Jawohl!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef r3gi3boy het volgende:
staat er nog niks online van die livestream waar het dit hele topic al over gaat? Een terugblik filmpje met alles nog een keer samengevat, incl. de belangrijkste (nieuwe) beelden?
Ik hoop op een paar maten die mee willen spelen en niet alleen gillen door dat ding hoe vet hun kill wel niet is, maar gewoon een klein groepje op skype oid.quote:
Lekker suffe beta, tegen die tijd zijn de masters voor 360 en PS3 zo'n beetje gedrukt...!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:26 schreef lolhaha het volgende:
beta in september en 27 oktober eindelijk de game, zit hier echt op te wachten.... hoop dat school er niet onder gaat lijden
De beta is vaak voor de servers toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lekker suffe beta, tegen die tijd zijn de masters voor 360 en PS3 zo'n beetje gedrukt...!
Noem het dan ook gewoon een Multiplayer Demo
Battlefield 1942... Eerste paar weken niet te spelen! Ja op 7 F/secquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De beta is vaak voor de servers toch?
Maarja dat heeft nog nooit geholpen, elke battlefield was een horror de eerste week.
Sowieso single player, dus niet zo boeiend.De beste BF versies hadden niet eens een campaignquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Zith het volgende:
Wat een hoop run'n'gunGaan ze de COD toer op?
Gaan we weer... Dit is MP! Maar inderdaad, tot bad company was er geen echte SP...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sowieso single player, dus niet zo boeiend.De beste BF versies hadden niet eens een campaign
Yeah da's inderdaad erg stom, je zou gewoon per seconde XP moeten krijgen, zodat als je de vlag helemaal captured je 150 krijgt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Hopen dat je nu weer gewoon netjes punten krijgt voor het neerhalen van een vlag, nu heb ik een vlag bijna gecapt in mijn eentje, wordt ik vermoord en gaat er iemand anders met mijn 150 punten vandoor.
DOMOtours was dat bij ons, lekker in de Huey!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:
ook leuk: in BF2 kon je de eerste paar weken ontzettend binnenlopen door met een heli en een groep mensen van flag naar flag te hoppen zonder uit te stappen, toen moest je ineens uitstappen. Komt dat kutgrapje in BC2 gewoon terug
Crap, tuurlijk... De Blackhawk. Vietnam was btw ook vet met je radiootje in de auto!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Hawk, huey was alleen in Vietnam. Ik heb die periode net aan gemist, iedereen liep toen 20.000 punten voor
Beta van BC2 was niet al te best, qua performance vooral. Final was echter geweldig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop niet weer op een brakke demo zoals BFBC het geval was.
Incl overpowered guns en armor op de Blackhawk in het begin, en healen vanuit de cargo hold. Ja dat was best mooiquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:
ook leuk: in BF2 kon je de eerste paar weken ontzettend binnenlopen door met een heli en een groep mensen van flag naar flag te hoppen zonder uit te stappen, toen moest je ineens uitstappen. Komt dat kutgrapje in BC2 gewoon terug
Die hitjes spelen vanuit je Hueyquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Crap, tuurlijk... De Blackhawk. Vietnam was btw ook vet met je radiootje in de auto!
Jup, als je twee medics en twee engi's had dan zat je vaak wel goed... Was echt BIZAR.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Incl overpowered guns en armor op de Blackhawk in het begin, en healen vanuit de cargo hold. Ja dat was best mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |