Ik zit met knalrode ogen en een drama neus, op dit moment maakt het niet uit meer, lang leve de hooikoortsquote:
Ik ben helemaal suf van de medicijnen, maar das beter dan al dat gejeuk en gesnotterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit met knalrode ogen en een drama neus, op dit moment maakt het niet uit meer, lang leve de hooikoorts
Psies, beste deel begint over een uurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog lang geen zin in slapen. Mooi nog een groot deel van de dag voor me.
Ik ga vanavond m'n HTC in orde maken, dan klaar ik weer helemaal opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog lang geen zin in slapen. Mooi nog een groot deel van de dag voor me.
Eg wel, dan stap ik in de bus naar huisquote:
Zou E. eigenlijk nog kinderen willen?quote:
Arrume jijquote:
Geen idee, ik denk B niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou E. eigenlijk nog kinderen willen?
Ja daar twijfelde ik ook aanquote:
Die heeft dr al 2 van J en een van X das plenty!quote:
Ik denk dat ze met z'n 6en gaan clashen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat C nog wel aanpapt met X maar of het duo I en L het daar mee is zijn betwijfel ik. De vader van L, O, is nogal traditioneel.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat C nog wel aanpapt met X maar of het duo I en L het daar mee is zijn betwijfel ik. De vader van L, O, is nogal traditioneel.
Van 3 vrouwen kinderen dat is ook wel wat ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heeft dr al 2 van J en een van X das plenty!
Broer R jongt maar door
Volgens mij nog wel van meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van 3 vrouwen kinderen dat is ook wel wat ja.
Ik dacht écht dat hij kinderloos was
Echt?quote:
Ik weet t ook niet helemaal precies.quote:
* clasht *quote:
Werk zequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook niet iets wat je zo ff vraagt als ie belt he
Goeie tip!quote:
Ik heb er twee gehad tot nu toe , iets met chocola en iets met caramel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga Vrijdag eens die namaak B&J's zoeken bij de Aldi, ik ben benieuwd
Zo, die zijn lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik word nog ff lekker voor kankerslet uitgemaakt aan de telefoon.
Zo op de valreep.
Ik eet zelden ijs, en de prijs van B&J vind ik dan helemaal teveel voor een niet-liefhebber.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad tot nu toe , iets met chocola en iets met caramel.
Tis duidelijk niet the real deal
Verbreek je dan de verbinding?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik word nog ff lekker voor kankerslet uitgemaakt aan de telefoon.
Zo op de valreep.
Ja ik heb wel de hoorn dr op gegooid natuurlijk.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet zelden ijs, en de prijs van B&J vind ik dan helemaal teveel voor een niet-liefhebber.
Dus ik dacht dat die van de Aldi een mooi tussenweggetje was
Ja bolletjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Same here.
Ik koop liever af en toe een lekker ijsje bij onze heerlijke ijssalon
Wij hebben hier echt de lekkerste van heel NLquote:
Dat heb ik nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh en we hebben ook nog Australian, das ook lekker
Das heel lekker ijs.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bedenk me net dat postanaalvrouwe ook wel een goeie titel voor jou is, jij bent immers het vrouwke van de post![]()
Bezorgen is een breed begrip.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
post is maar een fractie van mijn skills
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
post is maar een fractie van mijn skills
Toedeltjes!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het met je nieuwe biesieklette? Heb je al gefietst?
Ohquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zadel is nog niet eens omlaag maar ik stoot wel telkens mn arm tegen de klink
Dat was een snellertje ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, en op school. Lang leven keuzevakken in bijgebouwen die niet op een eiland staan
Genieten vanavond Bos, lekker!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Nog minder dan een uur en ik ben naar de Effenaar
Ja echtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De naam Danzig zegt me gek genoeg wel iets.
Misschien in geschiedenisboeken. Ik lees net dat Gdansk voor 1945 Danzig heette.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan ook van een schoenzoolmerk zijn ofzoiets hoor.
klinkt goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, op de rode zee op het onderbeen zijn weer witte plekken te zien. Gaat de goede kant op.
Dat doneren, dat was schrikken zeker.Wel goed dat je dat doet!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef omearos het volgende:
[..]
was volgens mij de eerste keer dat ik heb gehuild bij de bloedbankhoorde de dame die prikte zeggen dat het niet goed ging, keek naar mijn arm en zag een boogje bloed stromen vanuit mijn elleboog, ong. een centimeter hoog. Daar schrok ik wel van
en van schrik huilen
ik kijk nooit tijdens het prikken, en nu weet ik weer waarom.
Gelukkig had ik wel de reflex om met met andere hand het gaatje dicht te drukken, dus stopte wel snel. Maar alles onder het bloed, armleuning, broek, stoel, tafeltje, grond onder de leuningdacht ze bijna klaar te zijn met schoonmaken, til ik mijn arm op, flinke plas op de leuning
jeuzes, dat is wel een paniekwaardig momentje jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef omearos het volgende:
[..]
klinkt goed
Was zeker schrikken. Even crosspost van het verhaal:
[..]
Helemaal primaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is na de zomervakantie je complete huis een Zwabberdesign©exclusive
Lijkt me werkelijk zalig, zo een heerlijk leeshol.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tof om er zo op te kijken. Maar er inzitten lijkt me niet zo leuk.
Als je hem uitdoet moet je ook de stekker uit het contact halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nooit of je nou je tv gewoon aan kan laten bij onweer...
dat ligt er aan, maar als het dichtbij is zou ik het niet doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nooit of je nou je tv gewoon aan kan laten bij onweer...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles over een kam scheren, niet alle horrors waren fout in de oorlog
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles over een kam scheren, niet alle horrors waren fout in de oorlog
Zombieland bijvoorbeeld. Staat in mijn top drie zombiefilms of all time, en dat zegt wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
maar alhoewel je horror als een "fout" genre kan beschouwen, heb je natuurlijk van die horrors die zo ontzettend corny cheesy en ketchuppy zijn dat je ze beter als comedy kan classificeren
Planet Terrorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh noem es wat toffe Zombie pics, ik love ze maar ik heb al een paar jaar niks gezien
Hij was zo heerlijk toegankelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zombieland bijvoorbeeld. Staat in mijn top drie zombiefilms of all time, en dat zegt wat.
Die ken ik niet!quote:
is van Robert Rodriguez, die dude van sin city en zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ken ik niet!
Ik vond 28 days later zo leuk
Danny Boylequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is van Robert Rodriguez, die dude van sin city en zo
Dawn of the Dead, Shaun of the dead, 28 days later, night of the living dead, dead snow, planet terror idd, enz.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh noem es wat toffe Zombie pics, ik love ze maar ik heb al een paar jaar niks gezien
D & S of the Dead inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dawn of the Dead, Shaun of the dead, 28 days later, night of the living dead, dead snow, planet terror idd, enz.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar eigenlijk is horror vooral leuk om te kijken met mensen die t echt eng vinden
Serieus, de moeder van Thessa en dr tweelingzus, die flippen altijd helemaal de pan uit, die gaan echt janken en zo, en dan laat ik ze daarna de hele tijd schrikken natuurlijk, epischquote:
Hahahaha, je weet dat ik die zanger goed ken he?quote:
dat stond me bij ja, ik wist alleen niet meer of ik nou in de war was met triggerfingerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahaha, je weet dat ik die zanger goed ken he?
ik ga niet janken, maar schrik wel makkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, de moeder van Thessa en dr tweelingzus, die flippen altijd helemaal de pan uit, die gaan echt janken en zo, en dan laat ik ze daarna de hele tijd schrikken natuurlijk, episch
God I wishquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat stond me bij ja, ik wist alleen niet meer of ik nou in de war was met triggerfinger
Haha, wil je naar de presentatie of zo?quote:
ik heb geen idee, ik keek gewoon even op hun site en zag dat er een nieuw album uit kwamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Is er een presentatie?
Geen idee, maar als je dr heen wil kan ik dat denk ik wel regelen hoor
Oh nou, stuur ze zelf maar een mail en doe Rutger de groeten van mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
kijk hoe profi het op hun site staat
[ afbeelding ]
Hij werkt het liefst met heel veel lagen zwart, ik ben dr echt helemaal weg van.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Die Viberiderdude ging nog bijna na onze gezamelijke vakantie op Texel zijn dochter Johnny noemen naar mijn hond![]()
Kees heb ik van zijn schoonouders gekregen.
En zijn vrouw, hun dochter dus, dat is weer degene die dat pak van Flea gemaakt heeft
Tof he, zijn hele leuke gasten, en zij heeft de liefste ouders die bestaanquote:
jezus, een uur is wel bizar langquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef Bos81 het volgende:
Prachtig was het, misschien wel kort en lieten ze ons wel lang wachten tussen voorprogramma en hunzelf (gewoon een uur!!!) Maar het was wel genieten hoor.
Ja klopt, maar dat schijnt wel ala Glenn te zijn. Gelukkig niet zo erg als meneer Axl Rose schijnt te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jezus, een uur is wel bizar lang![]()
TNaF kwam op zodra hun instrumenten op het podium klaarstonden
Axl Rose is ook een wandelende steenpuistquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat schijnt wel ala Glenn te zijn. Gelukkig niet zo erg als meneer Axl Rose schijnt te zijn.
Nog altijd die vedetteneigingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef Bos81 het volgende:
Prachtig was het, misschien wel kort en lieten ze ons wel lang wachten tussen voorprogramma en hunzelf (gewoon een uur!!!) Maar het was wel genieten hoor.
Ik zag ook nog een collega van het spiritueel centrum in de zaal, wel even naar elkaar gezwaaid van Hey jij ook hier. Voor de rest wel constant bij een redelijk bekende gestaan, Die baalde wel een beetje. Hij is soort van persfotograaf, had ook een perspasje, maar kreeg vanmiddag te horen dat er alleen maar enkele persfotografen naar binnen mochtenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog altijd die vedetteneigingen.Maar echt wel mooi dat je genoten hebt.
Of ze willen niet dat iedereen zomaar filmpjes en foto's post. Maar dan leef je nog in de middeleeuwen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat belachelijk, de aftakeling mag dus niet zo rauw in beeld worden gebracht.
Wat leuk dat je het tof hebt gehad Bos!quote:
Ja datquote:
* CLASHT *quote:
quote:
Hehe eindeljik iemand die het doorheeftquote:
Ja dat misschien ook, maar ze waren zo druk in de weer met de al wachtende- klanten of met degene die ze al aan het helpen waren.. , dat dat er eigenlijk niet van kwam..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
De volgende keer even vragen of je snel geholpen kan worden.Scheelt loze tijd.
Postanaalvrouwequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Moet eerst ff eten, en post doen, en tis druk, dus zsm
Ja woensdagmiddag is ook zo'n beetje het drukste doordeweekse moment...quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat misschien ook, maar ze waren zo druk in de weer met de al wachtende- klanten of met degene die ze al aan het helpen waren.. , dat dat er eigenlijk niet van kwam..
Deze foto komt alleen op je pasje dus ik vind alles prima.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, toch jammer als je zo je best doet om er leuk op te staan. Maar dat heb je soms.
Een 9,5 zeg, bijna perfectie.
En lekker, een ochtendprogramma en een hele middag voor je hebben.
Hah, wat goed Lutte!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Het was een werkstuk en het waren allemaal wel achten.. Maar hij kwam wel nog even zeggen hoe goed ie het wel niet vond hihi.
Pasjesfoto's moeten eigenlijk standaard lelijk zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Deze foto komt alleen op je pasje dus ik vind alles prima.
Haha jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pasjesfoto's moeten eigenlijk standaard lelijk zijn.
Ik heb hetzelfde. Echt ook eenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha jaIk heb echt een zwaar charmante op m'n rijbewijs
![]()
En jij als een boer met kiespijn je shine vasthouden zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe dat altijd bij de DA, dat gaat echt zo amateuristisch.
Van mij wel hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met je honden![]()
Mag hij in mijn fobo?
Ik vind het een prima kiek hoorquote:
Wat leukquote:
Nopes, ik prikte mis met mijn ochtendhoofd en het bloedde als een malle.. Dus had blauwe knopjes in om de boel te verbloemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, wat goed Lutte!![]()
![]()
Had je je nieuwe roosjes in vandaag?
quote:
Niemand met een Porsche?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Voor als ze de jaquars, bentley's en cadillacs thuislaten en in de stad blijven een dagje
Lollersquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz even nog over Danzig, dat je het kende enzo. Bedoelde je misschien acteur Ted Danzing, die in Cheers de rol van Barman Sam Malone speelde..
Ik en namen van acteurs.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz even nog over Danzig, dat je het kende enzo. Bedoelde je misschien acteur Ted Danzing, die in Cheers de rol van Barman Sam Malone speelde..
Oh sorry danquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik en namen van acteurs.Nee, dat is het niet.
M'n meetlint was naar de buren gewaaidquote:
Ja, eeuh.. Niet veel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte, wat vinden je ouders van je mooie cijfers die je de laatste tijd allemaal hebt binnen gehaald? Zijn ze wel een beetje trots?
Heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
M'n meetlint die ik bij m'n eerste naaimachine heb gekocht, speciale herinneringenDie wil ik echt niet kwijt en anders krijg ik hem niet meer terug
overleefd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
Blehhhhhh, sterkteleer.
That would be all.
Vertel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:26 schreef pgrferrari het volgende:
Woei, ik krijg iets leuks voor mijn verjaardag![]()
quote:
Een ferrari zekerquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:26 schreef pgrferrari het volgende:
Woei, ik krijg iets leuks voor mijn verjaardag![]()
Vals weer hee! Eerst zeggen dat je een cadeau krijgt en dan iedereen benieuwd maken. Vervolgens zeg je het nietquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
*wacht op filmpje van pgr waarin hij in een trapauto de eerste keer overal tegen aan rijdt*
mwah, dat valt wel mee toch, wij zijn niet degene die het cadeautje krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:34 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Vals weer hee! Eerst zeggen dat je een cadeau krijgt en dan iedereen benieuwd maken. Vervolgens zeg je het niet
Naaistreek
quote:
*wacht op filmpje van pgr waarin hij in een trapauto de eerste keer overal tegen aan rijdt*
Maseratiquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee bah, das voor patsers
![]()
Wel een hele hele hele geile Mazerati
[..]
mwah, dat valt wel mee toch, wij zijn niet degene die het cadeautje krijgen
er zijn grenzenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil ook best crashen op oh-oh hoor
Is het weer zo ver?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil ook best crashen op oh-oh hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |