SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Bos81 het volgende:
Concert is in de Effenaar overigens.SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ergens in 1990 begon ie het concert in Tilburg door wat publiek op hun bek te slaan, omdat ze op het podium zaten tijdens voorprogramma en hoofdact, en ze naar zijn mening niet snel genoeg opdonderden voor zijn hoogheidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Echt genoten. Geweldig persoon.
Wat een optreden ook al duurde het iets meer dan een uur en moesten we een uur wachten tussen het voorprogrammaen Glenn en co
Maar wowWat een vent
ziede gij Danzig, zeiden zij bevendquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef tong80 het volgende:
Ik dutf te wedden dat ze niet terug durfden te slaan
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ziede gij Danzig, zeiden zij bevend
nee niet echt, het was in zijn 'twee-meter-breed' periode
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |