Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: Najaar 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE OP WORD ZO METEEN GEÜPDATE.
Mijn huidige videokaart is een GTS 450, als ik nou een wat meer 'up to date' kaart wil, zoals een GTX470 of iets dergelijks, heb ik dan ook gelijk nieuwe voeding nodig?
Je moet in een no-nade server man. Kan je zo kdr krijgen van 10, en veel leuker
Ja alleen geen vrienden die nog BF2 spelen, wel die BFBC2 hebben, die speel ik nog wel ff door totdat BF3 uitkomt. Maar dan paar maand ervoor eerst ff bij BF2 die oude maps ophalen.
WEl grappig dat zoveel MW fanboys opeens BF3 leuk vinden, de gameplay is totaal verschillend, niet met elkaar te vergelijken. Ga BC2 of BF2 maar spelen, dan zul je voelen hoe BF3 zal worden (multiplayer)
Op dinsdag 7 juni 2011 15:11 schreef Captainp00face het volgende: Mijn huidige videokaart is een GTS 450, als ik nou een wat meer 'up to date' kaart wil, zoals een GTX470 of iets dergelijks, heb ik dan ook gelijk nieuwe voeding nodig?
Mijn huidige voeding; 500 watt ATX 2.3 85 plus.
misschien handig als je de rest van je specs erbij post
imo is het verschil tussen een gts 450 en gtx 470 niet zodanig dat het een extra 250 euro waard is. Dan zou ik nog een tijdje wachten zodat je een grotere upgrade hebt later. maarja ik ken de rest van je systeem verder niet. Over het algemeen is 500-600watt wel voldoende
Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef Smoofie het volgende: WEl grappig dat zoveel MW fanboys opeens BF3 leuk vinden, de gameplay is totaal verschillend, niet met elkaar te vergelijken. Ga BC2 of BF2 maar spelen, dan zul je voelen hoe BF3 zal worden (multiplayer)
True, al vind ik ze beiden tof. Net als in de tijd van PES4 en de Fifa-tegenhanger trouwens, de een was meer sim en de ander arcade maar beiden vond ik ze vermakelijk en dat heb ik hiermee hetzelfde eigenlijk.