abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:49:13 #1
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_97846650
Hoi

Heb zaterdag een soort date met meisje die ik alleen ken beetje van het pingen.

Ik hoor van veel mensen dat ze best knap is, en dat ben ik ook( heb veel sjans in stad etc en t word ook af en toe tegen mij gezegd ).

Alleen dringt dat nog steeds niet tot mij door dat ik er best mag zijn en daarom voel ik me nooit comfortabel in het bijzijn van meisjes (voel me wel op mijn gemak bij landmijnen en granaten, niet bij mooie dames helaas).

Dit word mijn tweede date ooit.

Oja, dit heb ik ook nog:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_fobie

Heeft iemand tips waardoor ik wat rustiger word en gewoon normale spanning ervaar ipv nu al erg zenuwachtig zijn voor zaterdag?

Blowtje roken/beetje indrinken gaat niet door ;) .

Hoop dat jullie wat hebben...

Max.
pi_97846698
Koop nieuwe kleren en doe ze aan naar de date, misschien voel je je daardoor wat toffer.
pi_97846756
Handig om te weten wat je gaat doen op die date?
Bedoel waar ga je heen ofzo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:52:20 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_97846760
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef Pino0 het volgende:
<knip> daarom voel ik me nooit comfortabel in het bijzijn van meisjes (voel me wel op mijn gemak bij landmijnen en granaten, niet bij mooie dames helaas).
<knip>
Doe een bomgordel om ^O^ O~)
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef SAMTHAAA het volgende:
Handig om te weten wat je gaat doen op die date?
Bedoel waar ga je heen ofzo
Oorlogsmuseum lijkt mij wel iets voor TS ;)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:57:47 #5
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_97846956
Eet 2 bananen
pi_97847099
vlak voor je vertrek, je kwakje legen schijnt goed te werken, anyhoe veel succes met je date ^O^
pi_97847190
Hou je ringvinger tegen je duim aan in zenuwachtige tijden. Schijnt echt te helpen.

Voor de rest jezelf zijn en niet teveel op de omgeving focussen. Het is tussen jou en haar. Eventueel kun je beginnen met een vraag die begint met wie wat waarom waar wanneer, zodat je de nodige ja en nee korte gesprekken vermijdt.
pi_97847694
wees gewoon jezelf en probeer wat meer positieve energie uit je omgeving te halen, ik bedoel het feit dat er regelmatig tegen je wordt gezegd dat je er mag wezen moet toch wat met je doen :s)

kin omhoog, borst vooruit en jezelf zijn ^O^
Gewoon, omdat het kan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:18:56 #9
283639 Pino0
pi_97847849
We gaan naar de stad. Beetje rondlopen etc.
pi_97849200
Als het hem niet gaat worden; stoort dan je wereld in? Indien ja, dan wordt het inderdaad lastig. Indien nee, vanwaar dan die zenuwen? Bovendien, het is 'liefde', geen exacte wetenschap. Que Sera, Sera. Je kent haar nog niet eens. Daarnaast, je kunt hier wel tips vragen maar uiteindelijk moet je vooral gewoon jezelf zijn. En als verlegenheid of zenuwachtig zijn onderdeel is van jouw karakter, dan zou je dat ook niet moeten 'verbergen'. Ga gewoon, gedraag je normaal, en je ziet wel! Eigenlijk had je er ook gewoon geen 'date' label aan moeten hangen.
pi_97851461
Peil eens voorzichtig hoe ze jou voor zich ziet qua karakter... je kan natuurlijk ook eerlijk zijn en haar zeggen dat je erg zenuwachtig bent :@ ze zou zelf waarschijnlijk ook erg zenuwachtig zijn omdat jullie elkaar alleen van het pingen kennen ;)

Wees gewoon jezelf en maak plezier ;)
pi_97852695
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef Pino0 het volgende:
Oja, dit heb ik ook nog:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_fobie
Tegenwoordig heeft ook echt iedereen een labeltje he :')
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_97855224
Gewoon je haren goed doen in jou eigen stijl.
De rest moet een beetje vanzelf komen op hoe de situatie is.
Zoals regen zon bewolkt ken je terras nemen of niet, na lange tijd lopen door de stad ergens wat eten en drinken mischien of een ijsje nemen
Wees niet bang om geld uit te geven

Je bent al zover dat je een date hebt ^O^
pi_97855515
Geld uitgeven aan een vrouw? bwuahhahahahaAHAaHHAHAHAAHahahhaahhhhhhhhaaaaaaaaaaahahahaAAHAH!!!!
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_97855744
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef _Fonz het volgende:
Geld uitgeven aan een vrouw? bwuahhahahahaAHAaHHAHAHAAHahahhaahhhhhhhhaaaaaaaaaaahahahaAAHAH!!!!
Wat is nou 4 euro :') of ben je bang dat je die niet meer aan een biertje uit kan geven
pi_97856025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Wat is nou 4 euro :') of ben je bang dat je die niet meer aan een biertje uit kan geven
Ohjawel hoor, maar dat kan zij ook.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_97857470
Als je zo'n fobie iets hebt zou je natuurlijk met een psycholoog kunnen gaan praten. Die heeft ervoor geleerd om tips en adviezen te geven.

Maar wat ik zou doen is iets doen zodat je er niet aan denkt. Ga lekker sporten, dat werkt rustgevend en is nog gezond ook nog. Een stuk hardlopen of fietsen oid.
Beetje gamen, forum lezen. in ieder geval niet teveel aan je date denken.

En probeer het daten niet te serieus te nemen. Ga erheen voor een gezellige avond, niet om je droomvrouw te ontmoeten ofzo.
Succes
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:13:59 #18
283639 Pino0
pi_97866613
Oke, bedankt iedereen, heb ik best wat aan gehad.

Ik post hoe 't gegaan is/was.
  donderdag 9 juni 2011 @ 00:04:41 #19
283639 Pino0
pi_97919334
Oja, wat is handig om te begroeten? Knuffel/ 3 zoenen en 't einde van de date...

Knuffel/kus?
pi_97919944
Wel voor haar betalen overigens. Niet luisteren naar die horken die dat niet nodig vinden, je krijgt er veel voor terug.
  donderdag 9 juni 2011 @ 00:23:43 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97920321
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Doe een bomgordel om ^O^ O~)
Ik moest hardop lachen
  donderdag 9 juni 2011 @ 00:24:05 #22
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97920344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Taurus het volgende:
Wel voor haar betalen overigens. Niet luisteren naar die horken die dat niet nodig vinden, je krijgt er veel voor terug.
Oh please :{w
pi_97920688
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:24 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Oh please :{w
Al is het alleen maar om een charmant gebaar: het werkt.
pi_97921152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef Pino0 het volgende:
Oja, wat is handig om te begroeten? Knuffel/ 3 zoenen en 't einde van de date...

Knuffel/kus?
Bij begroeting 3 zoenen of een hand geven, knuffel komt wel heel dichtbij. Je hebt haar toch nog nooit gezien?
Eind van de date.. tja, dat ligt eraan hoe leuk het was :D
Als het matig was 3 zoenen, anders meer ;)

Ik zou trouwens ook betalen ja, als ze dan voorstelt om te delen kan je dat accepteren.

En nou niet meer zo in de zenuwen zitten, gewoon gezellige avond hebben en je ziet wel wat er van komt. Bedenk je maar eens wat het ergste is wat er kan gebeuren: helemaal niks.

Overigens niet vergeten hier te vertellen hoe het is gegaan he ;)
pi_97921435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef palawan het volgende:

[..]

Bij begroeting 3 zoenen of een hand geven, knuffel komt wel heel dichtbij. Je hebt haar toch nog nooit gezien?
Eind van de date.. tja, dat ligt eraan hoe leuk het was :D
Als het matig was 3 zoenen, anders meer ;)

Ik zou trouwens ook betalen ja, als ze dan voorstelt om te delen kan je dat accepteren.

En nou niet meer zo in de zenuwen zitten, gewoon gezellige avond hebben en je ziet wel wat er van komt. Bedenk je maar eens wat het ergste is wat er kan gebeuren: helemaal niks.

Overigens niet vergeten hier te vertellen hoe het is gegaan he ;)
Waarom wordt er toch altijd maar weer met het aloude "ik zou in eerste instantie voorstellen om alles te betalen" argument gegooid. De gemiddelde vrouw heeft het financieel echt niet slechter dan de man, waarom zou zij er dan niks voor betalen. Ik heb persoonlijk nog nooit alles betaald bij een eerste date, en heb er nog nooit wat over gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')