als ze dan voorstelt om te delen kan je dat accepteren.
En nou niet meer zo in de zenuwen zitten, gewoon gezellige avond hebben en je ziet wel wat er van komt. Bedenk je maar eens wat het ergste is wat er kan gebeuren: helemaal niks.
Overigens niet vergeten hier te vertellen hoe het is gegaan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |