BC2 draait op ietwat oudere PC's ook prima op 1900*1200, a 40+ FPS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Recommended lijkt me net genoeg voor 30 fps op 1680x1050 ofzo.
Die moet je dan downloaden als je de digitale variant hebt, en dat kost geen schijfruimte? lolbroekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Die 5 GB is weer de locked DLC zeker die ook bij BFBC zat
Het is niet gewenst hier je system specs te posten lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef mash_ het volgende:
XPS L702x : 2nd generation Intel Core i7-2630QM processor 2.00 GHz with Turbo Boost
2.0 up to 2.90 GHz
Memory : 8GB (4X2GB) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 555M Graphics Card
Zou toch genoeg moeten zijn
Mjah, ik gok er ook op, maar zelfs dan moet die schijfruimte hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik bedoel op disc... BFBC had het. En digitale niet. Die moest je downloaden.
En hoax, want niet alles op high/DX11 met een dergelijke kaart, laat staan een framerate. Zet alles op medium en het draait primaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Het is niet gewenst hier je system specs te posten lijkt mij..
Doe die zin ff overnieuwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Zelfde systeem hier, maar:
[..]
En hoax, want niet alles op high/DX11 met een dergelijke kaart, laat staan een framerate. Zet alles op medium en het draait prima
Je weet nu wat de minimum en recommended specs zijn. Dat is alles wat er bekend is. Kan je toch zelf wel uitzoeken of je het spel een beetje zal kunnen spelen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Rivalo het volgende:
Hier een Q9550 @ 2.8GHz
4 GB RAM
En een HD4890 met 1GB RAM.
Lukt vast wel op high toch?
BFBC2 lukte in iedergeval wel op het hoogst.
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen met lagere specs beter presteren dan ik. Komt dat omdat ik een crossfire opstelling had? Bad company 2 speelt gewoon intens bagger bij mij
Misschien faal je gewoon met je hardwareconfiguratie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen met lagere specs beter presteren dan ik. Komt dat omdat ik een crossfire opstelling had? Bad company 2 speelt gewoon intens bagger bij mij
Breakdown voor noobs:quote:
Fixedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Misschien faal je gewoon met je hardwareconfiguratie?
Ik speel het soms nog wel, of Project reality mod.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:30 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Serieus, nu nog BF2? Dat spel heeft toch wel zijn beste tijd gehad...
Alles runt perfect behalve Bad company 2. i dont think so. BC2 is ook het enige spel die mij een blue screen geeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Misschien faal je gewoon met je hardwareconfiguratie?
normale framerate hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Breakdown voor noobs:
-Je kaart heeft geen DX11 ondersteuning
-Je kaart trekt het spel met alles op max tot max 20-25 FPS.
HD5750 hier, alles op medium om het leuk te houden. Hoger en de framerate klapt in.
[..]
Fixed
Even opzoeken waarom je die bluescreen krijgt dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Alles runt perfect behalve Bad company 2. i dont think so. BC2 is ook het enige spel die mij een blue screen geeft.
Ik vond het heel gewenstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Het is niet gewenst hier je system specs te posten lijkt mij..
Mijn broertje heeft een 4890 met een 1080P scherm, draait met alles max beroerder dan hier op 1200P op medium. Trust me.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
normale framerate hoor.
En de 4890 is beter dan de HD5750 btw. Behalve de DirectX11 support dan..
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Dat eerste nummertje staat alleen voor de serie.
Raar dat ik dat dan niet hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een 4890 met een 1080P scherm, draait met alles max beroerder dan hier op 1200P op medium. Trust me.
Ja en speel je BF3 ook minimale graphics.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
Koop hem gewoon voor je console dan heb je geen frame per seconde gezeik!
Alleen wel dikke framedrops als het druk word..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
Lekker sociaal, de hele woonkamer voor jezelf claimen terwijl je de buurt opblaast...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
Inhoudsloze zak. Heb je ook nog iets te melden, of blijf je overal van de one-hit-punchlines?quote:
Lekker met 24 man door een verlaten map lopen omdat iedereen sniper isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Lekker met 24 man door een verlaten map lopen omdat iedereen sniper is
Deze titel speel je op de pc, fatsoenlijke dedicated servers (niet van die halve gare zoals op de consoles) met 63 andere mensen
Ik speel het spel op mijn kamer niet in de woonkamer. Slaat dus nergens op dat argument.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker sociaal, de hele woonkamer voor jezelf claimen terwijl je de buurt opblaast...
Nah, consoles zijn meer voor de iets minder asociale games.
[..]
Inhoudsloze zak. Heb je ook nog iets te melden, of blijf je overal van de one-hit-punchlines?
Ik had GTX580 gelezen. 590 was omstreeks die tijd nog niet uit dacht ik. Maar dit zijn maar geruchten, ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef Captainp00face het volgende:
Fault Line werd dacht ik met een GTX590 gespeeld(?)
Leuk kaartje, voor maar 600 euro..![]()
590 was nog niet uit ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik had GTX580 gelezen. 590 was omstreeks die tijd nog niet uit dacht ik. Maar dit zijn maar geruchten, ik kan me vergissen.
Voor velen echter wel. Magoed, dat zijn ook nog steeds mensen die "jamaarlekkeropdebankmetmattiesenbierenchipsenpoep,jwz" denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik speel het spel op mijn kamer niet in de woonkamer. Slaat dus nergens op dat argument.
33 FPS op 1920x1080, alles high en 8x AA.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Normale FPS is hoeveel FPS, welke resolutie speel je? Want nu wordt het wel erg veel een welles-nietes verhaal.
De meeste AMerikanen spelen gewoon no-life x360 hoor..gewoon in hun kamer de hele dag lang.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor velen echter wel. Magoed, dat zijn ook nog steeds mensen die "jamaarlekkeropdebankmetmattiesenbierenchipsenpoep,jwz" denken.
Stabiliteit is hier het sleutelwoord. Als jij volcontinu 33 FPS trekt, lekker. Hier zakt ie op sommige momenten (rook vooral) ineens tot 33, en dat merk je. En als je graphics belangrijk vindt, maak dan eens de sprong naar DX11. Als je dat gewend bent en eens handmatig naar DX9 gaat, kun je bijna janken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
33 FPS op 1920x1080, alles high en 8x AA.
Ben meer een graphics fucker dan een FPS fucker, en ik zie het verschil van 30 en 60 FPS niet zo.
link?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Op bol.com is Battlefield 3 50 euro.... Ik betaal 33 euro voorde Physical Warfare package uit de UK
"Die Amerikaner, Sie kampfen wie Weiben!" Echt, die pakken gewoon het eerste het beste wat ze tegenkomen. Maar wegens geluidoverlast ben ik al van 5.1 naar headset gegaan, en ik denk dat mijn omgeving het zeer waardeert als ik BF3 eens niet op de Xbox ga spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meeste AMerikanen spelen gewoon no-life x360 hoor..gewoon in hun kamer de hele dag lang.
28 euro PP bij zavvi/play geloof ik. Incoming!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Op bol.com is Battlefield 3 50 euro.... Ik betaal 33 euro voorde Physical Warfare package uit de UK
Ja eigenlijk alleen maar 31 t/m 33 gezien, Bij doodscene's knalt ie omhoog naar de 40. Maar voor de rest lekker stabiel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Stabiliteit is hier het sleutelwoord. Als jij volcontinu 33 FPS trekt, lekker. Hier zakt ie op sommige momenten (rook vooral) ineens tot 33, en dat merk je. En als je graphics belangrijk vindt, maak dan eens de sprong naar DX11. Als je dat gewend bent en eens handmatig naar DX9 gaat, kun je bijna janken.
Op Play of zavvi heb je geen physical warfare Packagequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Die Amerikaner, Sie kampfen wie Weiben!" Echt, die pakken gewoon het eerste het beste wat ze tegenkomen. Maar wegens geluidoverlast ben ik al van 5.1 naar headset gegaan, en ik denk dat mijn omgeving het zeer waardeert als ik BF3 eens niet op de Xbox ga spelen.
[..]
28 euro PP bij zavvi/play geloof ik. Incoming!
Is er een makkelijke manier om BFBC2 te benchen? Of gewoon spelen en kijken hoeveel FPS je de hele tijd hebt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Stabiliteit is hier het sleutelwoord. Als jij volcontinu 33 FPS trekt, lekker. Hier zakt ie op sommige momenten (rook vooral) ineens tot 33, en dat merk je. En als je graphics belangrijk vindt, maak dan eens de sprong naar DX11. Als je dat gewend bent en eens handmatig naar DX9 gaat, kun je bijna janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |