abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97844295

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_97844413
Dit zal hem iig niet echt sneller over de drempel heen werken denk ik..
maar goed elke persoon gaat op zijn eigen snelheid over de drempels die hij tegenkomt, de een langzaam de andere snel
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:54:52 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97844431
Maar stel mlig heeft een fobie en durft daar door geen hulp te zoeken. Dan hebben z'n ouders toch ook gefaald en zijn omgeving?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_97844432
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
ummm help hoe doe ik de titel anders maken en geef even wat suggesties _O-
Nu ook met stelletjes. Zoiets? :')
pi_97844469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Maar stel mlig heeft een fobie en durft daar door geen hulp te zoeken. Dan hebben z'n ouders toch ook gefaald en zijn omgeving?
Welke omgeving?

Hij is volwassen, als ouders kun je dan ook niet meer alles in de gaten houden.
pi_97844537
Waarom praten mensen over MLIG terwijl hij er niet eens is? Hele pagina's vol lees ik alweer. Hij kaapt gewoon topics terwijl hij er zelf niet bij is. :')

Één verhaal van hem klopt sowieso niet, die over de studiefinanciering. Dusss... en als hij niet wilt posten, dan post hij maar lekker niet. OT! :6
pi_97844583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Mpj het volgende:
Waarom praten mensen over MLIG terwijl hij er niet eens is? Hele pagina's vol lees ik alweer. Hij kaapt gewoon topics terwijl hij er zelf niet bij is. :')

Één verhaal van hem klopt sowieso niet, die over de studiefinanciering. Dusss... en als hij niet wilt posten, dan post hij maar lekker niet. OT! :6
Misschien is het een lening dan kan ook.

Stufi krijg je toch 5 jaar, volgens mij zit hij nu in het 5e jaar of zo.
pi_97844593
Joh weet je hoe moeilijk iemand die een fobie heeft kan zijn voor zijn omgeving, dat kan heel heftig zijn en als je niet weet wat het is of hoe je ermee om moet gaan kan het heel moeilijk zijn om daar de juiste hulp in te vinden.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:00:19 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97844695
Of hij heeft het licht gezien en neukt nu alles wat los- en vastzit
Je moeder is een hamster
pi_97844697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien is het een lening dan kan ook.

Stufi krijg je toch 5 jaar, volgens mij zit hij nu in het 5e jaar of zo.
Vier jaar, je zei net zelf dat hij in het zesde jaar zit, zou maar zo een lening kunnen zijn dan, maar kan me niet voorstellen dat iemand zo dom zou zijn. Sowieso, stufie is helemaal niet veel en al helemaal niet als je ouders veel verdienen (wat zijn ouders doen toch?)
pi_97844708
Yay mijn nieuwe tt die passend is *O* *O* *O*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:01:07 #12
118585 Crutch
pi_97844734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef formerjellybean het volgende:
Yay mijn nieuwe tt die passend is *O* *O* *O*
Ghehe. :7
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:01:42 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97844767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welke omgeving?

Hij is volwassen, als ouders kun je dan ook niet meer alles in de gaten houden.
Ja want dit gedrag is komen opzetten als poepen. Kom op dit kunnen z'n eigen ouders ook zien, is geen excuus voor te vinden.

Maar goed ik blijf er bij dat het een vorm van aandacht vragen is en het lukt hem goed. Volgende stap 1 van de vrouwen van hier die hem gaat "helpen" uit eindelijk msnen, smsen, webcammen, bellen alles onder de noemer van durf je dat. Dan afspreken......

Succes er mee bem er nu wel klaar mee.
Ik mis hem niet en wat mij betreft blijft hij weg, geen gemis in mijn ogen voor dit topic.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_97844812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef Mpj het volgende:

[..]

Vier jaar, je zei net zelf dat hij in het zesde jaar zit, zou maar zo een lening kunnen zijn dan, maar kan me niet voorstellen dat iemand zo dom zou zijn. Sowieso, stufie is helemaal niet veel en al helemaal niet als je ouders veel verdienen (wat zijn ouders doen toch?)
5e of 6e dat weet ik niet meer precies, hij heeft het eens gecorrigeerd.
pi_97844845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja want dit gedrag is komen opzetten als poepen. Kom op dit kunnen z'n eigen ouders ook zien, is geen excuus voor te vinden.
Dat is zo, maar het is moeilijk oordelen ik weet niet wat ze wel en niet hebben geprobeerd.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:06:48 #16
118585 Crutch
pi_97844951
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is zo, maar het is moeilijk oordelen ik weet niet wat ze wel en niet hebben geprobeerd.
Er is meer.
Weten ze überhaupt dat hij problemen heeft? Zo iets kan later ontstaan zijn toen hij eenmaal ging 'studeren'
Je moeder is een hamster
pi_97844974
Verder nog datingtips ofzo ???? FF mijn eerste eigen geopende topic uit de reeks weer on topic krijgen O-)
pi_97844996
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

Er is meer.
Weten ze überhaupt dat hij problemen heeft? Zo iets kan later ontstaan zijn toen hij eenmaal ging 'studeren'
Ja, daar geeft hij mij een beetje de schuld van. Niet dat het ooit veel heeft uitgericht...

Ze weten van 8k meisje en dat hij al HUN geld aan haar had uitgegeven.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:09:51 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97845082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef formerjellybean het volgende:
Verder nog datingtips ofzo ???? FF mijn eerste eigen geopende topic uit de reeks weer on topic krijgen O-)
Vertel waar wil je precies info over. Let wel ik ga het niet zoetjes aan je vertellen ;)
pi_97845118
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, daar geeft hij mij een beetje de schuld van. Niet dat het ooit veel heeft uitgericht...

Hoezo geeft hij jou daar de schuld van?
pi_97845139
Nou date -ervaringen ofzo . Vind dat er nu wel genoeg over MLIG is gekletst.
pi_97845158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

huh jij kent zijn ouders?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97845202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

huh jij kent zijn ouders?
Dat hele gedoe met MLIG duurt nu al 2 jaar, Straw kent hem al langer. Daarom dat sommigen hier wel een beetje klaar zijn met de zachte woordjes.
Ron Paul 2012
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:13:02 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97845203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
Nou date -ervaringen ofzo . Vind dat er nu wel genoeg over MLIG is gekletst.
Ja moet je wat duidelijker zijn ;)

Kom je wel eens buiten, wat vind je leuk, kan je makkelijk praten of juist niet?

En die tekeningen in de fotoboek maak je die zelf?
pi_97845205
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoezo geeft hij jou daar de schuld van?
Omdat hij na advies van mij zijn problemen met een vriend van hem had gedeeld, en die heeft de ouders ingelicht. Sinds dien krijgt hij geen geld meer van ze geloof ik. Het is niet echt mijn schuld natuurlijk, maar omdat het niet verliep zoals hij had gewild neemt hij het me kwalijk dat ik, volgens hem, zulk slecht advies heb gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')