SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Nu ook met stelletjes. Zoiets?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
ummm help hoe doe ik de titel anders maken en geef even wat suggesties
Welke omgeving?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Maar stel mlig heeft een fobie en durft daar door geen hulp te zoeken. Dan hebben z'n ouders toch ook gefaald en zijn omgeving?
Misschien is het een lening dan kan ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Mpj het volgende:
Waarom praten mensen over MLIG terwijl hij er niet eens is? Hele pagina's vol lees ik alweer. Hij kaapt gewoon topics terwijl hij er zelf niet bij is.![]()
Één verhaal van hem klopt sowieso niet, die over de studiefinanciering. Dusss... en als hij niet wilt posten, dan post hij maar lekker niet. OT!
Vier jaar, je zei net zelf dat hij in het zesde jaar zit, zou maar zo een lening kunnen zijn dan, maar kan me niet voorstellen dat iemand zo dom zou zijn. Sowieso, stufie is helemaal niet veel en al helemaal niet als je ouders veel verdienen (wat zijn ouders doen toch?)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is het een lening dan kan ook.
Stufi krijg je toch 5 jaar, volgens mij zit hij nu in het 5e jaar of zo.
Ja want dit gedrag is komen opzetten als poepen. Kom op dit kunnen z'n eigen ouders ook zien, is geen excuus voor te vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke omgeving?
Hij is volwassen, als ouders kun je dan ook niet meer alles in de gaten houden.
5e of 6e dat weet ik niet meer precies, hij heeft het eens gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef Mpj het volgende:
[..]
Vier jaar, je zei net zelf dat hij in het zesde jaar zit, zou maar zo een lening kunnen zijn dan, maar kan me niet voorstellen dat iemand zo dom zou zijn. Sowieso, stufie is helemaal niet veel en al helemaal niet als je ouders veel verdienen (wat zijn ouders doen toch?)
Dat is zo, maar het is moeilijk oordelen ik weet niet wat ze wel en niet hebben geprobeerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want dit gedrag is komen opzetten als poepen. Kom op dit kunnen z'n eigen ouders ook zien, is geen excuus voor te vinden.
Er is meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het is moeilijk oordelen ik weet niet wat ze wel en niet hebben geprobeerd.
Ja, daar geeft hij mij een beetje de schuld van. Niet dat het ooit veel heeft uitgericht...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er is meer.
Weten ze überhaupt dat hij problemen heeft? Zo iets kan later ontstaan zijn toen hij eenmaal ging 'studeren'
Vertel waar wil je precies info over. Let wel ik ga het niet zoetjes aan je vertellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef formerjellybean het volgende:
Verder nog datingtips ofzo ???? FF mijn eerste eigen geopende topic uit de reeks weer on topic krijgen
Hoezo geeft hij jou daar de schuld van?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar geeft hij mij een beetje de schuld van. Niet dat het ooit veel heeft uitgericht...
Ze weten van 8k meisje en dat hij al HUN geld aan haar had uitgegeven.
huh jij kent zijn ouders?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar geeft hij mij een beetje de schuld van. Niet dat het ooit veel heeft uitgericht...
Dat hele gedoe met MLIG duurt nu al 2 jaar, Straw kent hem al langer. Daarom dat sommigen hier wel een beetje klaar zijn met de zachte woordjes.quote:
Ja moet je wat duidelijker zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
Nou date -ervaringen ofzo . Vind dat er nu wel genoeg over MLIG is gekletst.
Omdat hij na advies van mij zijn problemen met een vriend van hem had gedeeld, en die heeft de ouders ingelicht. Sinds dien krijgt hij geen geld meer van ze geloof ik. Het is niet echt mijn schuld natuurlijk, maar omdat het niet verliep zoals hij had gewild neemt hij het me kwalijk dat ik, volgens hem, zulk slecht advies heb gegeven.quote:
Ben je een vrouw?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dating tip? Euuhwm.. Hem veel laten praten, dat werkt altijd wel. Soort van bonding
Nou, begin een nieuw onderwerp zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
Nou date -ervaringen ofzo . Vind dat er nu wel genoeg over MLIG is gekletst.
Beter juist dat hij geen geld meer krijgt, sindsdien heeft hij het niet echt meer weten te verkwanselen aan hoertjes. Goede zaak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij na een advies van mij zijn problemen met een vriend van hem had gedeeld, en die heeft de ouders ingelicht. Sinds dien krijgt hij geen geld meer van ze geloof ik. Het is niet echt mijn schuld natuurlijk, maar omdat het niet verliep zoals hij had gewild neemt hij het me kwalijk dat ik, volgens hem, zulk slecht advies had gegeven.
Die tekeningen in fotoboek zijn zelf gemaakt met hulp over Manga tekenen uit een boekenserie die dus manga tekenen leert .quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja moet je wat duidelijker zijn
Kom je wel eens buiten, wat vind je leuk, kan je makkelijk praten of juist niet?
En die tekeningen in de fotoboek maak je die zelf?
Aandacht vragen!! Manier om jou aan hem te binden. Jik geeft hem advies, gaat mis jij krijgt de schuld en nu ben jij hem dus iets verschuldigt! Dat gevoel probeerd hij je te geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij na een advies van mij zijn problemen met een vriend van hem had gedeeld, en die heeft de ouders ingelicht. Sinds dien krijgt hij geen geld meer van ze geloof ik. Het is niet echt mijn schuld natuurlijk, maar omdat het niet verliep zoals hij had gewild neemt hij het me kwalijk dat ik, volgens hem, zulk slecht advies had gegeven.
ergens snap ik dat wel natuurlijk maar je krijgt hem met harde woorden ook niet in therapie hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met MLIG duurt nu al 2 jaar, Straw kent hem al langer. Daarom dat sommigen hier wel een beetje klaar zijn met de zachte woordjes.
Oh jawel hoor. Die verantwoordelijkheid ligt gewoon veel vaker bij mannen, om zo'n gesprek te leiden en interessant te doen. Word ik soms wel eens moe van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Arthur_Dent het volgende:
quote]Ben je een vrouw?[[/quote]
Nee laatste keer dat ik keek niet.. Maar jij vind het niet een tof gevoel als je de hele tijd een meisje kan boeien in gesprek "en zo haar versieren"
Of denk je dat de versierzin: hoi leuk haar, neuken? daadwerkelijk een vrouw iets doet?
We PMen dan ook al lang niet meer op die manier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aandacht vragen!! Manier om jou aan hem te binden. Jik geeft hem advies, gaat mis jij krijgt de schuld en nu ben jij hem dus iets verschuldigt! Dat gevoel probeerd hij je te geven.
Als hij vind dat jij zulk slecht advies geeft moet hij je negeren.
Makkelijke prooi ook een meisje met weinig zelf vertrouwen.
Ga eens naar de kroeg aan een drukke bar zitten en ga tekenen. Er reageren altijd mensen op iemand die zit te tekenen. Komen vragen over, gaat over in een gesprek. Wil je wat drinken? Ja lekker hop jij bent van af dat moment al interesantquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die tekeningen in fotoboek zijn zelf gemaakt met hulp over Manga tekenen uit een boekenserie die dus manga tekenen leert .
En kom heel veel buiten , kan redelijk makkelijk praten en scharrel al ongeveer 4 jaar met iemand die 10 jaar jonger is.
En hij wil een serieus gesprek wat ik eng vind
Hij snapt zelf ook wel dat jij daar niets aan kunt doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vriend heeft alles aan zijn ouders gezegd en het enige wat hun doen is geen geld meer geven? Hahahahahahaha, natuurlijk..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij na advies van mij zijn problemen met een vriend van hem had gedeeld, en die heeft de ouders ingelicht. Sinds dien krijgt hij geen geld meer van ze geloof ik. Het is niet echt mijn schuld natuurlijk, maar omdat het niet verliep zoals hij had gewild neemt hij het me kwalijk dat ik, volgens hem, zulk slecht advies heb gegeven.
Wanneer is dat gesprek eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die tekeningen in fotoboek zijn zelf gemaakt met hulp over Manga tekenen uit een boekenserie die dus manga tekenen leert .
En kom heel veel buiten , kan redelijk makkelijk praten en scharrel al ongeveer 4 jaar met iemand die 10 jaar jonger is.
En hij wil een serieus gesprek wat ik eng vind
Ik krijg juist altijd de indruk dat vrouwen dat of toestaan of niet, en dat zijn altijd de vrouwen met veel mensen om zich heen. Dus vandaar de dating tip. Soort van: Monkey see monkey do.quote:Oh jawel hoor. Die verantwoordelijkheid ligt gewoon veel vaker bij mannen, om zo'n gesprek te leiden en interessant te doen. Word ik soms wel eens moe van.
Pssstt ik heb geen moeite met versieren en contacten leggen, maar kom hier vaak meer tips enzo gevenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga eens naar de kroeg aan een drukke bar zitten en ga tekenen. Er reageren altijd mensen op iemand die zit te tekenen. Komen vragen over, gaat over in een gesprek. Wil je wat drinken? Ja lekker hop jij bent van af dat moment al interesant
Scharrelen? Zal er mee stoppen met iemand 10jaar jonger maar goed.
Die conclusie trek jij....ze wilden haar ook aanklagen o.a.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die vriend heeft alles aan zijn ouders gezegd en het enige wat hun doen is geen geld meer geven? Hahahahahahaha, natuurlijk..Welke ouder doet dat nou bij z'n kind? Ik zou mijn kind dwingen (serieus dwingen) om zich op te laten nemen. Denk de meeste mensen wel..
Raar verhaal aangezien hij zelf aangeeft dat zijn ouders denken dat hij nog op de uni zit en bijna zijn P heeft?! Dus dat alles goed gaat, maar ze weten er dus toch wel van nu ineens.
Gast, reken maar dat ze erover gepraat hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die vriend heeft alles aan zijn ouders gezegd en het enige wat hun doen is geen geld meer geven? Hahahahahahaha, natuurlijk..Welke ouder doet dat nou bij z'n kind? Ik zou mijn kind dwingen (serieus dwingen) om zich op te laten nemen. Denk de meeste mensen wel..
Raar verhaal aangezien hij zelf aangeeft dat zijn ouders denken dat hij nog op de uni zit en bijna zijn P heeft?! Dus dat alles goed gaat, maar ze weten er dus toch wel van nu ineens.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hij snapt zelf ook wel dat jij daar niets aan kunt doen.
Dat is afwachten of wanneer ik hem tegenkom of hij krijgt op zijn heupen en wil het al snel uitpraten , met tegenkomen zou best in het weekend kunnen zijn maar hij is een beetje onberekenbaar en zou ook zijn dat die dus eerder reageert.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is dat gesprek eigenlijk?
En dat helpt ook echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die conclusie trek jij....ze wilden haar ook aanklagen o.a.
Want? Je hebt hem met al je macht overtuigd om iets te doen waar hij later spijt van zou krijgen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Oh dacht dat je advies nodig hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pssstt ik heb geen moeite met versieren en contacten leggen, maar kom hier vaak meer tips enzo geven
Apart is het zeker maar je kan daar toch niet over oordelen als je niet alle informatie hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dat helpt ook echt?Hij heeft 't toch zelf gedaan. Sorry, maar ik vind het wel heel apart worden, eerlijk is eerlijk. Ook omdat ie zelf zegt dat die ouders er niks vanaf weten. En omdat alle normale mensen hun zoon wel op een goede manier zouden helpen; hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |