abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97844552
Hoi allemaal!

Momenteel ben ik op zoek naar een troonfauteuil voor in mijn kamer. Ik heb een goedkope kunnen vinden, maar het houtsnijwerk is zwart en hij is gecapitonneerd en bekleed met zwarte velours. Nou wil ik daar eigenlijk een witte stoel van maken met bijv. een bloemetjesbekleding. Kan iemand me daar handige tips voor geven?

Even voor de beeldvorming, het is zo'n soort stoel:
pi_97844930
Ja die had ik inderdaad ook al gevonden, maar thanks! Ik bedoelde meer, het gecapitonneerde deel ziet er nog best uit als een uitdaging, en op die websites kan ik niet echt iets vinden voor mensen zonder eeuwige naai-ervaring zeg maar, dus hoopte dat hier iemand was die het toevallig gedaan had!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:08:48 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97845039
Gewoon voorzichtig beginnen met de bekleding aan de achterkant los te halen en dan goed kijken hoe alles vast zit en dan op die manier weer reconstrueren.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:39:38 #5
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_97846315
Iemand hier op fok heeft het weleens zelf gedaan, misschien is het in dit topic terug te vinden.
Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank! #2
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_97884555
Wauw super goede tip! Fantastisch topic om even te bekijken :) Ga het denk ik ook gewoon maar doen, maar dat gecapitonneerde gelijk krijgen in zo'n stoel lijkt me nog best een uitdaging..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')