Hallo,
Voor het vak ckv moet ik een opdracht maken. Aangezien ik cultuur haat, heb ik besloten de opdracht gedeeltelijk door jullie ONZ-users te laten maken. Het cijfer wat ik krijg zal mij niet boeien.
De opdracht gaat over architectuur. Ik moet 9 foto's van gebouwen zoeken, en daar de naam en plaats bij geven. Daarnaast nog allemaal bullshit vertellen over de architectuur. En mijn mening over het gebouw in 50 woorden.
Aan jullie de eer om 9 foto's van de gekste gebouwen te vinden, die in mijn verslag zullen komen. Het gedeelte over architectuur/cultureel gelul zal ik jullie besparen.
Foto's van de opdracht zullen gepost worden wanneer ik hem terugkrijg, met het cijfer en hopelijk commentaar van de lerares erop.
Als je wilt dat jouw gebouw in mijn opdracht komt, zorg dan voor de volgende punten:
- Foto
- Naam van het gebouw incl. plaats
Eventueel:
- Cultureel gelul over: de architect, stijlperiode, jaartal, kenmerken stijlperiode.
- Mening over het gebouw in 50 woorden.
Inzendingen die totale bullshit zijn zullen er niet in komen, maar wel bijvoorbeeld rare gebouwen of meniningen/foto's met verborgen boodschappen.
wat is dit