hehe, ja, wel tof filmpje hoor, maar 2x gezien is genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef RudyCarell het volgende:
O dit filmpje weer :p zal je zien hebben we zo 2 andere hosts
En hij gaat niet dood, maar het is dan ook pre-alpha...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef andreas612 het volgende:
wat ik trouwens wel gaar vind is dat je hier niet boven je target hoeft te aimen op lange afstand,in BC2 moest dat wel ivm zwaartekracht..
Ja dat viel mij ook al op. beetje jammerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef andreas612 het volgende:
wat ik trouwens wel gaar vind is dat je hier niet boven je target hoeft te aimen op lange afstand,in BC2 moest dat wel ivm zwaartekracht..
emokidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef emokid het volgende:
Wtf is dit voor stream, dit hebben wel nu wel 10 keer gezien.
BF 3 gameplay, straks nieuwe gameplay live van de E3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef kwaliteit. het volgende:
Wat valt er op de live stream te zien? (zit nu op mobiel, kan livestream niet zien.)
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
Die perks in BC2 waren ook echt nutteloos.
Die perks waren de naam perks niet waard, maar zijn genoeg om je eigen balans in te bouwen.
Bij COD komen er compleet van de pot gerukte effecten bij kijken...
In COD zijn ze wel goed gebalanceerd en maakt het wat uitdagender.
Aha okéquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
BF 3 gameplay, straks nieuwe gameplay live van de E3
ja, best wel awesome, alleen de gameplay die ze nu laten zien was al eerder te zien op youtube (vandaag en gister), maar ze moeten een beetje de tijd vollullen voordat er echt nieuwe gameplay vrij komt..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Aha oké
Ziet het er een beetje leuk uit of..?
ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef kwaliteit. het volgende:
Kijken jullie de livestream via ustream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |