leuke footoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:09 schreef Hippe_Student het volgende:
HEEE MAN
[ afbeelding ]
ALLES LEKKER?
JA ALLES LEKKER MET JOU?!
JA LEKKER MAN
Ik ben van mening dat hij pedo is. Hij kijkt mij fokking eng aan.quote:
Het gaat hartstikke lekker met jou. Dat oordeel ik wel eventjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
wel beter dan gisteren
maar toch ook weer niet
ik weet niet
ik kan er zelf niet zo goed over oordelen
Lanterfanteraar, vangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
wel beter dan gisteren
maar toch ook weer niet
ik weet niet
ik kan er zelf niet zo goed over oordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lanterfanteraar, vangen.Die spoiler kan ik wel aan hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die spoiler kan ik wel aan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dit?Ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk dat jij nog heel jong bent en nog niet helemaal snapt hoe het zit.
Ik mag helaas geen slurven en open gaten plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ook.
Het is duidelijk dat jij nog heel jong bent en nog niet helemaal snapt hoe het zit.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lanterfanteraar, vangen.Dat zijn pics uit OV z'n album ofniet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef Dimens het volgende:
Ik weet het al, komt ie.uh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in dat andere topic staat een plaatje van een Neukende Bert en Ernie.. dat was wel al redelijk frustrerend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |