Ik zit met knalrode ogen en een drama neus, op dit moment maakt het niet uit meer, lang leve de hooikoortsquote:
Ik ben helemaal suf van de medicijnen, maar das beter dan al dat gejeuk en gesnotterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit met knalrode ogen en een drama neus, op dit moment maakt het niet uit meer, lang leve de hooikoorts
Psies, beste deel begint over een uurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog lang geen zin in slapen. Mooi nog een groot deel van de dag voor me.
Ik ga vanavond m'n HTC in orde maken, dan klaar ik weer helemaal opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog lang geen zin in slapen. Mooi nog een groot deel van de dag voor me.
Eg wel, dan stap ik in de bus naar huisquote:
Zou E. eigenlijk nog kinderen willen?quote:
Arrume jijquote:
Geen idee, ik denk B niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou E. eigenlijk nog kinderen willen?
Ja daar twijfelde ik ook aanquote:
Die heeft dr al 2 van J en een van X das plenty!quote:
Ik denk dat ze met z'n 6en gaan clashen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat C nog wel aanpapt met X maar of het duo I en L het daar mee is zijn betwijfel ik. De vader van L, O, is nogal traditioneel.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat C nog wel aanpapt met X maar of het duo I en L het daar mee is zijn betwijfel ik. De vader van L, O, is nogal traditioneel.
Van 3 vrouwen kinderen dat is ook wel wat ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heeft dr al 2 van J en een van X das plenty!
Broer R jongt maar door
Volgens mij nog wel van meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van 3 vrouwen kinderen dat is ook wel wat ja.
Ik dacht écht dat hij kinderloos was
Echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |